Första tanden....
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 1998
    #1

    Första tanden....

    ...har nu brutit fram lite och han är alldeles svullen i tandköttet. Det går att känna vassa piggar.

    Hoppas han nu låter bli att bita mig i alla fall.

    Förresten så gick begravningen bra och det var väldigt stämningsfullt och fint. Men såklart hur jobbigt som helst för hennes barn som bara är 21 och 23 år gamla. Och så fick jag reda på att detta var den andra dottern som mamman begravde för min kollegas syster tog sitt liv när hon bara var 15 år.....fy, vilken tragedi att mista två av sina barn....:-(

    Kram på er alla!
  2. 1
    Första tanden.... ...har nu brutit fram lite och han är alldeles svullen i tandköttet. Det går att känna vassa piggar.

    Hoppas han nu låter bli att bita mig i alla fall.

    Förresten så gick begravningen bra och det var väldigt stämningsfullt och fint. Men såklart hur jobbigt som helst för hennes barn som bara är 21 och 23 år gamla. Och så fick jag reda på att detta var den andra dottern som mamman begravde för min kollegas syster tog sitt liv när hon bara var 15 år.....fy, vilken tragedi att mista två av sina barn....:-(

    Kram på er alla!
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    Åhh

    Vad kul med nya tänder! Men nu ger du kattsingen i att bita din snälla mamma Oliver!!

    Vad skönt att det var en fin begravning. Så fruktansvärt att begrava sin mamma vid 20 års ålder ocha att begrava sin andra dotter..Vilken tragedi. Tänker på dig Elaine och hoppas du fick ett bra avslut på en lång dag igår.

    Kram!!
  4. 2
    Åhh Vad kul med nya tänder! Men nu ger du kattsingen i att bita din snälla mamma Oliver!!

    Vad skönt att det var en fin begravning. Så fruktansvärt att begrava sin mamma vid 20 års ålder ocha att begrava sin andra dotter..Vilken tragedi. Tänker på dig Elaine och hoppas du fick ett bra avslut på en lång dag igår.

    Kram!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3

    Oj

    tand redan! William dreglar såpass, så jag undersökte hans tandkött häromdagen, men inga små gryn på gång där inte.

    Har nog missat nåt inlägg, så jag vet inte riktigt vad det handlar om, men att mista sitt barn måste va det värsta som kan hända. Överlever man det? Undrar var man får styrkan ifrån...

    Kramar!
  6. 3
    Oj tand redan! William dreglar såpass, så jag undersökte hans tandkött häromdagen, men inga små gryn på gång där inte.

    Har nog missat nåt inlägg, så jag vet inte riktigt vad det handlar om, men att mista sitt barn måste va det värsta som kan hända. Överlever man det? Undrar var man får styrkan ifrån...

    Kramar!
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4

    Vad gulligt

    tänk att första bissen har kommit :-D. Hoppas att Oliver inte har för jobbigt av den.

    Kramar
  8. 4
    Vad gulligt tänk att första bissen har kommit :-D. Hoppas att Oliver inte har för jobbigt av den.

    Kramar

Liknande trådar

  1. Första tanden..
    By sarahelena in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-30, 10:13
  2. Första tanden!
    By MorM in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-28, 21:33
  3. Första tanden!
    By jenlon in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-02, 13:40
  4. Första tanden!!!
    By Mari med JIM & E in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-01, 21:58
  5. Första tanden!!
    By Mari med JIM & E in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-01, 21:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar