Nu har vi lagt bud..
Utlandsföräldrar
  1. MammaMia i UK
    #1

    Nu har vi lagt bud..

    hyresbud på huset vi vill ha. Det var finare än jag trodde när vi var där igår, men vi har gått ut hutlöst lågt, så vi får nog förhandla lite. Men man vore ju korkad om man inte ens försökte, huset har stått tomt sen i somras och har en byggarbetsplats brevid.

    vill, vill, vill bo där!!
    kram
  2. 1
    Nu har vi lagt bud.. hyresbud på huset vi vill ha. Det var finare än jag trodde när vi var där igår, men vi har gått ut hutlöst lågt, så vi får nog förhandla lite. Men man vore ju korkad om man inte ens försökte, huset har stått tomt sen i somras och har en byggarbetsplats brevid.

    vill, vill, vill bo där!!
    kram
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    spännande

    Har du fått reda på mer om hur mycket det låter och vilka tider som gäller? Jag håller tummarna för dig nu :) Vad tyckte I om svenska skolan, tror inte jag sett rapport om det? KRAM
  4. 2
    spännande Har du fått reda på mer om hur mycket det låter och vilka tider som gäller? Jag håller tummarna för dig nu :) Vad tyckte I om svenska skolan, tror inte jag sett rapport om det? KRAM
  5. MammaMia i UK
    #3

    Nä..

    vi försökte ringa dem, men kom inte fram. De jobbade knappt när vi var där igår (det var väl för kallt för de engelska byggjobbarna), men vi tar det ändå.

    Rapport kommer med mail, sätter mig med en gång. :)
    kram
  6. 3
    Nä.. vi försökte ringa dem, men kom inte fram. De jobbade knappt när vi var där igår (det var väl för kallt för de engelska byggjobbarna), men vi tar det ändå.

    Rapport kommer med mail, sätter mig med en gång. :)
    kram
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4

    Lycka till

    Vi får hålla tummarna för att de tar erat skambud! Och att Byggare Bob snart är klar.
  8. 4
    Lycka till Vi får hålla tummarna för att de tar erat skambud! Och att Byggare Bob snart är klar.

Liknande trådar

  1. Nu har jag lagt upp..
    By tottis in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 16:18
  2. Nu har jag lagt ut
    By HeidiN72 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 22:53
  3. Har lagt in
    By _Busmamman_ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 08:39
  4. Har lagt
    By KlaraMedLilleJohn:) in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-23, 19:24
  5. Har lagt in...
    By nica74 in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 15:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar