Nära förestående förlossning?Tecken?
_0512 Decemberbarn
  1. Sema m. Izabella + bf 051210
    #1

    Nära förestående förlossning?Tecken?

    Nu har jag dom senaste dagarna inte alls mått nåt bra och det är ju verkligen ett tecken på att nåt är på g, eller hur? ;)

    Illamående som har blivit värre, tarmtömning typ tusen gånger om dagen, trötthet, massor med förvärkar (först var det morgon, eftermiddag o kväll, men nu kommer dom även på natten), total koncentration och fokusering på mig själv, jag bryr mig inte så mycket om yttre saker, utan känner hur jag ibland medvetet och omedvetet flyter iväg in i min egen lilla värld.

    Har ni några fler tecken som ni känner att det snart är på g?
  2. 1
    Nära förestående förlossning?Tecken? Nu har jag dom senaste dagarna inte alls mått nåt bra och det är ju verkligen ett tecken på att nåt är på g, eller hur? ;)

    Illamående som har blivit värre, tarmtömning typ tusen gånger om dagen, trötthet, massor med förvärkar (först var det morgon, eftermiddag o kväll, men nu kommer dom även på natten), total koncentration och fokusering på mig själv, jag bryr mig inte så mycket om yttre saker, utan känner hur jag ibland medvetet och omedvetet flyter iväg in i min egen lilla värld.

    Har ni några fler tecken som ni känner att det snart är på g?
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2

    Jag hoppas...

    Det är så.. Jag hade själv några av ovanstående symptom här i dagarna och helt BOMBSÄKER på att det skulle komma igång.. Men nu är jag tillbaka till ruta 1 och mår som jag brukar igen.. trodde även att det var lugnet före stormen.. men icke någon bebis finns här i alla fall..
    :o(
  4. 2
    Jag hoppas... Det är så.. Jag hade själv några av ovanstående symptom här i dagarna och helt BOMBSÄKER på att det skulle komma igång.. Men nu är jag tillbaka till ruta 1 och mår som jag brukar igen.. trodde även att det var lugnet före stormen.. men icke någon bebis finns här i alla fall..
    :o(
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    spännande....

    nog låter det som nåt e på gång!!! *håller tummarna*
  6. 3
    spännande.... nog låter det som nåt e på gång!!! *håller tummarna*
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Det låter som om

    det är på G..... håller tummarna!
  8. 4
    Det låter som om det är på G..... håller tummarna!
  9. Medlem sedan
    Jul 2004
    #5

    Precis samma här

    Känns helt underligt och jag kan inte komma ihåg att jag kände såhär inför förra gången. Nu är det precis som du beskriver, jättebra, att man går in i sig själv helt! Illamående och den här tröttheten tar knäcken på vem som helst :-)
    Hoppas våra bebbar kommer snart!
    Kram Stina
  10. 5
    Precis samma här Känns helt underligt och jag kan inte komma ihåg att jag kände såhär inför förra gången. Nu är det precis som du beskriver, jättebra, att man går in i sig själv helt! Illamående och den här tröttheten tar knäcken på vem som helst :-)
    Hoppas våra bebbar kommer snart!
    Kram Stina
  11. Medlem sedan
    Dec 1998
    #6

    Spännande!

    Det låter onekligen som om det kan vara på gång snart!
    Jag håller tummarna!

    Det är väl bara jag som känner nada verkar det som...
  12. 6
    Spännande! Det låter onekligen som om det kan vara på gång snart!
    Jag håller tummarna!

    Det är väl bara jag som känner nada verkar det som...
  13. Medlem sedan
    Dec 2001
    #7

    har oxå

    börjat må illa, riktigt sådär så man klöks av saker och ting utan vidare .
    har inte mått illa på mååånga veckor men nu börjar det.
    + yr men det kan ju komma av tröttheten.
  14. 7
    har oxå börjat må illa, riktigt sådär så man klöks av saker och ting utan vidare .
    har inte mått illa på mååånga veckor men nu börjar det.
    + yr men det kan ju komma av tröttheten.
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8

    Låter ju jättebra

    Själv har jag inte något av ovanstående tecken...eller jo, men det beror snarast på mitt blodtryck och mina sömnlösa nätter...(jo jag går på toa oftare-stora jobbet- 3 ggr/dag men inte 1000 ;))
    Och jag har bf 10/12!
    Hoppas jag snart får några symtom!
  16. 8
    Låter ju jättebra Själv har jag inte något av ovanstående tecken...eller jo, men det beror snarast på mitt blodtryck och mina sömnlösa nätter...(jo jag går på toa oftare-stora jobbet- 3 ggr/dag men inte 1000 ;))
    Och jag har bf 10/12!
    Hoppas jag snart får några symtom!

Liknande trådar

  1. Förlossning nära??
    By Förstabarn_Stockholm in forum _1205 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-05-10, 18:29
  2. Tecken på förlossning?
    By charmed1984 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-15, 09:38
  3. förlossning nära tyresö?
    By lil_b in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-07-21, 13:57
  4. En förestående skilsmässa?
    By Tveksam in forum Separation
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-24, 11:42
  5. Förestående kalas!
    By Pernilla m 3 kottar in forum _0209 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 20:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar