Spänd mage hela dagen
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Spänd mage hela dagen

    Nu har min mage känts spänd hela dagen. Är det okej att känna så? Det gör inte ont utan är bara jobbigt, speciellt för andningen. Är det sammandragningar, förvärkar eller inget att bry sig om?
  2. 1
    Spänd mage hela dagen Nu har min mage känts spänd hela dagen. Är det okej att känna så? Det gör inte ont utan är bara jobbigt, speciellt för andningen. Är det sammandragningar, förvärkar eller inget att bry sig om?
  3. marie m prinsessorna
    #2

    spänd mage

    är nog samandragningar som inte känns, så säger jag iaf..så får jag när jag går och stressar emnäven vissa dagar så är magen mer spänd och man känner sig så gravid...jag tycker att det är skönt att vara så spänd bara det inte värker...
  4. 2
    spänd mage är nog samandragningar som inte känns, så säger jag iaf..så får jag när jag går och stressar emnäven vissa dagar så är magen mer spänd och man känner sig så gravid...jag tycker att det är skönt att vara så spänd bara det inte värker...
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3

    Nja,

    skönt vet jag inte om jag håller med om men visst, det gör ju inte ont men känns hela tiden när jag försöker röra på mig.
  6. 3
    Nja, skönt vet jag inte om jag håller med om men visst, det gör ju inte ont men känns hela tiden när jag försöker röra på mig.
  7. marie m prinsessorna
    #4

    ja

    skönt är väl att överdriva kanske men man känne rju att man är gravid när det spänner så...jag har hellre stenhårda samandragnngar än onda förjäkliga värkar om jag säger så ; ). Man brukar ju få tätare och längre samandragningar ju närmre BF ligger, kroppen förbereder sig för dagen D
  8. 4
    ja skönt är väl att överdriva kanske men man känne rju att man är gravid när det spänner så...jag har hellre stenhårda samandragnngar än onda förjäkliga värkar om jag säger så ; ). Man brukar ju få tätare och längre samandragningar ju närmre BF ligger, kroppen förbereder sig för dagen D
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5

    Om det sitter i för länge

    skulle jag ringa förlossningen för ett samtal. Troligen sammandragningar ja...men om magen är hård hela tiden skulle jag nog ändå undra lite!

    Slå en pling till förlossningen om det inte släpper tycker jag!
  10. 5
    Om det sitter i för länge skulle jag ringa förlossningen för ett samtal. Troligen sammandragningar ja...men om magen är hård hela tiden skulle jag nog ändå undra lite!

    Slå en pling till förlossningen om det inte släpper tycker jag!
  11. På besök
    #6

    Har din bm kollat urinen?

    Ibland kan man ha symtomlös urinvägsinfektion utan man vet om det och det kan framkalla sammandragningar såsom du beskriver. Jag hade samma för ett tag sedan och det var uvi.
  12. 6
    Har din bm kollat urinen? Ibland kan man ha symtomlös urinvägsinfektion utan man vet om det och det kan framkalla sammandragningar såsom du beskriver. Jag hade samma för ett tag sedan och det var uvi.
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7

    Japp

    det är väl så det är. :-)
  14. 7
    Japp det är väl så det är. :-)
  15. Medlem sedan
    Aug 2005
    #8

    Okej,

    ja jag får väl ta det imorgon i sådana fall.
  16. 8
    Okej, ja jag får väl ta det imorgon i sådana fall.
  17. Medlem sedan
    Aug 2005
    #9

    Jag har lämnat

    prov, ska få svar under veckan så det kanske kan vara det.
  18. 9
    Jag har lämnat prov, ska få svar under veckan så det kanske kan vara det.

Liknande trådar

  1. Spänd mage?
    By student in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 13:06
  2. Spänd mage?
    By sarap in forum _0706 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-17, 17:34
  3. Spänd mage
    By 5 söner in forum _0705 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-09, 11:05
  4. Spänd mage
    By Nina m nea + bf28/3 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 11:36
  5. Spänd mage - vad är det här?
    By Ej gravid in forum Kropp & hälsa
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 09:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar