minskade fosterrörelser
_0602 Februaribarn
  1. Lilla T
    #1

    minskade fosterrörelser

    Hej!
    Nu skall jag snart åka till bmpga av att jag känt så mycket mindre rörelser från bebisen de senaste dagarna.
    De skulle bara lyssna på hjärtljud och känna hur bebisen låg , jag undrar vad de kan hitta utifrån den undersökningen, om nu nåt nåt skulle vara nåt fel?

    Har ju känt bebis idag så jag är inte så orolig, men det är klart, lite nervös blir man...
    Hör av mig när jag har varit där.
    /Lilla T
  2. 1
    minskade fosterrörelser Hej!
    Nu skall jag snart åka till bmpga av att jag känt så mycket mindre rörelser från bebisen de senaste dagarna.
    De skulle bara lyssna på hjärtljud och känna hur bebisen låg , jag undrar vad de kan hitta utifrån den undersökningen, om nu nåt nåt skulle vara nåt fel?

    Har ju känt bebis idag så jag är inte så orolig, men det är klart, lite nervös blir man...
    Hör av mig när jag har varit där.
    /Lilla T
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Håller tummarna

    för att allt är i ordning, vilket det säkert är! Bebisen kanske bara är i en \"lugnarörelser-period\" istället för \"sparkperiod\". Tycker min lilla knodd bara fladdrar runt med armarna.. sällan h*n drar till med en spark...

    berätta hur det gick!
  4. 2
    Håller tummarna för att allt är i ordning, vilket det säkert är! Bebisen kanske bara är i en \"lugnarörelser-period\" istället för \"sparkperiod\". Tycker min lilla knodd bara fladdrar runt med armarna.. sällan h*n drar till med en spark...

    berätta hur det gick!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Håller tummarna

    och hoppas att allt är bra.

    Skickar en kram
  6. 3
    Håller tummarna och hoppas att allt är bra.

    Skickar en kram
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    Lycka till

    tror inte att det är någon fara men det är ändå skönt att kolla upp så man slipper gå och oroa sig. Skriv sen och rapportera hur det gått.
  8. 4
    Lycka till tror inte att det är någon fara men det är ändå skönt att kolla upp så man slipper gå och oroa sig. Skriv sen och rapportera hur det gått.
  9. Bullen v29 m 3:an
    #5

    Allt är

    säkert bra med bebben. Han/hon kanske bara tar det lite mer lugnt nu. De växer ju och det blir trångt inne i magen....

    Lycka till ialla fall.....
  10. 5
    Allt är säkert bra med bebben. Han/hon kanske bara tar det lite mer lugnt nu. De växer ju och det blir trångt inne i magen....

    Lycka till ialla fall.....
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6

    Lycka till

    känner du bebisen så är allt säkert bra. Det blir ju trängre & trängre för den att röra sig därinne!

    Kram
  12. 6
    Lycka till känner du bebisen så är allt säkert bra. Det blir ju trängre & trängre för den att röra sig därinne!

    Kram
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7

    Håller tummarna..

    att allt ser fint ut!

    Bebisen kanske är inne i någon tillväxtperiod och sover mycket nu? Det är säkert ingen fara!

    Kram!
  14. 7
    Håller tummarna.. att allt ser fint ut!

    Bebisen kanske är inne i någon tillväxtperiod och sover mycket nu? Det är säkert ingen fara!

    Kram!

Liknande trådar

  1. Minskade fosterrörelser
    By <3bebis<3 in forum _1106 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-03-12, 20:32
  2. Minskade fosterrörelser?
    By Lilla Lo in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-08-25, 13:00
  3. Minskade fosterrörelser
    By C@ttis in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-31, 20:53
  4. Minskade fosterrörelser
    By MammaMinna in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-10, 14:29
  5. Minskade fosterrörelser
    By *Lillan* in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-02-12, 21:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar