Spel på nätet?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Spel på nätet?

    Hej,

    Jag har en snart femårig kille som jag medvetet hållit borta från datorn fram till nu. Intresset börjar komma nu och då han fick ett Rasmus Nalle-spel på Max häromdagen var det klipp. Dessvärre verkar inte skivan funka så bra och jag är urless på att starta om datorn hela tiden så jag undrar om någon här på denna sida känner till sajter där det finns enkla, pedagogiska spel för barn i hans ålder att gå in och spela på...

    Jättetacksam för tips & råd!
  2. 1
    Spel på nätet? Hej,

    Jag har en snart femårig kille som jag medvetet hållit borta från datorn fram till nu. Intresset börjar komma nu och då han fick ett Rasmus Nalle-spel på Max häromdagen var det klipp. Dessvärre verkar inte skivan funka så bra och jag är urless på att starta om datorn hela tiden så jag undrar om någon här på denna sida känner till sajter där det finns enkla, pedagogiska spel för barn i hans ålder att gå in och spela på...

    Jättetacksam för tips & råd!
  3. Medlem sedan
    Nov 1998
    #2

    kidsdomain är en bra sida

    Mina barn älskade www.kidsdomain.com när de var mindre. Där fanns allt möjligt, barnvänligt. Från 1,5 år och upp till 10 års åldern.
  4. 2
    kidsdomain är en bra sida Mina barn älskade www.kidsdomain.com när de var mindre. Där fanns allt möjligt, barnvänligt. Från 1,5 år och upp till 10 års åldern.
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3

    Tack snälla...

    ... för tipset. Ska genast gå in och kolla.
  6. 3
    Tack snälla... ... för tipset. Ska genast gå in och kolla.

Liknande trådar

  1. Spel på nätet
    By mia* in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 09:45
  2. Spel på nätet för barn?
    By helelen in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 15:31
  3. Spel på nätet?
    By Katja + tjejerna in forum _00 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-27, 21:09
  4. Angående spel på nätet
    By Mikaela med Timothy02 och Alex05 in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-25, 11:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar