Hej! Hur har ni det?
_00 Alla barn
  1. Johanna & Fanny 00 + Tom 03
    #1

    Hej! Hur har ni det?

    Sitter här med ett sommarbarn som ABSOLUT inte kan sova. Hon sitter i sängen och bläddrar i böcker, men kan INTE blunda. Pust. Hon brukar somna vid 19.30-20, så det här känns lite segt...

    Känner mig lite vilsen i den nya snackstrukturen. Verkar som om det är färre inlägg både här och var, kanske fler gått vilse... Well, man vänjer sig nog.

    Nu avslutar jag det här helt intetsägande inlägget med att önska er en trevlig novembervecka ;)
  2. 1
    Hej! Hur har ni det? Sitter här med ett sommarbarn som ABSOLUT inte kan sova. Hon sitter i sängen och bläddrar i böcker, men kan INTE blunda. Pust. Hon brukar somna vid 19.30-20, så det här känns lite segt...

    Känner mig lite vilsen i den nya snackstrukturen. Verkar som om det är färre inlägg både här och var, kanske fler gått vilse... Well, man vänjer sig nog.

    Nu avslutar jag det här helt intetsägande inlägget med att önska er en trevlig novembervecka ;)
  3. Johanna & Fanny 00 + Tom 03
    #2

    Nu somnade hon!

    \"Jag kan ABSOLUT inte somna, mamma\" sa hon. Sen blev det tyst.

    Nu tassar jag ut...
  4. 2
    Nu somnade hon! \"Jag kan ABSOLUT inte somna, mamma\" sa hon. Sen blev det tyst.

    Nu tassar jag ut...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar