Mats och Alex har varit i en bilolycka!! - Sidan 2
_0211 Novemberbarn
  1. anna med astrid och B2
    #21

    jag är slad atta llt gick bra

    tillslut. det måste varit fruktansvärt. jag hoppas att ni alla mår bättre nu!
  2. 21
    jag är slad atta llt gick bra tillslut. det måste varit fruktansvärt. jag hoppas att ni alla mår bättre nu!
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #22

    Vad hemskt!

    Vilken tur att dom klarade sej oskadda. FÖrstår att du blev chockad och att höra det på telefon också usch.
    Ta hand om er
    Kram
  4. 22
    Vad hemskt! Vilken tur att dom klarade sej oskadda. FÖrstår att du blev chockad och att höra det på telefon också usch.
    Ta hand om er
    Kram
  5. Viktoria m Filippa och Emilia
    #23

    Herregud!

    Jag blir kallsvettig bara jag läser om det! Vilken oändlig tur i oturen ni hade! Det är så rysligt - man har ingen aning om när det kan ta slut. Ena sekunden lycklig och vid liv - andra sekunden... Nä fy.

    Onödigt att säga att ni ska krama om varandra lite extra... Hur mår ni idag?
  6. 23
    Herregud! Jag blir kallsvettig bara jag läser om det! Vilken oändlig tur i oturen ni hade! Det är så rysligt - man har ingen aning om när det kan ta slut. Ena sekunden lycklig och vid liv - andra sekunden... Nä fy.

    Onödigt att säga att ni ska krama om varandra lite extra... Hur mår ni idag?
  7. Åsa m Alex`94, Molly`98 & Klara 021129
    #24

    Pojkarna mår nog bra...

    ...men jag bara älter och älter vad jag hörde och tänker hela tiden på \"tänk om...\".
    Jag hade svårt för att sova igår. Låg i Mats famn och grät tyst hur länge som helst.

    Det känns dock bättre och vi har fått oss en rejäl tankeställare både vad det gäller användadet av mobil när man kör(även om det inte hade något med olyckan att göra) och även vad det gäller att ta till vara på varandra (även om vi nu är extremt mycket för familjen..).
    Mats och jag har varit gifta i 10 år i år och tanken på att vara utan honom är fruktansvärd. Han är min trygghet och den jag lutar mig mot när det blåser snålt. Han och barnen är mitt allt!
  8. 24
    Pojkarna mår nog bra... ...men jag bara älter och älter vad jag hörde och tänker hela tiden på \"tänk om...\".
    Jag hade svårt för att sova igår. Låg i Mats famn och grät tyst hur länge som helst.

    Det känns dock bättre och vi har fått oss en rejäl tankeställare både vad det gäller användadet av mobil när man kör(även om det inte hade något med olyckan att göra) och även vad det gäller att ta till vara på varandra (även om vi nu är extremt mycket för familjen..).
    Mats och jag har varit gifta i 10 år i år och tanken på att vara utan honom är fruktansvärd. Han är min trygghet och den jag lutar mig mot när det blåser snålt. Han och barnen är mitt allt!
  9. Åsa m Alex`94, Molly`98 & Klara 021129
    #25

    De är OK.

    Inga skador fysiskt iallafall, men jag inser ju också att de blev rädda och chockade.

    Mats och jag pratade rejält igår och jag somnade i hans famn med tårarna rinnande.
    Tanken på att bli av med honom och Alexander är mer än vad jag vågar tänka på.

    Nu ska jag bara se till att få ur huvudet det jag hörde i mobilen. Det snurrar runt, men det börjar bli mer avslaget idag känner jag. Det var hemskt att höra dem skrika, höra bromstjut och krasch och sedan vänta i tystnad innan jag fick veta vad som hänt.

    TACK söta du för omtanke!
  10. 25
    De är OK. Inga skador fysiskt iallafall, men jag inser ju också att de blev rädda och chockade.

    Mats och jag pratade rejält igår och jag somnade i hans famn med tårarna rinnande.
    Tanken på att bli av med honom och Alexander är mer än vad jag vågar tänka på.

    Nu ska jag bara se till att få ur huvudet det jag hörde i mobilen. Det snurrar runt, men det börjar bli mer avslaget idag känner jag. Det var hemskt att höra dem skrika, höra bromstjut och krasch och sedan vänta i tystnad innan jag fick veta vad som hänt.

    TACK söta du för omtanke!
  11. Åsa m Alex`94, Molly`98 & Klara 021129
    #26

    TACK för att du skickar kram!

    Det är guld värt att känna att man har er här att prata och ventilera med.

    Allt är bättre idag. Ska bara bli av med det som maler i huvudet hela tiden(det jag hörde på mobilen när de kraschade!!).
  12. 26
    TACK för att du skickar kram! Det är guld värt att känna att man har er här att prata och ventilera med.

    Allt är bättre idag. Ska bara bli av med det som maler i huvudet hela tiden(det jag hörde på mobilen när de kraschade!!).
  13. Sabina m barnen
    #27

    Åh herregud

    vad hemskt *ryser*. Men hur mår ni nu?
    Kram till er.
  14. 27
    Åh herregud vad hemskt *ryser*. Men hur mår ni nu?
    Kram till er.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Bilolycka :(
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 17:52
  2. Bilolycka
    By StockholmsMaria in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 20:10
  3. Bilolycka...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 16:59
  4. Bilolycka
    By klockan in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 06:16
  5. Bilolycka
    By Asa-73 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-28, 20:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar