JOHANNA *ropar*....
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 1999
    #1

    JOHANNA *ropar*....

    ville bara tacka för igår. Det var kanontrevligt och mycket god mat. Mannen och jag satt nyfiket och bläddrade i katalogen när jag kom hem *s*... Kanske man ska slå till på en John Holmes *blink, blink*...

    Jag kommer förbi i em och hämtar kameran, tänkte att mannen skulle få kika på Hoppedizen med...

    Kram Cecilia
  2. 1
    JOHANNA *ropar*.... ville bara tacka för igår. Det var kanontrevligt och mycket god mat. Mannen och jag satt nyfiket och bläddrade i katalogen när jag kom hem *s*... Kanske man ska slå till på en John Holmes *blink, blink*...

    Jag kommer förbi i em och hämtar kameran, tänkte att mannen skulle få kika på Hoppedizen med...

    Kram Cecilia
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Jaha

    Ska du ha en sådan *asg* ingen kanin eller delfin...
    Gick det bra att komma hem ?... Själv fick jag ryggskott då jag gick av tåget i här hemma för att ngn skulle \"hjälpa\" mig av med vagen då jag håller på att gå av själv och puttar vagen mot mig då jag putter den framåt så att jag nästan ramlar på vagen och mirre.
    Ska hoppa i duschen och se om det blir bättre
    kram
  4. 2
    Jaha Ska du ha en sådan *asg* ingen kanin eller delfin...
    Gick det bra att komma hem ?... Själv fick jag ryggskott då jag gick av tåget i här hemma för att ngn skulle \"hjälpa\" mig av med vagen då jag håller på att gå av själv och puttar vagen mot mig då jag putter den framåt så att jag nästan ramlar på vagen och mirre.
    Ska hoppa i duschen och se om det blir bättre
    kram
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3

    Skönt att höra ifrån dig då...

    Jag åkte typ runt halva huddinge för att hitta en väg utan backar... hm. MEN, det gick bra.
  6. 3
    Skönt att höra ifrån dig då... Jag åkte typ runt halva huddinge för att hitta en väg utan backar... hm. MEN, det gick bra.
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4

    Instämmer

    Stort tack för en jätte trevlig afton, synd att jag fegade och drog så tidigt bara men hönsig som jag är klarade jag inte av vetskapen om en gråtande Tomas. Har låtit Alex lova att inte ringa mig när Tomas gråter, annars blir det bara pannkaka av mina utekvällar!!
    Hur som helst, blev inspirerad av kvällens tema.....¨

    Stor kram,
    Maria
  8. 4
    Instämmer Stort tack för en jätte trevlig afton, synd att jag fegade och drog så tidigt bara men hönsig som jag är klarade jag inte av vetskapen om en gråtande Tomas. Har låtit Alex lova att inte ringa mig när Tomas gråter, annars blir det bara pannkaka av mina utekvällar!!
    Hur som helst, blev inspirerad av kvällens tema.....¨

    Stor kram,
    Maria
  9. Medlem sedan
    Aug 1999
    #5

    Hur mår du???

    är de bättre i ryggen????

    kramkram
  10. 5
    Hur mår du??? är de bättre i ryggen????

    kramkram
  11. Medlem sedan
    May 2002
    #6

    Ja, tack

    föe en trevlig kväll. Ävcen här har det bläddrats en del i katalogen sen jag kom hem =) Det är inte klokt vilket utbud det finns.......
  12. 6
    Ja, tack föe en trevlig kväll. Ävcen här har det bläddrats en del i katalogen sen jag kom hem =) Det är inte klokt vilket utbud det finns.......
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    Nej men....

    ... fick ni katalog med er hem?

    Nu blev jag avundsjuk. Hann ju inte titta på det skojiga ju......
  14. 7
    Nej men.... ... fick ni katalog med er hem?

    Nu blev jag avundsjuk. Hann ju inte titta på det skojiga ju......
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    nej... *skrattar*

    en riktigt liten resa.
    kram ses på tisdag
  16. 8
    nej... *skrattar* en riktigt liten resa.
    kram ses på tisdag

Liknande trådar

  1. Johanna*ropar*
    By Gabrielle in forum _0401 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-28, 21:30
  2. -Johanna- *Ropar*
    By -Sunflower- in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 22:09
  3. Johanna *ropar*
    By Lotta m Tova 030306 in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 07:53
  4. Johanna *ropar*
    By Buscilla in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 15:10
  5. Johanna *ropar*...
    By Buscilla in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 12:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar