YIPPIIEE!!!WIIIIEEEE!!!
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    YIPPIIEE!!!WIIIIEEEE!!!

    Jag är bara såå glad! Jag fick precis veta att jag får börja plugga efter jul eller redan i december om jag vill! Detta är för bra för att vara sant verkligen!!! *sjunger* Jag kom in! Jag kom in!! Trallalllalllaaaaaa!
    Jag kommer att läsa heltid på distans till läkarsekreterare!!! Det kommer att bli toppen! 1 år sen är jag klar och kan få jobb! *gladgladlyckliglycklig*
  2. 1
    YIPPIIEE!!!WIIIIEEEE!!! Jag är bara såå glad! Jag fick precis veta att jag får börja plugga efter jul eller redan i december om jag vill! Detta är för bra för att vara sant verkligen!!! *sjunger* Jag kom in! Jag kom in!! Trallalllalllaaaaaa!
    Jag kommer att läsa heltid på distans till läkarsekreterare!!! Det kommer att bli toppen! 1 år sen är jag klar och kan få jobb! *gladgladlyckliglycklig*
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    grattis!!

    Vad kul, lycka till! :)
  4. 2
    grattis!! Vad kul, lycka till! :)
  5. Mia m.tre
    #3

    GRATTIS!!!!

    Vad häftigt!
    Förstår att du hoppar av glädje,jättekul för dig!!!

    Grattiskram från mig!
  6. 3
    GRATTIS!!!! Vad häftigt!
    Förstår att du hoppar av glädje,jättekul för dig!!!

    Grattiskram från mig!
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Tack så mycket! *imt*

  8. 4
    Tack så mycket! *imt*
  9. Medlem sedan
    Jan 2002
    #5

    Tack!

    Ja det är verkligen häftigt. Tänk att äntligen få en ordentlig ubildning och senare även kunna kalla sig något inom något yrke och även ha utbildning för det. Det är verkligen toppen!
  10. 5
    Tack! Ja det är verkligen häftigt. Tänk att äntligen få en ordentlig ubildning och senare även kunna kalla sig något inom något yrke och även ha utbildning för det. Det är verkligen toppen!
  11. Mia m.tre
    #6

    Är det

    ...brist på läkarsekreterare så det känns tryggt att kunna tänka sig att få jobb som det?
  12. 6
    Är det ...brist på läkarsekreterare så det känns tryggt att kunna tänka sig att få jobb som det?
  13. Medlem sedan
    Jan 2002
    #7

    Ja enligt min syokonsulet....

    ... så ska det inte vara så svårt att få jobb. De har också så att de sätter inte igång utbildningar till yrken där arbetsmarkanden är mättad. Så jag hoppas att det inte ska blir några problem... Men man vet ju aldrig...
  14. 7
    Ja enligt min syokonsulet.... ... så ska det inte vara så svårt att få jobb. De har också så att de sätter inte igång utbildningar till yrken där arbetsmarkanden är mättad. Så jag hoppas att det inte ska blir några problem... Men man vet ju aldrig...
  15. Mia m.tre
    #8

    Aha...låter ju bra! *imt*

    n
  16. 8
    Aha...låter ju bra! *imt* n
  17. Tezza
    #9

    Ja visst gör det! *imt*

  18. 9
    Ja visst gör det! *imt*
  19. Jessica m. Rebecca -02 & Carolina -04
    #10

    Åh, va kul!!!

    STORT GRATTIS!!!

    Jag väntar själv på mitt intagningsbesked för plugg med start i januari....sååå spänd och förväntansfull! Hoppas verkligen att jag kommer in så jag också får gå runt och sjunga att jag kom in ;) hihihi

    Stor grattiskram!!
  20. 10
    Åh, va kul!!! STORT GRATTIS!!!

    Jag väntar själv på mitt intagningsbesked för plugg med start i januari....sååå spänd och förväntansfull! Hoppas verkligen att jag kommer in så jag också får gå runt och sjunga att jag kom in ;) hihihi

    Stor grattiskram!!
  21. Medlem sedan
    Jan 2002
    #11

    Tack!

    Jag håller tummar och tår för att du också ska komma in. Vad är det som du har sökt? Om du kommer in kan vi sjunga tillsammans.
  22. 11
    Tack! Jag håller tummar och tår för att du också ska komma in. Vad är det som du har sökt? Om du kommer in kan vi sjunga tillsammans.
  23. Gabbi med grynen
    #12

    Men vad roligt!

    Stort grattis och varmt lycka till!
    Det kommer säkert att bli jätteskoj!
    Hälsningar,
  24. 12
    Men vad roligt! Stort grattis och varmt lycka till!
    Det kommer säkert att bli jätteskoj!
    Hälsningar,
  25. Jessica m. Rebecca -02 & Carolina -04
    #13

    Ja, hoppas...

    vi får sjunga tillsammans lite senare då ;)
    Jag har sökt barnmorskeutbildningen. Hoppas såååå att jag ska komma in!
    Hur går det för dig som doula föresten? Har för mig att det var du som höll på att utbilda dig till det...
    Måste va en hur spännande uppgift som helst!

    kram kram
  26. 13
    Ja, hoppas... vi får sjunga tillsammans lite senare då ;)
    Jag har sökt barnmorskeutbildningen. Hoppas såååå att jag ska komma in!
    Hur går det för dig som doula föresten? Har för mig att det var du som höll på att utbilda dig till det...
    Måste va en hur spännande uppgift som helst!

    kram kram
  27. RHWH m Reidar sept-04 och febbevildingen
    #14

    STORT GRATTIS!!!

    Så roligt!

    Lyckatillkramar
  28. 14
    STORT GRATTIS!!! Så roligt!

    Lyckatillkramar
  29. Medlem sedan
    Jan 2002
    #15

    Ja jag trodde att..

    ... det var det som du hade sökt men vågade inte gissa.
    Vet du det går jättebra med doulande. Jag har en mamma som har BF nu den 21/11 och sen även en mamma med BF 30/12 så det rullar på. Med dessa så blir det tre detta år. Hade en i april också. Det är verkligen ett privilegium att få vara med på någon annans födsel. Helt otroligt underbart. Om du är intresserad så ska ODIS (Organisationen för doulor i Skandinavien) ha info träff och möte 1/12.
  30. 15
    Ja jag trodde att.. ... det var det som du hade sökt men vågade inte gissa.
    Vet du det går jättebra med doulande. Jag har en mamma som har BF nu den 21/11 och sen även en mamma med BF 30/12 så det rullar på. Med dessa så blir det tre detta år. Hade en i april också. Det är verkligen ett privilegium att få vara med på någon annans födsel. Helt otroligt underbart. Om du är intresserad så ska ODIS (Organisationen för doulor i Skandinavien) ha info träff och möte 1/12.
  31. Medlem sedan
    Jan 2002
    #16

    Tack! *imt*

  32. 16
    Tack! *imt*
  33. Medlem sedan
    Jan 2002
    #17

    Tack! *imt*

  34. 17
    Tack! *imt*
  35. Jessica m. Rebecca -02 & Carolina -04
    #18

    Åh, va spännande...

    det låter!!

    Jag tror dock att jag skulle lägga mig i det medicinska alldeles för mycket om jag var doula. Så jag satsar nog på barnmorskeutbildningen :)

    Håll gärna en tumme för att jag kommer in!

    kram kram!

  36. 18
    Åh, va spännande... det låter!!

    Jag tror dock att jag skulle lägga mig i det medicinska alldeles för mycket om jag var doula. Så jag satsar nog på barnmorskeutbildningen :)

    Håll gärna en tumme för att jag kommer in!

    kram kram!

  37. Medlem sedan
    Jan 2002
    #19

    Ok jag förstår.

    Så klart att jag håller en tumme för att även du ska komma in. :D
  38. 19
    Ok jag förstår. Så klart att jag håller en tumme för att även du ska komma in. :D
  39. Angelina m. Nathaly & 4 syskon & ängeltös
    #20

    Grattis

    Lycka till med utbildningen

    Själv har jag tagit upp mina studier igen.


  40. 20
    Grattis Lycka till med utbildningen

    Själv har jag tagit upp mina studier igen.


Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar