Män är från mars och kvinnor från Venus
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 1999
    #1

    Män är från mars och kvinnor från Venus

    Jag har aldrig riktigt kommit underfund med varför mannens och kvinnans sexualdrift skiljer sig så mycket. Jag har aldrig heller förstått det där med Venus och Mars. Jag har aldrig kommit underfund med varför männen tänker med huvudet och kvinnor med sina hjärtan.

    Till exempel: En kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs. Passionen börjar glöda i sovrummet, När hon till sist säger, \"jag känner inte för det, jag vill att du bara ska hålla om mig\".
    Jag sade \"VA??!! vad var det där?!\".
    Så säger hon dom orden alla pojkvänner fasar att höra....
    \"Du är inte i kontakt med mina emotionella behov som kvinna tillräcklig för att jag ska kunna tillfredsställa dina fysiska behov som man\".
    Hon svarade min frågande min med att säga, \"Kan du inte bara älska mig för den jag är och inte vad jag gör för dig i sovrummet?\".

    När jag förstod att inget skulle hända den natten så somnade jag. Nästa dag så tog jag ledigt från jobbet för att vara med henne. Vi gick ut på en fin lunch och gick och shoppade i stort, stort onämnt shoppingcenter.
    Jag gick med henne i affärerna när hon provade flera olika verkligt dyra klädesplagg. Hon kunde inte bestämma sig vilken hon skulle ta så jag sade åt henne att vi tar alla. Hon ville ha skor som komplement till hennes nya kläder. Så jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble. Vi gick sedan till juvelavdelningen där hon valde ut ett par diamantörhängen. Tillåt mig säga..... Hon var så upphetsad. Hon måste ha trott att jag var ett steg från mentalsjukhuset. Jag började tro att hon testade mig när hon frågade om hon kunde få ett tennisarmband, när hon inte ens kan spela tennis.

    Jag tror att hon trodde jag var knäpp när jag sa, \"Det går bra älskling\". Hon var nästan nära sexuell tillfredställelse av allt shoppande.
    Med ett jättestort leende sade hon till sist, \"Jag tror att det är allt älskling, vi går och betalar\".
    Jag kunde knappt hålla mig när jag till sist sade, \"Nej älskling, Jag känner inte för det\".
    Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med ett förvånat \"VA?\".
    Jag sade sedan \"älskling! Jag vill bara att du håller sakerna en stund.
    Du har inte kontakt med mina finansiella behov som man tillräckligt för att jag ska kunna tillfredställa dig som kvinna\".
    Sedan när hon såg ut som om hon skulle döda mig, fortsatte jag, \"varför kan du inte älska mig som den jag är istället för dom saker jag köper åt dig?\".

    Tydligen kommer jag inte att ha sex ikväll heller.

  2. 1
    Män är från mars och kvinnor från Venus Jag har aldrig riktigt kommit underfund med varför mannens och kvinnans sexualdrift skiljer sig så mycket. Jag har aldrig heller förstått det där med Venus och Mars. Jag har aldrig kommit underfund med varför männen tänker med huvudet och kvinnor med sina hjärtan.

    Till exempel: En kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs. Passionen börjar glöda i sovrummet, När hon till sist säger, \"jag känner inte för det, jag vill att du bara ska hålla om mig\".
    Jag sade \"VA??!! vad var det där?!\".
    Så säger hon dom orden alla pojkvänner fasar att höra....
    \"Du är inte i kontakt med mina emotionella behov som kvinna tillräcklig för att jag ska kunna tillfredsställa dina fysiska behov som man\".
    Hon svarade min frågande min med att säga, \"Kan du inte bara älska mig för den jag är och inte vad jag gör för dig i sovrummet?\".

    När jag förstod att inget skulle hända den natten så somnade jag. Nästa dag så tog jag ledigt från jobbet för att vara med henne. Vi gick ut på en fin lunch och gick och shoppade i stort, stort onämnt shoppingcenter.
    Jag gick med henne i affärerna när hon provade flera olika verkligt dyra klädesplagg. Hon kunde inte bestämma sig vilken hon skulle ta så jag sade åt henne att vi tar alla. Hon ville ha skor som komplement till hennes nya kläder. Så jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble. Vi gick sedan till juvelavdelningen där hon valde ut ett par diamantörhängen. Tillåt mig säga..... Hon var så upphetsad. Hon måste ha trott att jag var ett steg från mentalsjukhuset. Jag började tro att hon testade mig när hon frågade om hon kunde få ett tennisarmband, när hon inte ens kan spela tennis.

    Jag tror att hon trodde jag var knäpp när jag sa, \"Det går bra älskling\". Hon var nästan nära sexuell tillfredställelse av allt shoppande.
    Med ett jättestort leende sade hon till sist, \"Jag tror att det är allt älskling, vi går och betalar\".
    Jag kunde knappt hålla mig när jag till sist sade, \"Nej älskling, Jag känner inte för det\".
    Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med ett förvånat \"VA?\".
    Jag sade sedan \"älskling! Jag vill bara att du håller sakerna en stund.
    Du har inte kontakt med mina finansiella behov som man tillräckligt för att jag ska kunna tillfredställa dig som kvinna\".
    Sedan när hon såg ut som om hon skulle döda mig, fortsatte jag, \"varför kan du inte älska mig som den jag är istället för dom saker jag köper åt dig?\".

    Tydligen kommer jag inte att ha sex ikväll heller.

  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2

    OBS! En rolig historia, inte en verklig berättelse

    för att undvika missförstånd :-)
  4. 2
    OBS! En rolig historia, inte en verklig berättelse för att undvika missförstånd :-)
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3

    Hahaha

    Ja den är bra!
    *hahahaha*
  6. 3
    Hahaha Ja den är bra!
    *hahahaha*
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    *asg*

    Får nog ta sida med mannen där...
  8. 4
    *asg* Får nog ta sida med mannen där...
  9. Medlem sedan
    Aug 2004
    #5

    Hahaha

    Jag skrattade så att jag fick ont i magen, den var ju superbra!
  10. 5
    Hahaha Jag skrattade så att jag fick ont i magen, den var ju superbra!
  11. Medlem sedan
    Dec 2000
    #6

    *asg* (imt)

    x
  12. 6
    *asg* (imt) x
  13. Medlem sedan
    Nov 2005
    #7

    Hahaha!

    Den var riktigt underhållande :D
  14. 7
    Hahaha! Den var riktigt underhållande :D
  15. Medlem sedan
    Nov 2003
    #8

    Nämen...

    kul var det, men fy, var det ingen mer än jag som blev arg på mannen?

    Så utstuderat elakt att göra som han gjorde, grrr... Hon tänkte ju antagligen inte så när det började hetta till... HOn ville ju säkert från början lixom ;o)

    Eller menade han att hon skulle ha legat m honom ändå? Usch jag blir riktigt sur och att sen göra en sån liknelse som inte har något alls m känslor eller sexuell lust att göra, det var bara elakt...

    Skulle vilja ge karln en snyting, hehe...

    Tvärtom skulle han kanske göra såna där saker för henne då och då coh även andra mer praktiska saker i hemmet, nära hennes känslomässiga sida osv så hade hon kanske haft lust till honom...

    Efter en sån grej så lär hon ju ej röra honom på ett år eller två, för fy f...n så elakt, han gick där o såg henne bli jätteglad och lycklig och visste hela tiden att han tänkte krossa hennes glädje. Är ju ej jämförbart m det hon gjorde, men det är väl TYYYYPISKT män..

    Iallfall typiskt min man, för ni skulle höra vilka saker han liknar m varann när han gör liknelser, är så man bävar och ej tror det är sant *asg*

    kramis

    Anja
  16. 8
    Nämen... kul var det, men fy, var det ingen mer än jag som blev arg på mannen?

    Så utstuderat elakt att göra som han gjorde, grrr... Hon tänkte ju antagligen inte så när det började hetta till... HOn ville ju säkert från början lixom ;o)

    Eller menade han att hon skulle ha legat m honom ändå? Usch jag blir riktigt sur och att sen göra en sån liknelse som inte har något alls m känslor eller sexuell lust att göra, det var bara elakt...

    Skulle vilja ge karln en snyting, hehe...

    Tvärtom skulle han kanske göra såna där saker för henne då och då coh även andra mer praktiska saker i hemmet, nära hennes känslomässiga sida osv så hade hon kanske haft lust till honom...

    Efter en sån grej så lär hon ju ej röra honom på ett år eller två, för fy f...n så elakt, han gick där o såg henne bli jätteglad och lycklig och visste hela tiden att han tänkte krossa hennes glädje. Är ju ej jämförbart m det hon gjorde, men det är väl TYYYYPISKT män..

    Iallfall typiskt min man, för ni skulle höra vilka saker han liknar m varann när han gör liknelser, är så man bävar och ej tror det är sant *asg*

    kramis

    Anja
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9

    Haha!

    Den var ju asbra!!
  18. 9
    Haha! Den var ju asbra!!

Liknande trådar

  1. PÅ BESÖK FRÅN MARS
    By ♥Helena♥ in forum _0805 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-07, 11:01
  2. *på besök från Mars*
    By ♥Helena♥ in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-29, 17:13
  3. Skvaller från mars-07
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 07:01
  4. Män är verkligen från mars
    By In tears in forum Separation
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 20:52
  5. Män är från mars kvinnor från venus
    By Nyfiken in forum Pappasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 16:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar