Har jag glömt att berätta?
_0410 Oktoberbarn
  1. Carina m. Oskar 5/10
    #1

    Har jag glömt att berätta?

    Att Oskar ska bli storebror i maj?? har inte varit in och skrivit någonting på evigheter känns det som... ni kanske t.o.m glömt mig? Jag hinner inte! Fattar inte var tiden tar vägen!! Men jag försöker hinna in och läsa ibland iaf. Är det fler som väntar nya småttingar? Hanna och RHWH vet jag ju...
  2. 1
    Har jag glömt att berätta? Att Oskar ska bli storebror i maj?? har inte varit in och skrivit någonting på evigheter känns det som... ni kanske t.o.m glömt mig? Jag hinner inte! Fattar inte var tiden tar vägen!! Men jag försöker hinna in och läsa ibland iaf. Är det fler som väntar nya småttingar? Hanna och RHWH vet jag ju...
  3. RHWH m Reidar och febbemagen
    #2

    WOW!

    Vad skoj! STORT GRATTIS! Vi börjar vara några stycken nu här i gruppen som väntar tillökning, jätteroligt!
    Hur mår du och vilken vecka är du i nu?

    KRAM
  4. 2
    WOW! Vad skoj! STORT GRATTIS! Vi börjar vara några stycken nu här i gruppen som väntar tillökning, jätteroligt!
    Hur mår du och vilken vecka är du i nu?

    KRAM
  5. Gabbi
    #3

    Varmt grattis!

    Det var glada nyheter!
    Ni börjar bli ett gäng nu :)
    Här det stopp dock...
    Grattis och lycka till!
    /Gabbi
  6. 3
    Varmt grattis! Det var glada nyheter!
    Ni börjar bli ett gäng nu :)
    Här det stopp dock...
    Grattis och lycka till!
    /Gabbi
  7. Medlem sedan
    Sep 2004
    #4

    Axel ska oxå...

    bli storebror i maj! Han är född den 30/9 (men var beräknad till 4/10, därför hålls vi ibland på den här sidan). Jag jobbar 20 % men börjar heltid efter jul... Känns inte som om jag hinner skriva här ssk ofta även om vi läser ibland. Kul med nån som har barn som är så lika i ålder! Ingen av mina mammakompisar ska ha nån mer just nu tyvärr.
  8. 4
    Axel ska oxå... bli storebror i maj! Han är född den 30/9 (men var beräknad till 4/10, därför hålls vi ibland på den här sidan). Jag jobbar 20 % men börjar heltid efter jul... Känns inte som om jag hinner skriva här ssk ofta även om vi läser ibland. Kul med nån som har barn som är så lika i ålder! Ingen av mina mammakompisar ska ha nån mer just nu tyvärr.
  9. RHWH m Reidar och febbemagen
    #5

    Ååå, så skoj

    Stort grattis även till er!

    Lyckatillkram
  10. 5
    Ååå, så skoj Stort grattis även till er!

    Lyckatillkram
  11. Medlem sedan
    Feb 2004
    #6

    Vår Thea

    ska bli storasyster i början av mars, BF är 6/3. Jag har varit hemma hela tiden och ska vara det tills det är dax för bebbe numero due oxå. Thea ska vara hemma hos mig o bebben sen, så dagmamma får vänta.
    Jag är i vecka 24+4 idag. Magen är mycket större denna gången, hann väl aldrig dra ihop sig sen sist man hade inneboende.

    Lycka till Ni andra med växande magar :)
  12. 6
    Vår Thea ska bli storasyster i början av mars, BF är 6/3. Jag har varit hemma hela tiden och ska vara det tills det är dax för bebbe numero due oxå. Thea ska vara hemma hos mig o bebben sen, så dagmamma får vänta.
    Jag är i vecka 24+4 idag. Magen är mycket större denna gången, hann väl aldrig dra ihop sig sen sist man hade inneboende.

    Lycka till Ni andra med växande magar :)
  13. Carina m. Oskar 5/10
    #7

    tror jag..

    är i v.14-15 vet inte riktigt säkert, får reda på det efter ul.
  14. 7
    tror jag.. är i v.14-15 vet inte riktigt säkert, får reda på det efter ul.
  15. Carina m. Oskar 5/10
    #8

    kul!!

    med fler som ska ha barn!!
  16. 8
    kul!! med fler som ska ha barn!!
  17. Medlem sedan
    Feb 2004
    #9

    Mig visst du ju...

    ... men jag skriver väl i alla fall, om någon annan missat det.
    Robin blir storebror SNART... !! BF är 30/1, så det närmar sig med stormsteg...

    Grattis alla!

    Och vad roligt det är att vi börjar bli några stycken nu.
  18. 9
    Mig visst du ju... ... men jag skriver väl i alla fall, om någon annan missat det.
    Robin blir storebror SNART... !! BF är 30/1, så det närmar sig med stormsteg...

    Grattis alla!

    Och vad roligt det är att vi börjar bli några stycken nu.
  19. Jessica m. Rebecca -02 & Carolina -04
    #10

    Stort Grattis till alla bebismagar :)

    Ni är ju flera stycken som väntar bebisar nu ju! Gud va mysigt!

    Här dröjer det några år tills jag vill ha bebis igen. Fler barn önskar jag mig. Vill bara plugga och jobba lite först...sen så :)

    Krama magarna!!
  20. 10
    Stort Grattis till alla bebismagar :) Ni är ju flera stycken som väntar bebisar nu ju! Gud va mysigt!

    Här dröjer det några år tills jag vill ha bebis igen. Fler barn önskar jag mig. Vill bara plugga och jobba lite först...sen så :)

    Krama magarna!!
  21. Marisan m. Emelie 041011
    #11

    Jätteskoj =))

    Lycka till!
  22. 11
    Jätteskoj =)) Lycka till!
  23. Mia m.tre
    #12

    Amen guuuud va´kul!!!

    Nej,nu börjar ni ramla in en efter en med era magar här!!

    Vad roligt Carina!
    I min mage finns allt utom bebis.

    Kul att höra ifrån dig och hoppas du hinner titta in mer.
    Ha en bra helg/Kram
  24. 12
    Amen guuuud va´kul!!! Nej,nu börjar ni ramla in en efter en med era magar här!!

    Vad roligt Carina!
    I min mage finns allt utom bebis.

    Kul att höra ifrån dig och hoppas du hinner titta in mer.
    Ha en bra helg/Kram
  25. Gabbi
    #13

    *S*

    Här med!
    Jag inser nu att jag väger lika mycket som när jag var höggravid med Alva, på några kilon när...
    Jag är inte direkt överviktig men magen står ut ett par decimeter eftersom magmusklerna är obefintliga. *ropar hoho* *och letar med ljus och lykta i magregionen*
    Jag ska köpa en Pilatesvideo och börja fjanta mig hemmavid tänkte jag. :) Får se hur det går....
  26. 13
    *S* Här med!
    Jag inser nu att jag väger lika mycket som när jag var höggravid med Alva, på några kilon när...
    Jag är inte direkt överviktig men magen står ut ett par decimeter eftersom magmusklerna är obefintliga. *ropar hoho* *och letar med ljus och lykta i magregionen*
    Jag ska köpa en Pilatesvideo och börja fjanta mig hemmavid tänkte jag. :) Får se hur det går....
  27. Mia m.tre
    #14

    Och VAD är det nu då???

    Pilatesvideo???
    Berätta!
    Ok,jag fattar att det har med motion att göra....
    Men är det nån sorts metod eller?
    Nu gör jag väl bort mig igen....

    Jag ser gravid ut,har oturen att ha en \"bebisbuk.\" istället för vanlig \"fläsk-mage\"
    Det är inte allt för sällan som jag ser att folk kastar förstulna blickar mot min mage och undrar om det är dags igen...så ibland önskar jag en fläskmage med ett par extra limpor på istället för min gravid-mage när man inte ÄR det!


  28. 14
    Och VAD är det nu då??? Pilatesvideo???
    Berätta!
    Ok,jag fattar att det har med motion att göra....
    Men är det nån sorts metod eller?
    Nu gör jag väl bort mig igen....

    Jag ser gravid ut,har oturen att ha en \"bebisbuk.\" istället för vanlig \"fläsk-mage\"
    Det är inte allt för sällan som jag ser att folk kastar förstulna blickar mot min mage och undrar om det är dags igen...så ibland önskar jag en fläskmage med ett par extra limpor på istället för min gravid-mage när man inte ÄR det!


  29. Gabbi *med fikande barn*
    #15

    Ja du...

    det är tydligen nån hipp träningsmetod som spridits till Sverige via Hollywood. Kollar man TV-shop nån minut så kan man få se videofilmer med Pilatesövningar där.
    De ska tydligen vara bra för att få låååånga slaaaaanka muskler. *Tsss*
    Vi får väl se hur det blir med den saken.

    Mia du får trösta dig med att det i alla fall är ganska FINT med bebismage. Själva formen är ju fin! Limpor är inte lika fina ;)
  30. 15
    Ja du... det är tydligen nån hipp träningsmetod som spridits till Sverige via Hollywood. Kollar man TV-shop nån minut så kan man få se videofilmer med Pilatesövningar där.
    De ska tydligen vara bra för att få låååånga slaaaaanka muskler. *Tsss*
    Vi får väl se hur det blir med den saken.

    Mia du får trösta dig med att det i alla fall är ganska FINT med bebismage. Själva formen är ju fin! Limpor är inte lika fina ;)
  31. Mia m.tre
    #16

    Aha...

    Då säger jag lycka till med övningarna!

    Nej...limpor är iof inga höjdare,men det är ingen höjdare att stå där och dementera att man inte är gravid heller och se frågarens pinsammam uppsyn...he he
  32. 16
    Aha... Då säger jag lycka till med övningarna!

    Nej...limpor är iof inga höjdare,men det är ingen höjdare att stå där och dementera att man inte är gravid heller och se frågarens pinsammam uppsyn...he he
  33. Angelina m.Nathaly & Syskon
    #17

    Grattis (imt)

    .
  34. 17
    Grattis (imt) .
  35. Medlem sedan
    Jun 2004
    #18

    Jag med...

    Ser snarare gravid ut än bara vanligt fläskig... buhuuu... :-( Jag är helt säker på att grannarna väntar på att vi ska komma hem med nyfödd snart för magen har till och med vuxit ikapp som om den verkligen var gravid! :-) Men fatta! Vi kommer ju inte komma hem med bebis på lääänge! Så besvikna de ska bli... hihi... :-)
  36. 18
    Jag med... Ser snarare gravid ut än bara vanligt fläskig... buhuuu... :-( Jag är helt säker på att grannarna väntar på att vi ska komma hem med nyfödd snart för magen har till och med vuxit ikapp som om den verkligen var gravid! :-) Men fatta! Vi kommer ju inte komma hem med bebis på lääänge! Så besvikna de ska bli... hihi... :-)
  37. Medlem sedan
    Jun 2004
    #19

    Grattis!

    Vad mysigt... känns alltid som att jag blir lite avis när jag får höra att nån annan väntar igen... fast här får det vänta. Önskar er dock all lycka! Kram på magen!
  38. 19
    Grattis! Vad mysigt... känns alltid som att jag blir lite avis när jag får höra att nån annan väntar igen... fast här får det vänta. Önskar er dock all lycka! Kram på magen!

Liknande trådar

  1. Jag har ju glömt att berätta!
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-02-29, 23:20
  2. Har ju glömt att berätta
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-10-13, 21:27
  3. Glömt berätta!
    By Tindragull in forum _0407 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 05:41
  4. Har ju glömt berätta
    By --Ia-- in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 15:45
  5. Har ju glömt att berätta...
    By Malin med V o V in forum _0412 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 22:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar