Sömn-EEG
Epilepsi
  1. Mamicka
    #1

    Sömn-EEG

    Axel skall på sömn-EEG i morgon bitti och vaknade redan kl. 4.00 i morse. Vad skall jag göra? Det brukar ju vara ganska svårt att hålla barnen vakna tills 24.00 ändå (och sedan väcka kl. 4.00, typ tortyr). Vågar man låta honom sova lite på eftermiddagen?
  2. 1
    Sömn-EEG Axel skall på sömn-EEG i morgon bitti och vaknade redan kl. 4.00 i morse. Vad skall jag göra? Det brukar ju vara ganska svårt att hålla barnen vakna tills 24.00 ändå (och sedan väcka kl. 4.00, typ tortyr). Vågar man låta honom sova lite på eftermiddagen?
  3. Rufstrollets mamma
    #2

    Hur gammal är han?

    Jag skulle nog låta honom sova lite. Annars kommer han säkert somna på väg till EEG-undersökningen.
  4. 2
    Hur gammal är han? Jag skulle nog låta honom sova lite. Annars kommer han säkert somna på väg till EEG-undersökningen.
  5. Mamicka
    #3

    Han är fem år.

    Jag tror också att han måste sova lite mitt på dagen för att kunna vara uppe tills 24.00. Samtidigt är man ju rädd för att han inte skall kunna sova under EEG:t. Har sagt till dagis att låta honom sova om han verkar såpass trött att det är möjligt
  6. 3
    Han är fem år. Jag tror också att han måste sova lite mitt på dagen för att kunna vara uppe tills 24.00. Samtidigt är man ju rädd för att han inte skall kunna sova under EEG:t. Har sagt till dagis att låta honom sova om han verkar såpass trött att det är möjligt

Liknande trådar

  1. sömn å åter sömn
    By malla402 in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 12:18
  2. Mera sömn fråga, brist på sömn
    By helen_riyo in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 17:36
  3. sömn sömn och åter sömn..
    By Mia&Elin in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 10:43
  4. Sömn, sömn... *långt* även på ank. 11/2004
    By Katti med Petter & Victor in forum Bebissnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-10-25, 20:37
  5. Sömn, sömn och åter igen sömn *långt*
    By Katti med Petter & Victor in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 19:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar