åh nej inte snö :/
_0509 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    åh nej inte snö :/

    nu kom snön till växjö *surar*...kunde det inte vara höst lite till *s*.

    Har planerat i tre dgr nu att jag ska åka till stan och handla en massa kalorisnål viktväktarmat i en stor mataffär där som har allt.

    Nu idag kom snön...och vi har fortfarande sommardäcken på *buhu*...kommer ingenstans juuu...sitter här och har inget att göra..Saga o Niklas Sover (Niklas har jobbat natt) och stora barnen är på dagis.

    Får se om vädret förbättras tills i eftermiddag...*hoppas*
  2. 1
    åh nej inte snö :/ nu kom snön till växjö *surar*...kunde det inte vara höst lite till *s*.

    Har planerat i tre dgr nu att jag ska åka till stan och handla en massa kalorisnål viktväktarmat i en stor mataffär där som har allt.

    Nu idag kom snön...och vi har fortfarande sommardäcken på *buhu*...kommer ingenstans juuu...sitter här och har inget att göra..Saga o Niklas Sover (Niklas har jobbat natt) och stora barnen är på dagis.

    Får se om vädret förbättras tills i eftermiddag...*hoppas*
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    Ser man på,

    och här sitter jag i ett Dalarna som borde vara vitt vid det här laget, men här finns inte en snöflinga. Dock minusgrader idag. Jag längtar efter vintern och snö nu!!
    Vinterdäcken har suttit på sedan en månad tillbaka, för då kom en snödämp, och halt är det av frosten.

    Nyfiken på vad dina *VV* står för i nicket ?? (Har ganska nyss lärt mig att *S* skall betyda skratt, eller hur ??
  4. 2
    Ser man på, och här sitter jag i ett Dalarna som borde vara vitt vid det här laget, men här finns inte en snöflinga. Dock minusgrader idag. Jag längtar efter vintern och snö nu!!
    Vinterdäcken har suttit på sedan en månad tillbaka, för då kom en snödämp, och halt är det av frosten.

    Nyfiken på vad dina *VV* står för i nicket ?? (Har ganska nyss lärt mig att *S* skall betyda skratt, eller hur ??
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3

    VV= viktväktarna :-) *imt*

    vvv
  6. 3
    VV= viktväktarna :-) *imt* vvv
  7. Medlem sedan
    Jun 2000
    #4

    jaha !

    Är du med där ? Kan man vara det även om man ammar? Min väninna gick nyligen med i viktklubb.se, och där var det inte tillåtet att amma. Men du kanske inte gör det, ammar alltså.
    Jag har 10 kg kvar till min idealvikt. Gick upp drygt 20 kg, och på 10 dagar rasade 10 kg, men sedan går det saktare. Jag gör iofs inget för att det skall gå snabbare. Jag har alltid gått upp en hel del under mina graviditeter, men av amningen (tror jag det är iallafall) har allt försvunnit, så jag räknar kallt med att det skall bli så nu med.
    Lycka till med viktväkteriet !
  8. 4
    jaha ! Är du med där ? Kan man vara det även om man ammar? Min väninna gick nyligen med i viktklubb.se, och där var det inte tillåtet att amma. Men du kanske inte gör det, ammar alltså.
    Jag har 10 kg kvar till min idealvikt. Gick upp drygt 20 kg, och på 10 dagar rasade 10 kg, men sedan går det saktare. Jag gör iofs inget för att det skall gå snabbare. Jag har alltid gått upp en hel del under mina graviditeter, men av amningen (tror jag det är iallafall) har allt försvunnit, så jag räknar kallt med att det skall bli så nu med.
    Lycka till med viktväkteriet !
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5

    Jo jag ammar fullt

    men ammar man får man äta 10 points extra mot vad man får om man inte ammar.

    Jag har 30 kg att gå ner...har redan gått ner 2.2 kg på en vecka.
  10. 5
    Jo jag ammar fullt men ammar man får man äta 10 points extra mot vad man får om man inte ammar.

    Jag har 30 kg att gå ner...har redan gått ner 2.2 kg på en vecka.
  11. Kerstin med Martin 001207 & Linus 050912
    #6

    Jag ska börja...

    räkna points igen efter nyår hade jag tänkt. Ska gå ner 15 kg hoppas jag.
  12. 6
    Jag ska börja... räkna points igen efter nyår hade jag tänkt. Ska gå ner 15 kg hoppas jag.
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7

    jag ska oxå börja..

    fast inte riktigt än.. jag borde gå ner 20kg.. 10kg som är kvar från grav och 10kg som jag gick upp innan.. får se hur det går..
  14. 7
    jag ska oxå börja.. fast inte riktigt än.. jag borde gå ner 20kg.. 10kg som är kvar från grav och 10kg som jag gick upp innan.. får se hur det går..

Liknande trådar

  1. Inte några långa pass idag inte
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-08, 20:59
  2. Jag vill inte snacka skit, absolut inte
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-07-25, 13:37
  3. Brittan SJUNGER inte LIVE, OK eller inte
    By lea-m in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-07-14, 20:59
  4. Nej, vill inte, hoppas inte, får inte
    By Es mamma in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-27, 22:27
  5. Kryper inte, står inte, går inte, MEN...
    By -Annie- in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-03, 10:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar