Vad ger ni i ettårspresent?
_04/05 Vinterbarn
  1. Carmin med Molly född 041219
    #1

    Vad ger ni i ettårspresent?

    Vi har lite idétorka här. Vill ge något i present som Molly har som minne senare i livet, alltså ingen leksak eller sånt som passar bara i just denna åldern. Och smycken tycker vi känns fel att ge en ettåring. Vad mer kan man komma på som passar? Vad ska ni ge era barn?
  2. 1
    Vad ger ni i ettårspresent? Vi har lite idétorka här. Vill ge något i present som Molly har som minne senare i livet, alltså ingen leksak eller sånt som passar bara i just denna åldern. Och smycken tycker vi känns fel att ge en ettåring. Vad mer kan man komma på som passar? Vad ska ni ge era barn?
  3. Medlem sedan
    Sep 2004
    #2

    Kanske..

    en egen liten pall som ni målar personligt, kanske med namn och födelsedatum el dyl. Det är ju en sak som hon kan ha glädje av under många år och också ett minne för livet.
  4. 2
    Kanske.. en egen liten pall som ni målar personligt, kanske med namn och födelsedatum el dyl. Det är ju en sak som hon kan ha glädje av under många år och också ett minne för livet.
  5. Medlem sedan
    Feb 2004
    #3

    Här blir det praktiska och tråkiga...:)

    Kombinerad tråkig och praktisk, bokhylla, samt en förvaringsmöbel från Ikea. Måste fixa med leksaker nu det ser för hemskt ut på hans rum nu.
  6. 3
    Här blir det praktiska och tråkiga...:) Kombinerad tråkig och praktisk, bokhylla, samt en förvaringsmöbel från Ikea. Måste fixa med leksaker nu det ser för hemskt ut på hans rum nu.
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4

    En sjärna?

    http://www.globalstarregistry.org/

    Tycker jag e suverän grej, men lite dyr kanske!
  8. 4
    En sjärna? http://www.globalstarregistry.org/

    Tycker jag e suverän grej, men lite dyr kanske!
  9. elin med h
    #5

    tror

    att Hedda ska få en gungstol, en liten en. Jag har kvar en från när jag var liten jag får precis in rumpan i den o hade stor glädje av den när hon var liten o vi gungade oss till sömns, dessutom har den imte tagit lika stor plats som en riktig stor.
  10. 5
    tror att Hedda ska få en gungstol, en liten en. Jag har kvar en från när jag var liten jag får precis in rumpan i den o hade stor glädje av den när hon var liten o vi gungade oss till sömns, dessutom har den imte tagit lika stor plats som en riktig stor.
  11. *Annika med Joel och Isak*
    #6

    Isak skall få en...

    ...Bobby Car av oss i julklapp. I födelsedagspresent har jag faktiskt ingen aning ännu. Gillar Brios klassiska träleksaker typ hunden och myran mm. De är så fina tycker jag.
  12. 6
    Isak skall få en... ...Bobby Car av oss i julklapp. I födelsedagspresent har jag faktiskt ingen aning ännu. Gillar Brios klassiska träleksaker typ hunden och myran mm. De är så fina tycker jag.
  13. Sabina m barnen
    #7

    Vet ännu inte.

    Men det känns lite sådär o köpa leksaker för det finns det redan i massor. Men nån liten \"egen\" leksak blir det nog ändå, o sen en del kläder.
  14. 7
    Vet ännu inte. Men det känns lite sådär o köpa leksaker för det finns det redan i massor. Men nån liten \"egen\" leksak blir det nog ändå, o sen en del kläder.

Liknande trådar

  1. Ettårspresent
    By Fritta in forum _0707 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-06-13, 23:06
  2. Ettårspresent
    By Minama in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 13:16
  3. Vaaaad i ettårspresent? Tips!
    By lannagirl in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-10-08, 06:53
  4. Vad ge i ettårspresent?
    By Anonym in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 15:13
  5. Ettårspresent?
    By -texas- in forum _05 Vårbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 19:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar