Utmaning (även på -04/07 Julibarn)
_04 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Utmaning (även på -04/07 Julibarn)

    Min sambo kom på en kul idé nu inför jul... Han tyckte att jag och han ska utmana er allihop att göra ett riktigt snyggt pepparkakshus! Bilderna kan jag lägga på Tindras hemsida så kan vi rösta sen... Kul idé?! Nån som antar utmaningen?!
  2. 1
    Utmaning (även på -04/07 Julibarn) Min sambo kom på en kul idé nu inför jul... Han tyckte att jag och han ska utmana er allihop att göra ett riktigt snyggt pepparkakshus! Bilderna kan jag lägga på Tindras hemsida så kan vi rösta sen... Kul idé?! Nån som antar utmaningen?!
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Tillägg:

    Ni kan skicka foton till mig fram till den 23:e dec och får rösta fram till den 30:e dec.
    Mail: [email protected]
  4. 2
    Tillägg: Ni kan skicka foton till mig fram till den 23:e dec och får rösta fram till den 30:e dec.
    Mail: [email protected]
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3

    Självklart =))

    Låter ju jättekul *s* Nog för att jag nästan aldrig får det att sitta ihop ordentligt. Har du nåt bra tips?
    **snart jul**
  6. 3
    Självklart =)) Låter ju jättekul *s* Nog för att jag nästan aldrig får det att sitta ihop ordentligt. Har du nåt bra tips?
    **snart jul**
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4

    Hihi...

    Vi funderade på att använda superlim istället för smält socker, men då kan man ju inte äta sin skapelse sen...
  8. 4
    Hihi... Vi funderade på att använda superlim istället för smält socker, men då kan man ju inte äta sin skapelse sen...
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5

    nää det är ju fusk

    det är ju smält sockerutmaningen som är hela grejen!
  10. 5
    nää det är ju fusk det är ju smält sockerutmaningen som är hela grejen!
  11. Medlem sedan
    Jun 2000
    #6

    Ska försöka :)

    Men vi har gasugn så det blir nog lite svårt... Men man måste ju försöka iaf :)
  12. 6
    Ska försöka :) Men vi har gasugn så det blir nog lite svårt... Men man måste ju försöka iaf :)
  13. Medlem sedan
    Oct 2004
    #7

    Hihi...

    Du får väl knata in till grannen och baka dina delar... ;)
  14. 7
    Hihi... Du får väl knata in till grannen och baka dina delar... ;)
  15. Medlem sedan
    Oct 2004
    #8

    Haha...

    Ja, visst är det! Och lite brända fingrar får man ju räkna med... :)
  16. 8
    Haha... Ja, visst är det! Och lite brända fingrar får man ju räkna med... :)
  17. Medlem sedan
    Jun 2000
    #9

    Tyvärr

    har ju hela jäkla huset gasugn.. *s* Får ta mig hem till mamma och sen frakta det hem försiktigt som attans *ler*
  18. 9
    Tyvärr har ju hela jäkla huset gasugn.. *s* Får ta mig hem till mamma och sen frakta det hem försiktigt som attans *ler*
  19. Medlem sedan
    Oct 2004
    #10

    Funkar säkert!

    Lycka till!
  20. 10
    Funkar säkert! Lycka till!
  21. Medlem sedan
    Jul 2000
    #11

    Jag är med!

    Jag bidrar med ett glutenfritt hus, hoppas jag. Vi ska baka i helgen så foto kommer efter det!

    Kramisar
  22. 11
    Jag är med! Jag bidrar med ett glutenfritt hus, hoppas jag. Vi ska baka i helgen så foto kommer efter det!

    Kramisar
  23. Medlem sedan
    Oct 2004
    #12

    Roligt!

    Ojoj vad skoj att vi blir fler!!!
  24. 12
    Roligt! Ojoj vad skoj att vi blir fler!!!
  25. Medlem sedan
    May 2005
    #13

    Räknas köpehus?

    Haha, jag kommer inte baka pepparkakshus, men jag kan skicka en bild på en fin lussebulle? :D
  26. 13
    Räknas köpehus? Haha, jag kommer inte baka pepparkakshus, men jag kan skicka en bild på en fin lussebulle? :D
  27. Medlem sedan
    Sep 2001
    #14

    Vi är med

    om vi bakar ett hus i år. Anton har alltid bakat på sin pappas jobb, men nu har han bytat jobb så då får det bli bak hemma istället.
  28. 14
    Vi är med om vi bakar ett hus i år. Anton har alltid bakat på sin pappas jobb, men nu har han bytat jobb så då får det bli bak hemma istället.
  29. Medlem sedan
    Oct 2004
    #15

    Hihi...

    Du kan ju alltid göra lite personliga dekorationer på ditt köpehus. Visst får du vara med!
  30. 15
    Hihi... Du kan ju alltid göra lite personliga dekorationer på ditt köpehus. Visst får du vara med!
  31. Medlem sedan
    Oct 2004
    #16

    Skoj skoj!

    Ju fler desto roligare ju!
  32. 16
    Skoj skoj! Ju fler desto roligare ju!
  33. Medlem sedan
    May 2002
    #17

    jag vill oxååå!!!!

    jag är med... har bakat pepparkakor idag så huset får jag ta en annan dag! *ler*

    kul idé!!!!! *ler*
  34. 17
    jag vill oxååå!!!! jag är med... har bakat pepparkakor idag så huset får jag ta en annan dag! *ler*

    kul idé!!!!! *ler*

Liknande trådar

  1. Har fått en utmaning (även på M&D)
    By k-åsa-n in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 19:55
  2. Är det ett julibarn i po.p:s..
    By - Lillan - in forum _0307 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 08:58
  3. Frukost-utmaning... (även på 07/04)
    By millimin in forum _0209 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 11:10
  4. Hej Julibarn
    By zandran in forum _0407 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-22, 12:53
  5. Tygblöjor? (även på 0507 Julibarn)
    By Kitty in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 20:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar