julöppning
_96 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    julöppning

    Nu har vi varit på den traditionella julöppningen inne i stan. Mycket folk men fina raketer.Lina var inte så intresserad av jultomten som kom dit men på julafton väntar hon nog att jultomten ska komma fast hon säger att hon inte tror på tomten.
  2. 1
    julöppning Nu har vi varit på den traditionella julöppningen inne i stan. Mycket folk men fina raketer.Lina var inte så intresserad av jultomten som kom dit men på julafton väntar hon nog att jultomten ska komma fast hon säger att hon inte tror på tomten.
  3. waWa
    #2

    Låter spännande.......

    ...vad är det för Julöppning???? MIn Johanna tror på Tomten till viss del. Hon vet att det inte alltid är han som kommer, för väldigt speciella snälla mammor och pappor får hjälpa tomten ibland men det är väldigt hemligt och man får inte avslöja vem det är, därför måste de ha mask på sig. Hon tror nog mäst för att hon vill tro att han finns, i allafall på Julafton. *ler*
  4. 2
    Låter spännande....... ...vad är det för Julöppning???? MIn Johanna tror på Tomten till viss del. Hon vet att det inte alltid är han som kommer, för väldigt speciella snälla mammor och pappor får hjälpa tomten ibland men det är väldigt hemligt och man får inte avslöja vem det är, därför måste de ha mask på sig. Hon tror nog mäst för att hon vill tro att han finns, i allafall på Julafton. *ler*
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3

    Tror vi har varit på...

    samma julöpninng va...? *ler*
    Raketerna var fina som alltid, och så gick vi runt på det s.kl. gammaldags jultorget sedan.

    Imorse var jag med Vicke till \"tandreglerings-konsulten\" och han fick en ny bettskena som han skall ta nattetid, med järntrådar och hela köret. Hoppas han vänjer sig...
  6. 3
    Tror vi har varit på... samma julöpninng va...? *ler*
    Raketerna var fina som alltid, och så gick vi runt på det s.kl. gammaldags jultorget sedan.

    Imorse var jag med Vicke till \"tandreglerings-konsulten\" och han fick en ny bettskena som han skall ta nattetid, med järntrådar och hela köret. Hoppas han vänjer sig...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar