Skriver inte ofta nåt om Iza direkt....
_04/05 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    Skriver inte ofta nåt om Iza direkt....

    ....men nu MÅSTE jag få skryta lite! :)

    Båda barnen har varit hos mina föräldrar inatt, medans jag var på fest och deras pappa skulle gått på fest (men bilen gick sönder så han kom iaf inte i väg i slutänden) och undertiden dom varit där så har Izabelle lärt sig dra sig upp till stående!

    Det är la inget, tycker ni kanske för dom flesta små börjar juh gå här inne redan, men Iza är ganska \"sen\" med sånt så här e det en stor händelse! *ler* Och nu vill hon gärna även stå i knät också, det har hon inte gjort förr! SKOJ! :D

    Kram på er!
  2. 1
    Skriver inte ofta nåt om Iza direkt.... ....men nu MÅSTE jag få skryta lite! :)

    Båda barnen har varit hos mina föräldrar inatt, medans jag var på fest och deras pappa skulle gått på fest (men bilen gick sönder så han kom iaf inte i väg i slutänden) och undertiden dom varit där så har Izabelle lärt sig dra sig upp till stående!

    Det är la inget, tycker ni kanske för dom flesta små börjar juh gå här inne redan, men Iza är ganska \"sen\" med sånt så här e det en stor händelse! *ler* Och nu vill hon gärna även stå i knät också, det har hon inte gjort förr! SKOJ! :D

    Kram på er!
  3. Sabina m barnen
    #2

    Duktig tjej:)

    Bättre sent än aldrig.
    Om man nu skall jämföra då, så är Amanda också lite senare än dom flesta här. Hon reser sig knappt, bara i spjälsängen. Så kul när dom gör sina små framsteg, man blir ju glad.
  4. 2
    Duktig tjej:) Bättre sent än aldrig.
    Om man nu skall jämföra då, så är Amanda också lite senare än dom flesta här. Hon reser sig knappt, bara i spjälsängen. Så kul när dom gör sina små framsteg, man blir ju glad.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3

    Alla barn är ju duktiga första gångerna...

    de gör något nytt!! Oavsett om det är tidigt, sent eller alldeles i tid :0)

    Mina äldre barn tycker ofta att jag ska rosa dom oxå när jag nu rosar Juni. Ronja sa tex idag, när jag \"lurade\" Juni till att stå själv (vilket hon utan problem klarar men inte riktigt vågar) så klappade jag händerna och tjoade för att Juni skulle tycka att det var kul att stå själv. Visade Ronja och sa \"Titta, Juni kan stå själv... Tjohooo\" *typ*. Då sa Ronja \"Ja åsså då älv\" \"titta mamma, ja då\"!

    Sa att hon var jätteduktig men att hon ju hade kunnat stå själv rätt länge... och att det här ju var nästan första gången för Juni. *s* Vet inte om det gick in men hon tyckte nog att hon var _minst_ lika duktig som Juni!!! *skratt*
  6. 3
    Alla barn är ju duktiga första gångerna... de gör något nytt!! Oavsett om det är tidigt, sent eller alldeles i tid :0)

    Mina äldre barn tycker ofta att jag ska rosa dom oxå när jag nu rosar Juni. Ronja sa tex idag, när jag \"lurade\" Juni till att stå själv (vilket hon utan problem klarar men inte riktigt vågar) så klappade jag händerna och tjoade för att Juni skulle tycka att det var kul att stå själv. Visade Ronja och sa \"Titta, Juni kan stå själv... Tjohooo\" *typ*. Då sa Ronja \"Ja åsså då älv\" \"titta mamma, ja då\"!

    Sa att hon var jätteduktig men att hon ju hade kunnat stå själv rätt länge... och att det här ju var nästan första gången för Juni. *s* Vet inte om det gick in men hon tyckte nog att hon var _minst_ lika duktig som Juni!!! *skratt*
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4

    aah,

    jättekul, det var nog Moltas som inspirerade henne i fredags. Noella har fortf hög feber, gick själv upp isängen kl 17 och la sig för natten. Izabelle är med i min blogg, kolla under v.45. Adressen finns i mitt info. Vi hörs
  8. 4
    aah, jättekul, det var nog Moltas som inspirerade henne i fredags. Noella har fortf hög feber, gick själv upp isängen kl 17 och la sig för natten. Izabelle är med i min blogg, kolla under v.45. Adressen finns i mitt info. Vi hörs
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5

    Ja, det var nog hans förtjänst! :)

    Men staaaaackars Noella! :( Hoppas det snart går över! Iza ville inte äta i lördags så jag trodde det var nåt på gång liknande Noellas, men sen dess har hon ätit som vanligt igen, ser dock att två bissar e på gång! *ler*
  10. 5
    Ja, det var nog hans förtjänst! :) Men staaaaackars Noella! :( Hoppas det snart går över! Iza ville inte äta i lördags så jag trodde det var nåt på gång liknande Noellas, men sen dess har hon ätit som vanligt igen, ser dock att två bissar e på gång! *ler*
  11. *Annika med Joel och Isak*
    #6

    Heja Iza!

    Vilken duktig tjej!!
  12. 6
    Heja Iza! Vilken duktig tjej!!
  13. Medlem sedan
    Sep 2004
    #7

    Va kul!

    Inte spelar det nån roll hur mycket andra kan. Det är ju en seger för din tjej att klara detta och man blir ju alltid lika löjligt förtjust som förälder för varje utvecklingssteg de tar :-)Kul för din föräldrar att få äran att bli de första att se henne *ler*.
  14. 7
    Va kul! Inte spelar det nån roll hur mycket andra kan. Det är ju en seger för din tjej att klara detta och man blir ju alltid lika löjligt förtjust som förälder för varje utvecklingssteg de tar :-)Kul för din föräldrar att få äran att bli de första att se henne *ler*.
  15. Medlem sedan
    Sep 2004
    #8

    Hi hi

    Joy har kunnat ta ett steg ett tag nu och när vi hade gäster kring middagsbordet berättade Kaleb (storebror)att:\"Joy kan gå ett steg\" med beundran i rösten. Noah (lillebror) kontrar snabbt med \" Ja, å jag kan gå jätte, jätte många steg! *ler*
  16. 8
    Hi hi Joy har kunnat ta ett steg ett tag nu och när vi hade gäster kring middagsbordet berättade Kaleb (storebror)att:\"Joy kan gå ett steg\" med beundran i rösten. Noah (lillebror) kontrar snabbt med \" Ja, å jag kan gå jätte, jätte många steg! *ler*
  17. Medlem sedan
    Feb 2004
    #9

    Då kan jag ju säga att Vide

    inte reser sig alls, han står en liiiten stund med rejält stöd, kryper inte utan ålar bakåt, börjar så smått dra in benen under rumpan, kanske kanske han kryper innan året är slut;)

    han fyller 11 månader på lördag, så nog är det skillnad på barn alltid!
  18. 9
    Då kan jag ju säga att Vide inte reser sig alls, han står en liiiten stund med rejält stöd, kryper inte utan ålar bakåt, börjar så smått dra in benen under rumpan, kanske kanske han kryper innan året är slut;)

    han fyller 11 månader på lördag, så nog är det skillnad på barn alltid!
  19. Medlem sedan
    Feb 2004
    #10

    Visst är det kul!

    Vide visar att han gärna vill stå, men han orkar inte så länge. Det går ju framåt med våra småskitar, även om det tar tid!:)
  20. 10
    Visst är det kul! Vide visar att han gärna vill stå, men han orkar inte så länge. Det går ju framåt med våra småskitar, även om det tar tid!:)
  21. Sabina m barnen
    #11

    Ja så är det, alla

    barn är olika o utvecklas olika o inget konstigt med det:) men oftast så läser man ju om allas framsteg så då blir det lätt att man jämför med sitt eget barns färdigheter.

  22. 11
    Ja så är det, alla barn är olika o utvecklas olika o inget konstigt med det:) men oftast så läser man ju om allas framsteg så då blir det lätt att man jämför med sitt eget barns färdigheter.

  23. Medlem sedan
    Feb 2004
    #12

    ja absolut, jag känner det

    lite som Madde skrev, man vågar knappt skriva vad min son gör, för han e så sen..:) Åandra sidan säger han både Hej och Mamma, så det är väl det han koncentrerar sig på!;)
  24. 12
    ja absolut, jag känner det lite som Madde skrev, man vågar knappt skriva vad min son gör, för han e så sen..:) Åandra sidan säger han både Hej och Mamma, så det är väl det han koncentrerar sig på!;)
  25. Medlem sedan
    Dec 2000
    #13

    Tack för era svar! (imt)

    ....
  26. 13
    Tack för era svar! (imt) ....
  27. Medlem sedan
    Jan 2000
    #14

    Skoj :)

    Snart får du jaga efter henne *S*

    Kram!
  28. 14
    Skoj :) Snart får du jaga efter henne *S*

    Kram!

Liknande trådar

  1. Skriver inte så ofta
    By engelnore in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 21:24
  2. Skriver ju inte så ofta här
    By masrut in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 18:48
  3. Jag skriver inte ofta
    By coelho in forum Autismspektrum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 09:11
  4. Skriver inte här ofta..
    By Beckis m 2 in forum Gravidsnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-07-02, 13:22
  5. skriver inte så ofta
    By Ewa_Olivia03_Oscar05 in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 13:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar