Hej!

Det var länge sedan jag var på denna sidan nu..

Jag har en son som är sju år och han har haft epilepsi sedan maj-03 och tabl.behandlad sedan nov-03. Han har bara haft sina kramper nattetid, förutom ett bortfall som han hade i simhallen...

Till min fråga..
Igår var en jobbig dag. Vår kille fyllde sju år!! Inatt var jag med om något konstigt. Vet inte om det kan ha varit en form av epileptisktanfall eller det bara var trötthet.
Han hade sovit i två timmar när han vaknade och sluddande ropade på polis och mamma. Tror inte han sa mamma riktigt.. När jag kom in till honom så stod han vid sängen men var väldigt konstig. JAg trodde han var kissig, så jag hjälpte honom in till toa. Där visste han inte vad han skulle göra eller hur.. Han bara stod rakt upp (med hjälp av mig).. sedan helt plötsligt tömmdes bara tarmen sig rakt ut på golvet. Först trodde jag att han var så trött så han inte visste någonting men när jag väl hade kommit i säng så började jag fundera på om det var ett anfall iaf. VAD TROR NI???? HAr någonstans i bakhuvudet att de kan både kissa och bajsa på sig vid anfall.. Kan han ha haft ett anfall och sedan \"vaknat\" och med min hjälp klarat att ta sig till toa???

Funderar på att ringa till sjukhuset och fråga men vill gärna höra era synpunkter först..

Tack, på förhand!!

// Nibba