Sjuk tjej
_04/05 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    Sjuk tjej

    Kände när jag tog upp Izabelle att hon kändes varm och tog därför tempen....38,2, men hon är lika pigg och glad som vanligt iaf tack och lov! Lite snor under näsan men inget som rinner (bara intorkat)! Hoppas det inte blir värre, eller att det är tänderna som är på väg ut, som spökar! :)
  2. 1
    Sjuk tjej Kände när jag tog upp Izabelle att hon kändes varm och tog därför tempen....38,2, men hon är lika pigg och glad som vanligt iaf tack och lov! Lite snor under näsan men inget som rinner (bara intorkat)! Hoppas det inte blir värre, eller att det är tänderna som är på väg ut, som spökar! :)
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2

    Jag skrev nedan om näsdroppspipetter :=)

    det är riktigt bra! Så iväg till Apoteket...de säljer ju inte NäsMaja längre... Vi har samma här, fast lite högre temp, 39, men hon är som en lärka ändå :=) Visst är det skönt :=)
  4. 2
    Jag skrev nedan om näsdroppspipetter :=) det är riktigt bra! Så iväg till Apoteket...de säljer ju inte NäsMaja längre... Vi har samma här, fast lite högre temp, 39, men hon är som en lärka ändå :=) Visst är det skönt :=)
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    Har redan

    Är aldrig utan, då Iza har problem med sina ögon (som brorsan oxå alltid haft) och ganska ofta får gult klägg i dom, därför har vi alltid koksalt hemma, men hon e inte tät så det behövs inte användas! :)

    Men tack för svar iaf!
  6. 3
    Har redan Är aldrig utan, då Iza har problem med sina ögon (som brorsan oxå alltid haft) och ganska ofta får gult klägg i dom, därför har vi alltid koksalt hemma, men hon e inte tät så det behövs inte användas! :)

    Men tack för svar iaf!
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4

    ja, givetvis! Men vad jag menade är ett du tömmer

    ut vätskan och sedan använder pipetten för att med baksuget få ut snoret!!!
  8. 4
    ja, givetvis! Men vad jag menade är ett du tömmer ut vätskan och sedan använder pipetten för att med baksuget få ut snoret!!!
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5

    Jahaaaa!

    Jag läste inte tidigare inlägg så det fattade jag inte! ;) Jag har dock en näsfrida för sånt! *ler*
  10. 5
    Jahaaaa! Jag läste inte tidigare inlägg så det fattade jag inte! ;) Jag har dock en näsfrida för sånt! *ler*
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6

    Du har kvar en sån :=( vi kallar dem näsmaja

    vi trodde inte att vi skulle få fler barn, så jag slängde våra efter Malte...Apoteket säger här i Åkersberga att de inte säljs längre....
  12. 6
    Du har kvar en sån :=( vi kallar dem näsmaja vi trodde inte att vi skulle få fler barn, så jag slängde våra efter Malte...Apoteket säger här i Åkersberga att de inte säljs längre....
  13. Medlem sedan
    Dec 2000
    #7

    Klart dom gör!

    Skall jag köpa en och skicka? ;)
  14. 7
    Klart dom gör! Skall jag köpa en och skicka? ;)
  15. Medlem sedan
    Jun 2005
    #8

    Skönt att det löste sig tillslut hos sköterskan:=)

    Har tänkt lite på dig :=) Var bor du...vi bor i Åkersberga norr om Sthlm, jag har varit inne på Apoteket Klarabergsgatan i idag...fick samma svar...säljs inte längre......
  16. 8
    Skönt att det löste sig tillslut hos sköterskan:=) Har tänkt lite på dig :=) Var bor du...vi bor i Åkersberga norr om Sthlm, jag har varit inne på Apoteket Klarabergsgatan i idag...fick samma svar...säljs inte längre......
  17. Medlem sedan
    Jan 2000
    #9

    Hoppas hon mår

    bättre idag!

    Kram!
  18. 9
    Hoppas hon mår bättre idag!

    Kram!

Liknande trådar

  1. Min lilla tjej är sjuk
    By spider-woman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-08, 12:07
  2. Liten sjuk tjej
    By Lollo_77 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 21:35
  3. Så var nästa tjej sjuk...
    By Duved in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 11:36
  4. fortfarande sjuk tjej
    By Cari in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 14:12
  5. Sjuk tjej här med + fråga
    By Marie_AOA in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 20:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar