läskigt vad fort det går....
_00 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Nov 2000
    #1

    läskigt vad fort det går....

    amanda har tappat 2tänder nere och fått upp nya samt har 2 lösa uppe. Nu för nån vecka sedan utäckte jag att hon även fått upp 1 av molingarna(sk.6års tänderna). vart tog min lilla skrutta vägen? Hon är både stor o liten nu, fixar frukost själv och är väldigt duktig på dagarna ,men på kvällen vill hon vara liten igen o mysa med mamma innan hon somnar.Längtar efter syskon gör hon och njuter när det är nån liten här o hälsar på som hon kan ta hand om. ja det var lite om oss. kram.
  2. 1
    läskigt vad fort det går.... amanda har tappat 2tänder nere och fått upp nya samt har 2 lösa uppe. Nu för nån vecka sedan utäckte jag att hon även fått upp 1 av molingarna(sk.6års tänderna). vart tog min lilla skrutta vägen? Hon är både stor o liten nu, fixar frukost själv och är väldigt duktig på dagarna ,men på kvällen vill hon vara liten igen o mysa med mamma innan hon somnar.Längtar efter syskon gör hon och njuter när det är nån liten här o hälsar på som hon kan ta hand om. ja det var lite om oss. kram.
  3. A-k
    #2

    ja det går fort

    snart börjar de i skolan (gulp)
  4. 2
    ja det går fort snart börjar de i skolan (gulp)
  5. Kakum
    #3

    Passar på att fråga...

    När tänderna väl sitter löst - hur fort går det då innan de tappar dem?

    Jag tycker sonen haft lösa framtänder där nere i VECKOR nu!
  6. 3
    Passar på att fråga... När tänderna väl sitter löst - hur fort går det då innan de tappar dem?

    Jag tycker sonen haft lösa framtänder där nere i VECKOR nu!
  7. Medlem sedan
    Nov 2000
    #4

    jo du...

    den första tanden satt faktiskt lös i 4! mån. innan den lossna, den andra lossna på ca 1 mån. Hennes framtänder har nu suttit lösa i ca 3 v. Få se hur lång tid det tar denna gång,hihi.
  8. 4
    jo du... den första tanden satt faktiskt lös i 4! mån. innan den lossna, den andra lossna på ca 1 mån. Hennes framtänder har nu suttit lösa i ca 3 v. Få se hur lång tid det tar denna gång,hihi.
  9. Kakum
    #5

    Aha!

    Vi väntar och ser fram mot själva tappandet med spänning!
  10. 5
    Aha! Vi väntar och ser fram mot själva tappandet med spänning!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    en tand är på gång

    att lossna säger Linnea. Hon går och vickar på den om dagarna.
    Det är med skräckblandad förtjusning hon säger hon vill tappa tanden, för det är nog lite läskigt tycker hon. Men hon vill tandfen ska komma...
  12. 6
    en tand är på gång att lossna säger Linnea. Hon går och vickar på den om dagarna.
    Det är med skräckblandad förtjusning hon säger hon vill tappa tanden, för det är nog lite läskigt tycker hon. Men hon vill tandfen ska komma...

Liknande trådar

  1. Rösta vad jag ska se! Fort fort!
    By Åsa med tjejtriss in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 22:43
  2. Ge mig stesolid, fort, fort...
    By mamzen64 in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-02, 17:24
  3. Fort, fort - ett LÖFTE!
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 21:07
  4. Fort fort fort! Presenthjälp
    By ~liten~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-17, 13:17
  5. Fort, fort! Tårthjälp!
    By Mme_Knorr in forum Mat & dryck
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 13:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar