Typiskt (OT)
_04/05 Vinterbarn
  1. Madde m A-01 & I-05
    #1

    Typiskt (OT)

    Sökte ett jobb via mail sent igår kväll och imorse ringde dom och ville träffa mig....men tjänsten skulle tillsättas NU! *suck* Så vi fick vackert säga tack och hej men han lovade spara ansökningen för framtiden iaf (bemanningsföretag)! Gaaaah, det var en receptionisttjänst precis som jag ville ha! Jaja, det går väl fler tåg hoppas jag! :)
  2. 1
    Typiskt (OT) Sökte ett jobb via mail sent igår kväll och imorse ringde dom och ville träffa mig....men tjänsten skulle tillsättas NU! *suck* Så vi fick vackert säga tack och hej men han lovade spara ansökningen för framtiden iaf (bemanningsföretag)! Gaaaah, det var en receptionisttjänst precis som jag ville ha! Jaja, det går väl fler tåg hoppas jag! :)
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    men....

    kunde ni inte lösa det med att du börjar jobba nu då? Hittar man drömjobbet, så gör man.

    JAg jobbar och det är inga problem med det.
  4. 2
    men.... kunde ni inte lösa det med att du börjar jobba nu då? Hittar man drömjobbet, så gör man.

    JAg jobbar och det är inga problem med det.
  5. *Annika med Joel och Isak*
    #3

    Klart det gör!

    Se det positivt! Kul att vara efterfrågad på arbetsmarknaden!
  6. 3
    Klart det gör! Se det positivt! Kul att vara efterfrågad på arbetsmarknaden!
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4

    Funkar inte så enkelt

    Min sambo är egen företagare (inga anställda) och skulle han inte jobba så skulle firman gå i stöpet och då har vi definitivt inga pengar att röra oss med sen! :) Så så enkelt var det inte, tyvärr!
  8. 4
    Funkar inte så enkelt Min sambo är egen företagare (inga anställda) och skulle han inte jobba så skulle firman gå i stöpet och då har vi definitivt inga pengar att röra oss med sen! :) Så så enkelt var det inte, tyvärr!

Liknande trådar

  1. Typiskt
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 16:00
  2. Typiskt
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 18:09
  3. Typiskt
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 18:19
  4. Typiskt.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 08:39
  5. Jaha, typiskt då, typiskt
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 11:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar