Bommarna borta
Ryggmärgsbråck
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Bommarna borta

    Jag har ju tidigare berättat om min strid med bostadsrättsföreningen som monterat upp bommar vid våra infarter och att dessa ställer till det för mig. Jag lämnade i början av veckan in en skrivelse till styrelsen och klagade över dessa bommar. Häromdagen var de till min stora glädje borta igen. Jag vet inte om det faktum att bommarna nu är borta beror på min skrivelse för de boende har inte fått någon information i detta ärende från vår styrelse.

    Det ska bli spännande att se hur detta utvecklar sig, för jag anar att sista ordet ännu inte är sagt.
  2. 1
    Bommarna borta Jag har ju tidigare berättat om min strid med bostadsrättsföreningen som monterat upp bommar vid våra infarter och att dessa ställer till det för mig. Jag lämnade i början av veckan in en skrivelse till styrelsen och klagade över dessa bommar. Häromdagen var de till min stora glädje borta igen. Jag vet inte om det faktum att bommarna nu är borta beror på min skrivelse för de boende har inte fått någon information i detta ärende från vår styrelse.

    Det ska bli spännande att se hur detta utvecklar sig, för jag anar att sista ordet ännu inte är sagt.
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2

    Vad skönt

    att de är borta. Det lönar sig att protestera. :-)

    Jag börjar nu bli lite lätt trött på att vara gravid, jag kan inte längre stå upp särskilt bra och jag kan inte få på mig något själv på fötterna längre. Min sambo får hjälpa mig mer och mer. Jag hatar att vara beroende och inte kunna sköta mig själv. Men men det gäller ju bara en månad till. :-D Sen kommer Knyttet till världen! :-D

    Kände bara att jag måste skriva av mig någonstans.
  4. 2
    Vad skönt att de är borta. Det lönar sig att protestera. :-)

    Jag börjar nu bli lite lätt trött på att vara gravid, jag kan inte längre stå upp särskilt bra och jag kan inte få på mig något själv på fötterna längre. Min sambo får hjälpa mig mer och mer. Jag hatar att vara beroende och inte kunna sköta mig själv. Men men det gäller ju bara en månad till. :-D Sen kommer Knyttet till världen! :-D

    Kände bara att jag måste skriva av mig någonstans.
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Trött på

    Trött på att vara gravid är nog ganska vanligt att vara när man är så långt gången som du är även om man inte är handikappad, även om jag kan ana att det är ännu jobbigare för dig än andra kvinnor.

    Jag har sagt det förut och säger det gärna igen: Lycka till med knytet, jag ser fram emot massor av berättelser om den lyckliga tilldragelsen.
  6. 3
    Trött på Trött på att vara gravid är nog ganska vanligt att vara när man är så långt gången som du är även om man inte är handikappad, även om jag kan ana att det är ännu jobbigare för dig än andra kvinnor.

    Jag har sagt det förut och säger det gärna igen: Lycka till med knytet, jag ser fram emot massor av berättelser om den lyckliga tilldragelsen.
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4

    Snöröjningen

    Har ett antal bekanta i snöröjningsbranchen.Kan vara därför bommarna är borta ochså.Annars måste jag säga att din förening är snabb att inse sitt misstag.
    Hoppas att det löser sig oavsett :)
  8. 4
    Snöröjningen Har ett antal bekanta i snöröjningsbranchen.Kan vara därför bommarna är borta ochså.Annars måste jag säga att din förening är snabb att inse sitt misstag.
    Hoppas att det löser sig oavsett :)
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5

    Jag lovar

    att du kommer att få det. :-)
  10. 5
    Jag lovar att du kommer att få det. :-)
  11. Medlem sedan
    Jun 2001
    #6

    En tanke

    Detta har varit en tanke från min sida också. Och i så fall tycker jag ju att min brf har varit ännu klantigare än jag trodde: Först montera bommarna och ett par veckor senare komma på att vi väntar vinter och snö.
  12. 6
    En tanke Detta har varit en tanke från min sida också. Och i så fall tycker jag ju att min brf har varit ännu klantigare än jag trodde: Först montera bommarna och ett par veckor senare komma på att vi väntar vinter och snö.

Liknande trådar

  1. Inte borta, borta... Fotobevis:-)
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-08-17, 12:06
  2. borta?
    By allieallie in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 09:21
  3. Nu är det borta
    By Lilla_Anna in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-01, 20:31
  4. Borta!!!
    By -Tess- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 12:52
  5. Borta ett tag
    By fjella in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 18:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar