Hemma, jobbar ....
Läpp-, käk- och gomspalt
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    Hemma, jobbar ....

    Hej hej alla!
    Klaras operation gick bra, segt att vara på sjukhuset bara, från tisdag kväll till lördag fm... Slangarna (näring+morfin) slapp vi som tur var från fredag morgon för de var ju i vägen HELA TIDEN! :-)
    Nu har hon tyvärr fått en infektion i ett stygn :-( Läkaren sa att om antibiotikan tar som den ska så är det nog ingen fara så vi håller tummarna för det!

    Hon hör mycket mycket bättre nu när hon fått rör i öronen, diggar musik och småsjunger för sig själv :-) Lite nya ljud kommer det också, Baba och Dada, Henrik hävdar också att han hört Papa :-)

    Själv började jag jobba igen efter mammaledigheten idag, det var kul men trött är jag och det var mysigt att komma hem och få kram på barnen!
  2. 1
    Hemma, jobbar .... Hej hej alla!
    Klaras operation gick bra, segt att vara på sjukhuset bara, från tisdag kväll till lördag fm... Slangarna (näring+morfin) slapp vi som tur var från fredag morgon för de var ju i vägen HELA TIDEN! :-)
    Nu har hon tyvärr fått en infektion i ett stygn :-( Läkaren sa att om antibiotikan tar som den ska så är det nog ingen fara så vi håller tummarna för det!

    Hon hör mycket mycket bättre nu när hon fått rör i öronen, diggar musik och småsjunger för sig själv :-) Lite nya ljud kommer det också, Baba och Dada, Henrik hävdar också att han hört Papa :-)

    Själv började jag jobba igen efter mammaledigheten idag, det var kul men trött är jag och det var mysigt att komma hem och få kram på barnen!
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2

    skönt....

    ...att det är över!
    Hoppas att det funkar med antibiotikan nu bara.
    Vad roligt att ni märkte så tydlig förbättring med hörseln!
    Vad diggar hon för musik då? *ler*

    Jag har oxå börjat jobba nu.
    Och det går bättre än jag trodde på mornarna,jag hade sån ångest för att stiga upp kl 6!

    Man uppskattar mera att vara hemma när man jobbar.
    Så skönt att få komma hem o kramas med barnen!

    Kramizar
  4. 2
    skönt.... ...att det är över!
    Hoppas att det funkar med antibiotikan nu bara.
    Vad roligt att ni märkte så tydlig förbättring med hörseln!
    Vad diggar hon för musik då? *ler*

    Jag har oxå börjat jobba nu.
    Och det går bättre än jag trodde på mornarna,jag hade sån ångest för att stiga upp kl 6!

    Man uppskattar mera att vara hemma när man jobbar.
    Så skönt att få komma hem o kramas med barnen!

    Kramizar
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3

    japp

    nu hoppas vi att hon slipper opereras mer, iaf blir det väl ingen de närmaste åren.
    Ljuden hon började med efter operetion har tyvärr försvunnit nästan helt men hon diggar fortfarande musik, allt från enerverande leksaksmusik till pappas hårdrocksskivor :-)

    I tisdags missade jag barnen helt :-( kom hem så sent men förhoppningsvis kan jag gå ner lite i arbetstid efter nyår.

    KRAM
  6. 3
    japp nu hoppas vi att hon slipper opereras mer, iaf blir det väl ingen de närmaste åren.
    Ljuden hon började med efter operetion har tyvärr försvunnit nästan helt men hon diggar fortfarande musik, allt från enerverande leksaksmusik till pappas hårdrocksskivor :-)

    I tisdags missade jag barnen helt :-( kom hem så sent men förhoppningsvis kan jag gå ner lite i arbetstid efter nyår.

    KRAM

Liknande trådar

  1. Jobbar hemma
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-13, 12:17
  2. Ni som jobbar hemma
    By morran in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 10:56
  3. Jobbar hemma
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 18:25
  4. jobbar hemma
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 17:24
  5. Jobbar hemma
    By amaze in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-16, 09:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar