Julklappstips önskas!
_03 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Julklappstips önskas!

    Vad ska man köpa till dottern som (enligt mig) redan har för mycket? Har ni börjat fundera på julklappar ännu? Eller kanske t.o.m köpt några? Tips emottages tacksamt :-)
  2. 1
    Julklappstips önskas! Vad ska man köpa till dottern som (enligt mig) redan har för mycket? Har ni börjat fundera på julklappar ännu? Eller kanske t.o.m köpt några? Tips emottages tacksamt :-)
  3. _Afrodite_
    #2

    så här ser

    Lunas önskelista som ligger på hennes hemsida ut.
    kanske ger det er någre ideér
    ett par saker har vi inte skrivit med på listan eftersom vi tänkt köpa dom åt henne.
    tex den mjuka bebis my little ponyn (reklam på tv just nu) som talar, äter, sover etc

    * Pippiböcker.
    * Disney dvd filmer
    -My little pony
    -Kalle anka
    * Böcker med flikar att dra i och lyfta på.
    * Kläder storlek 98
    * Mitt namn i träbokstäver.
    * Skum/bubbelbad
    * Play-doo
    * Sparbössa i metall
    * Halsband/hängsmycke i guld med bokstaven L
    * Personlig sagobok av typen som finns på www.sagofabriken.com

    Luna har även pekat ut och ringat in massa olika leksaker som hon gillar i barnens stora leksaksbok:
    * Barbie as princess annika
    * Little monkey lost med ljud och rörelse.
    * Aqua doodle
    * Play-doh dinosaur adventure park
    * Kroko doc (spelet)
    * Badleksaker
    * Splashy the penguin
    * Tumble time tigger
  4. 2
    så här ser Lunas önskelista som ligger på hennes hemsida ut.
    kanske ger det er någre ideér
    ett par saker har vi inte skrivit med på listan eftersom vi tänkt köpa dom åt henne.
    tex den mjuka bebis my little ponyn (reklam på tv just nu) som talar, äter, sover etc

    * Pippiböcker.
    * Disney dvd filmer
    -My little pony
    -Kalle anka
    * Böcker med flikar att dra i och lyfta på.
    * Kläder storlek 98
    * Mitt namn i träbokstäver.
    * Skum/bubbelbad
    * Play-doo
    * Sparbössa i metall
    * Halsband/hängsmycke i guld med bokstaven L
    * Personlig sagobok av typen som finns på www.sagofabriken.com

    Luna har även pekat ut och ringat in massa olika leksaker som hon gillar i barnens stora leksaksbok:
    * Barbie as princess annika
    * Little monkey lost med ljud och rörelse.
    * Aqua doodle
    * Play-doh dinosaur adventure park
    * Kroko doc (spelet)
    * Badleksaker
    * Splashy the penguin
    * Tumble time tigger
  5. MY med Edgar
    #3

    Svårt

    Har lite ångest över hur mycket de reda jättelika leksakshögarna kommer växa efter Jul fast samtidigt tycker jag själv att det är ganska roligt med tex Lego och tågbanan och vill gärna skaffa lite fler roliga delar dit.

    Annars tänkte jag att han skulle kunna önska sig roliga pysselsaker typ lera, färger, penslar m.m. Det går ju åt och blir gammalt och behöver bytas ut emallanåt. Och så tänkte jag att han kan önska sig en badrock.

    När Edgar själv läser julklappskataloger tittar han nästan bara på sidorna där de visar kopior på figurer från lilla röda traktorn, byggare Bob och Thomas the Tankengin. Så jag antar att det är det han önskar sig egentligen :)
  6. 3
    Svårt Har lite ångest över hur mycket de reda jättelika leksakshögarna kommer växa efter Jul fast samtidigt tycker jag själv att det är ganska roligt med tex Lego och tågbanan och vill gärna skaffa lite fler roliga delar dit.

    Annars tänkte jag att han skulle kunna önska sig roliga pysselsaker typ lera, färger, penslar m.m. Det går ju åt och blir gammalt och behöver bytas ut emallanåt. Och så tänkte jag att han kan önska sig en badrock.

    När Edgar själv läser julklappskataloger tittar han nästan bara på sidorna där de visar kopior på figurer från lilla röda traktorn, byggare Bob och Thomas the Tankengin. Så jag antar att det är det han önskar sig egentligen :)

Liknande trådar

  1. Julklappstips önskas!
    By -isa- in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 07:24
  2. Julklappstips önskas!
    By Familjnu in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 11:31
  3. Julklappstips önskas
    By tealisa in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-05, 09:15
  4. Julklappstips önskas!
    By Anna in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 09:58
  5. Julklappstips önskas
    By Cissi m *Isak*, Leah & Noelle, Alvin & Milian in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 23:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar