Lyfter upp Carolines fråga
_0112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Lyfter upp Carolines fråga

    och svarar på **Kan du immitera någon/något och i såfall VEM???

    Nej! Jag är urusel på sådant däremot har jag en underbarkollega som är helt otrolig på att härma dialekter.

    Ny fråga: Spelar du data spel och isåfall vad?
  2. 1
    Lyfter upp Carolines fråga och svarar på **Kan du immitera någon/något och i såfall VEM???

    Nej! Jag är urusel på sådant däremot har jag en underbarkollega som är helt otrolig på att härma dialekter.

    Ny fråga: Spelar du data spel och isåfall vad?
  3. - Miko -
    #2

    Nej, det gör jag inte numera...

    Fråga: spelar DU dataspel och i så fall vad?
  4. 2
    Nej, det gör jag inte numera... Fråga: spelar DU dataspel och i så fall vad?
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Jag svarar

    Nej det gör jag inte, på sin höjs SPEL på data typ Harpan.

    **När du går ut på restaurang, vad beställer du då? En viss typ av mat eller provar du på nytt?
  6. 3
    Jag svarar Nej det gör jag inte, på sin höjs SPEL på data typ Harpan.

    **När du går ut på restaurang, vad beställer du då? En viss typ av mat eller provar du på nytt?
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4

    Är det en lite...

    ...bättre retaurang så beställer jag gärna från fiskmenyn, typ marulk, svärdfisk eller någon annan kufisk firre som jag_aldrig tillagar hemma!

    Jag prövar gärna nytt och beställer i princip aldrig samma rätt två gånger om jag går till samma ställe.

    Ny fråga:
    ** Vilket tycker du är det bästa programmet på TV i höst?
  8. 4
    Är det en lite... ...bättre retaurang så beställer jag gärna från fiskmenyn, typ marulk, svärdfisk eller någon annan kufisk firre som jag_aldrig tillagar hemma!

    Jag prövar gärna nytt och beställer i princip aldrig samma rätt två gånger om jag går till samma ställe.

    Ny fråga:
    ** Vilket tycker du är det bästa programmet på TV i höst?
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    Tjoho!!!

    IDOL tveklöst! Det är väl bara för att jag själv har en dröm om att kunna sjunga...ääääälskar musik!!

    **Vad är det mest trendiga du har i din garderob?
  10. 5
    Tjoho!!! IDOL tveklöst! Det är väl bara för att jag själv har en dröm om att kunna sjunga...ääääälskar musik!!

    **Vad är det mest trendiga du har i din garderob?
  11. Medlem sedan
    Apr 2001
    #6

    En Esprit-tröja...

    ...som jag fick av syrran på min födelsedag i söndags. Brun, urringad (ska vara linne till), ett band under bysten som ska knytas bak och så lite paljetter eller nåt rung ringningen. Superfin och mycket trendigare än något jag skulle våga köpa!

    Ny fråga: Snöar det hos dig nu? Här är det massor av snö nämligen - Maya var salig i morse!
  12. 6
    En Esprit-tröja... ...som jag fick av syrran på min födelsedag i söndags. Brun, urringad (ska vara linne till), ett band under bysten som ska knytas bak och så lite paljetter eller nåt rung ringningen. Superfin och mycket trendigare än något jag skulle våga köpa!

    Ny fråga: Snöar det hos dig nu? Här är det massor av snö nämligen - Maya var salig i morse!
  13. Medlem sedan
    Jun 2001
    #7

    Nä...

    här snöra det inte. -1 grad, sol och barmark.

    Vad skall du göra i kväll?
  14. 7
    Nä... här snöra det inte. -1 grad, sol och barmark.

    Vad skall du göra i kväll?
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #8

    Uff...

    Läsa tre studenters uppsatstexter som jag inte hunnit läsa under dagen... Gr! Brukar inte ta med jobb hem eftersom jag behöver skriva på boken, men ikväll är det nödvändigt eftersom jag ska träffa dem 8.30 i Karlskrona i morgon...

    Nästa fråga: Vilket är ditt starkaste åttiotalsminne?
  16. 8
    Uff... Läsa tre studenters uppsatstexter som jag inte hunnit läsa under dagen... Gr! Brukar inte ta med jobb hem eftersom jag behöver skriva på boken, men ikväll är det nödvändigt eftersom jag ska träffa dem 8.30 i Karlskrona i morgon...

    Nästa fråga: Vilket är ditt starkaste åttiotalsminne?
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9

    Lätt!

    Dennis som kom till världen 870212.
    Annars har man väl en del tonårsminnen från 1983 och framåt... ;o)

    **Vem skulle du vilja ge en smäll på käften??
  18. 9
    Lätt! Dennis som kom till världen 870212.
    Annars har man väl en del tonårsminnen från 1983 och framåt... ;o)

    **Vem skulle du vilja ge en smäll på käften??
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10

    Ugh!

    **Vem skulle du vilja ge en smäll på käften??
    Mikaelas dagisfröknar som lät henne vara ute i värsta blåsten utan mössa i måndags. Grrrr!!!

    ** Vem skulle du vilja ge en riktig bamsekram (och du får inte välja din familj)
  20. 10
    Ugh! **Vem skulle du vilja ge en smäll på käften??
    Mikaelas dagisfröknar som lät henne vara ute i värsta blåsten utan mössa i måndags. Grrrr!!!

    ** Vem skulle du vilja ge en riktig bamsekram (och du får inte välja din familj)
  21. Medlem sedan
    Nov 1999
    #11

    Jag skulle vilja vara...

    ...den tjej som fick och gav Bono en kram UPPE PÅ ULLEVIS SCEN i somras när U2 spelade. Åhhh, GUD hon fick ju en hel slowdance med honom...*suckar och himlar med ögonen*

    **Vilken drink/coctail tycker du är godast?? (inspirerad av Ninas fina drinkbilder *L*)
  22. 11
    Jag skulle vilja vara... ...den tjej som fick och gav Bono en kram UPPE PÅ ULLEVIS SCEN i somras när U2 spelade. Åhhh, GUD hon fick ju en hel slowdance med honom...*suckar och himlar med ögonen*

    **Vilken drink/coctail tycker du är godast?? (inspirerad av Ninas fina drinkbilder *L*)
  23. Medlem sedan
    Oct 2001
    #12

    Jag gillar GT...

    ...eller Marguerita *diggar Tequila*.

    Fråga;
    ** Vilken är den värsta raggningsfrasen du någonsin hört?
  24. 12
    Jag gillar GT... ...eller Marguerita *diggar Tequila*.

    Fråga;
    ** Vilken är den värsta raggningsfrasen du någonsin hört?
  25. Jossan & Neo *bf 20/7*
    #13

    Jossan svara (och ryyyyser):

    Det värsta som finns är aspackade killar/gubbar/karlar som med sluddrande tal, stinkande andedräkt och stora svettringar under armar och på ryggen (efter en totalt vild och okontrollerad dans på dansgolvet) fösöker övertyga en med följande:
    \"- Asså, gumman... du är den snyyyyyyggaste tjejen jag nåååååågonsin sett....\"

    Jovisst, eller hur.... *suckar

    Intim fråga:
    Hur länge att du och din nuvaranda make/sambo/pojkvän varit tillsammans när ni hade sex för första gången!? ;)
  26. 13
    Jossan svara (och ryyyyser): Det värsta som finns är aspackade killar/gubbar/karlar som med sluddrande tal, stinkande andedräkt och stora svettringar under armar och på ryggen (efter en totalt vild och okontrollerad dans på dansgolvet) fösöker övertyga en med följande:
    \"- Asså, gumman... du är den snyyyyyyggaste tjejen jag nåååååågonsin sett....\"

    Jovisst, eller hur.... *suckar

    Intim fråga:
    Hur länge att du och din nuvaranda make/sambo/pojkvän varit tillsammans när ni hade sex för första gången!? ;)
  27. Medlem sedan
    Dec 1999
    #14

    Rodnar lite lätt och erkänner

    att vi båda nog trodde att den endast skulle vara ett one night stand (ett otroget dessutom för oss båda).... men ooooops nu har vi varit tillsammans i 7 inoficiella år ( från första gången) och officiellt i 6½ år. Med andra ord så hade vi sex innan vi blev tillsammans *s*

    Ny mindre intim fråga:
    Vilket ord beskriver ditt humör bästjust nu bäst?
  28. 14
    Rodnar lite lätt och erkänner att vi båda nog trodde att den endast skulle vara ett one night stand (ett otroget dessutom för oss båda).... men ooooops nu har vi varit tillsammans i 7 inoficiella år ( från första gången) och officiellt i 6½ år. Med andra ord så hade vi sex innan vi blev tillsammans *s*

    Ny mindre intim fråga:
    Vilket ord beskriver ditt humör bästjust nu bäst?
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15

    *fniss*

    Linda, Linda, Linda... tänk att just du fick svara på denna fråga. *fniss*

    Vilket ord beskriver ditt humör bäst just nu bäst?
    ** Glad, men lite trött.

    Ny fråga:
    ** Vilka tre godissorter väljer du alltid i din plockpåse.


    Hmmm. undra om Caroline nappar på denna fråga?!?!?
  30. 15
    *fniss* Linda, Linda, Linda... tänk att just du fick svara på denna fråga. *fniss*

    Vilket ord beskriver ditt humör bäst just nu bäst?
    ** Glad, men lite trött.

    Ny fråga:
    ** Vilka tre godissorter väljer du alltid i din plockpåse.


    Hmmm. undra om Caroline nappar på denna fråga?!?!?
  31. Medlem sedan
    Dec 1999
    #16

    *skakar på huvudet*

    och förstår inte alls vad du menar*asg*
  32. 16
    *skakar på huvudet* och förstår inte alls vad du menar*asg*
  33. Medlem sedan
    Apr 2001
    #17

    Men hallå? Snö i Växjö?? Orättvist!!! imt

  34. 17
    Men hallå? Snö i Växjö?? Orättvist!!! imt
  35. - Miko -
    #18

    Miko nappar

    Alltid Fazer blå, sockerbitar och sura nappar.

    Fråga: Är Mia med barn?
    Nej, sorry, fel fråga *s*

    Längtar du till jul eller fasar du?
  36. 18
    Miko nappar Alltid Fazer blå, sockerbitar och sura nappar.

    Fråga: Är Mia med barn?
    Nej, sorry, fel fråga *s*

    Längtar du till jul eller fasar du?
  37. Medlem sedan
    Apr 2001
    #19

    Lääääängtar!!!

    Här är vi julälskare av stora mått och i år längtar vi lite extra eftersom Sanna var i Thailand förra julen. Det blir ljusstöpning som vanligt, lussebulle- och pepparkaksbak, julkonsert och annat mys i väntan på stora dagen D (som ju dessutom föregås av ett och annat fyraårskalas...).

    Ny fråga: Hur tror du att ditt liv ser ut när du blir pensionär?
  38. 19
    Lääääängtar!!! Här är vi julälskare av stora mått och i år längtar vi lite extra eftersom Sanna var i Thailand förra julen. Det blir ljusstöpning som vanligt, lussebulle- och pepparkaksbak, julkonsert och annat mys i väntan på stora dagen D (som ju dessutom föregås av ett och annat fyraårskalas...).

    Ny fråga: Hur tror du att ditt liv ser ut när du blir pensionär?

Liknande trådar

  1. Lyfter upp en fråga
    By Irene Huss in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 19:08
  2. Lyfter upp fråga om EDA
    By anonymt namn in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 11:47
  3. lyfter upp min fråga om sex
    By demeter in forum Resesnack
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 18:18
  4. Flyttar upp frågeleken '(Carolines fråga
    By Linda A med busungar in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-05, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar