Hur många är ff hemma?
_0410 Oktoberbarn
  1. Nickan m Olivia o Matteo
    #1

    Hur många är ff hemma?

    Blev lite nyfiken på hur många som ff är \"mammalediga\" lr som jag eg vill säga hemmaarbetande mamma...
  2. 1
    Hur många är ff hemma? Blev lite nyfiken på hur många som ff är \"mammalediga\" lr som jag eg vill säga hemmaarbetande mamma...
  3. Marisan m. Emelie 041011
    #2

    *Vinkar*

    Jag är hemma =)) Ska börja jobba 1 feb nästa år...uähhh om några månader bara......
  4. 2
    *Vinkar* Jag är hemma =)) Ska börja jobba 1 feb nästa år...uähhh om några månader bara......
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Är också hemma

    och har papper från jobbet att jag får vara hemma till den 26 april (Rasmus 18-månadersdag).
    Vi har ju tackat nej, till en plats på Williams dagis. Men imorgon ska vi kolla på ett annat dagis som Rasmus blivit erbjuden plats på från 1 december. Men han ska ju inte börja nu, men bra att koll iallafall.

    Så får vi se om man blir hemma till augusti eller hur det blir. Känns bra att ha det lite öppet. Vet ju inte heller om jag får vara hemma längre än det jag har papper på.
  6. 3
    Är också hemma och har papper från jobbet att jag får vara hemma till den 26 april (Rasmus 18-månadersdag).
    Vi har ju tackat nej, till en plats på Williams dagis. Men imorgon ska vi kolla på ett annat dagis som Rasmus blivit erbjuden plats på från 1 december. Men han ska ju inte börja nu, men bra att koll iallafall.

    Så får vi se om man blir hemma till augusti eller hur det blir. Känns bra att ha det lite öppet. Vet ju inte heller om jag får vara hemma längre än det jag har papper på.
  7. Medlem sedan
    Jul 1999
    #4

    Räcker upp handen

    Hemma, fast pluggar heltid.
  8. 4
    Räcker upp handen Hemma, fast pluggar heltid.
  9. Malin m. Mollie 041029
    #5

    Är hemma

    Mollie har fåt dagis plats från den 16 Januari, så jag börjar att jobba den 30 Januari.

    Vi flyttade när jag gick på havandeskap, så nu är jag i full fart att leta jobb i denna kommunen istället. Jag har kvar mitt gamla jobb men tycker att det är för långt att köra + att min sambo jobbar i Danmark. Det käns som Mollie kommer att komma först och gå hem sist, inte roligt. Om jag inte kan hitta något bra här ute. Håll tumarna för mig.
  10. 5
    Är hemma Mollie har fåt dagis plats från den 16 Januari, så jag börjar att jobba den 30 Januari.

    Vi flyttade när jag gick på havandeskap, så nu är jag i full fart att leta jobb i denna kommunen istället. Jag har kvar mitt gamla jobb men tycker att det är för långt att köra + att min sambo jobbar i Danmark. Det käns som Mollie kommer att komma först och gå hem sist, inte roligt. Om jag inte kan hitta något bra här ute. Håll tumarna för mig.
  11. Mia m.tre
    #6

    Mia håller tummarna! *imt*

    jh
  12. 6
    Mia håller tummarna! *imt* jh
  13. Mia m.tre
    #7

    Jag!

    Börjar jobba 1 Febr. tom Maj då kommer mamma hit och är med Pontus.
    Sedan är jag hemma hela sommaren och Pontus skolas in i Sept. därefter börjar jag jobba på \"riktigt\" fast bara 75% ALDRIG mer heltid säger jag! (om jag inte måste)
  14. 7
    Jag! Börjar jobba 1 Febr. tom Maj då kommer mamma hit och är med Pontus.
    Sedan är jag hemma hela sommaren och Pontus skolas in i Sept. därefter börjar jag jobba på \"riktigt\" fast bara 75% ALDRIG mer heltid säger jag! (om jag inte måste)
  15. Medlem sedan
    Feb 2004
    #8

    *vinkar*

    Jag är ff hemma med Robin. Sedan blir det han som är hemma med mig ;) Kommer ju vara mammaledig ett tag till, med Pyret...
  16. 8
    *vinkar* Jag är ff hemma med Robin. Sedan blir det han som är hemma med mig ;) Kommer ju vara mammaledig ett tag till, med Pyret...
  17. Medlem sedan
    Feb 2004
    #9

    Jag!

    Kommer att vara hemma minst 1½ år till, eftersom Thea ska få ett syskon i mars. Njuter varje sekund av det, trots att det är mer än ett heltidsjobb ibland ;)
  18. 9
    Jag! Kommer att vara hemma minst 1½ år till, eftersom Thea ska få ett syskon i mars. Njuter varje sekund av det, trots att det är mer än ett heltidsjobb ibland ;)
  19. Nickan m Olivia o Matteo
    #10

    Håller tummarna jag me! *imt*

    .
  20. 10
    Håller tummarna jag me! *imt* .
  21. Medlem sedan
    Jan 2002
    #11

    Jag!

    Jobbar endast lördag och söndag just nu. :)
  22. 11
    Jag! Jobbar endast lördag och söndag just nu. :)
  23. Medlem sedan
    May 2000
    #12

    Ja med

    Hade tänkt att vara hemmamamma tills sept. -06 om dagarna räcker o vi inte hinner konka innan dess :-)
    Har jobbat i somras och ska jobba i februari för att späda ut ledigheten lite och efter februari så ska jag jobba ca 4 nätter i månaden.
  24. 12
    Ja med Hade tänkt att vara hemmamamma tills sept. -06 om dagarna räcker o vi inte hinner konka innan dess :-)
    Har jobbat i somras och ska jobba i februari för att späda ut ledigheten lite och efter februari så ska jag jobba ca 4 nätter i månaden.
  25. Angelina m. Nathaly & 4 syskon & ängeltös
    #13

    Både och ;-)

    Pluggar heltid men är inte i skolan på heltid. Kanonbra tycker jag.

    När jag har lektion/föreläsning är pappa hemma med Nathaly och storasyster på 4år.
  26. 13
    Både och ;-) Pluggar heltid men är inte i skolan på heltid. Kanonbra tycker jag.

    När jag har lektion/föreläsning är pappa hemma med Nathaly och storasyster på 4år.
  27. Jessica m. Rebecca -02 & Carolina -04
    #14

    Jag är hemma...

    och hoppas börja plugga till vårterminen. Carolina börjar inskolning på dagis nästa vecka. Försökte skjuta på inskolningen men dom ville ha henne inskolad innan jul...
  28. 14
    Jag är hemma... och hoppas börja plugga till vårterminen. Carolina börjar inskolning på dagis nästa vecka. Försökte skjuta på inskolningen men dom ville ha henne inskolad innan jul...
  29. Victoria m. Cornelia99 o Vilma04
    #15

    Och jag!!

    Vilmas inskolning börjar 16:e januari.. så den 30:e börjar jag jobba!! Känner både lite glädje och sorg över det...
  30. 15
    Och jag!! Vilmas inskolning börjar 16:e januari.. så den 30:e börjar jag jobba!! Känner både lite glädje och sorg över det...
  31. Monica med Walter 041030
    #16

    Jag med.....*imt*

    ..
  32. 16
    Jag med.....*imt* ..
  33. Medlem sedan
    Oct 2001
    #17

    Jag är hemma heltid och pluggar halvtid! (imt)

  34. 17
    Jag är hemma heltid och pluggar halvtid! (imt)
  35. Medlem sedan
    May 2001
    #18

    Räcker också upp en hand.

    Komemr vara hemma med Loke på heltid till i augusti då han ska börja på dagis. Samma som storasyster. Jag komemr att studera på distans nu så jag kan läsa upp betyg så jag blir behörig till högskolan å ssk linjen så jag så småning om kan bli barnmorska.
  36. 18
    Räcker också upp en hand. Komemr vara hemma med Loke på heltid till i augusti då han ska börja på dagis. Samma som storasyster. Jag komemr att studera på distans nu så jag kan läsa upp betyg så jag blir behörig till högskolan å ssk linjen så jag så småning om kan bli barnmorska.
  37. Medlem sedan
    May 2001
    #19

    konstigt tycker jag

    varför då? är deti nte bättre EFTER jul för hon komemr ju få ett jul uppehåll iaf. Måste ju vara mycket bättre för barnets skull?
  38. 19
    konstigt tycker jag varför då? är deti nte bättre EFTER jul för hon komemr ju få ett jul uppehåll iaf. Måste ju vara mycket bättre för barnets skull?
  39. Medlem sedan
    May 1999
    #20

    Jag är det...

    som det ser ut nu till februari -06. Jag letar jobb för fullt men hittar jag inget så får jag väl bita ihop och gå tillbaka till mitt gamla men det hoppas jag slippa.
  40. 20
    Jag är det... som det ser ut nu till februari -06. Jag letar jobb för fullt men hittar jag inget så får jag väl bita ihop och gå tillbaka till mitt gamla men det hoppas jag slippa.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vad många ni är som gör godare mat hemma
    By sisla in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-01-20, 15:37
  2. Hur många går hemma nu?
    By lifv in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 10:08
  3. Hur många speglar har ni hemma?
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 12:25
  4. Hur många "gör om hemma" i sommar?
    By Karin m Henke, Ida, Elina in forum _99 Alla barn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 22:42
  5. Hur många har 4-5åringar hemma?
    By Ninni med A in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 20:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar