Astrid och Tea fyller 3 år idag!!!
_0211 Novemberbarn
  1. Åsa m Alex`94, Molly`98 & Klara 021129
    #1

    Astrid och Tea fyller 3 år idag!!!

    Hipp hipp hurra för er 2 idag!!

    Hoppas ni har det riktigt bra med många presenter och god tårta!!

    (Hos oss firar vi Molly idag. Hon fyller 7 år!)
  2. 1
    Astrid och Tea fyller 3 år idag!!! Hipp hipp hurra för er 2 idag!!

    Hoppas ni har det riktigt bra med många presenter och god tårta!!

    (Hos oss firar vi Molly idag. Hon fyller 7 år!)
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Grattis båda två! *imt*

    :-)
  4. 2
    Grattis båda två! *imt* :-)
  5. anna med astrid och B2
    #3

    tack snälla du,

    astrid har firats i söndags, i dag på morgonen, sedan blir det mer i kväll, sedan på torsdag när mor och far kommer. hon märker att hon fyller år i allafall. tack för att du kom ihåg : )
  6. 3
    tack snälla du, astrid har firats i söndags, i dag på morgonen, sedan blir det mer i kväll, sedan på torsdag när mor och far kommer. hon märker att hon fyller år i allafall. tack för att du kom ihåg : )
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4

    Stort grattis

    från oss också!
  8. 4
    Stort grattis från oss också!
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5

    Grattis Astrid, Tea och Molly!!!

    Hoppas på en jätterolig dag med många paket!!!

    Kram!
  10. 5
    Grattis Astrid, Tea och Molly!!! Hoppas på en jätterolig dag med många paket!!!

    Kram!
  11. Åsa m Alex`94, Molly`98 & Klara 021129
    #6

    Tack kommer från Molly!

    Jag, Klara och Alexander(som är hemma från skolan) har precis gjort en gräddtårta med massa marsipanrosor på.
    Den ska vi festa på i eftermiddag när Molly kommit hem från skolan. Då ska hon även få lite fler presenter. Hon var ju tvungen att göra sig iordning för skolan imorse och hann inte öppna allt. Hon fick Polly Pocket, Bratzdocka, Barbie badrum, LEGOtröja och MEXXkläder. Hon var så fin imorse där hon stod i sin nya clickitströja som hon önskat länge och sitt fina hår i hög höstsvans.

    Kan inte fatta att det är 7 år sedan min lilla älskling föddes. För EXAKT 7 år sedan hade jag precis fått min epiduralbedövning och livet lekte. Molly föddes klockan 14.32 efter en helt fantastisk förlossning. Jag mådde så bra och så genomlycklig som jag var när jag såg att det var en flicka har jag ALDRIG varit varken förr eller senare i mitt liv. Jag mådde så bra att jag 2 timmar efter förlossningen satt nyduschad och nysminkad(!) i skräddarställning i sängen. Jag sa att jag skulle kunna föda barn varje dag om det var så perfekt!!

    7 år!! Det är stort det!!

    TACK för grattis till min tjej!
  12. 6
    Tack kommer från Molly! Jag, Klara och Alexander(som är hemma från skolan) har precis gjort en gräddtårta med massa marsipanrosor på.
    Den ska vi festa på i eftermiddag när Molly kommit hem från skolan. Då ska hon även få lite fler presenter. Hon var ju tvungen att göra sig iordning för skolan imorse och hann inte öppna allt. Hon fick Polly Pocket, Bratzdocka, Barbie badrum, LEGOtröja och MEXXkläder. Hon var så fin imorse där hon stod i sin nya clickitströja som hon önskat länge och sitt fina hår i hög höstsvans.

    Kan inte fatta att det är 7 år sedan min lilla älskling föddes. För EXAKT 7 år sedan hade jag precis fått min epiduralbedövning och livet lekte. Molly föddes klockan 14.32 efter en helt fantastisk förlossning. Jag mådde så bra och så genomlycklig som jag var när jag såg att det var en flicka har jag ALDRIG varit varken förr eller senare i mitt liv. Jag mådde så bra att jag 2 timmar efter förlossningen satt nyduschad och nysminkad(!) i skräddarställning i sängen. Jag sa att jag skulle kunna föda barn varje dag om det var så perfekt!!

    7 år!! Det är stort det!!

    TACK för grattis till min tjej!
  13. anna med astrid och B2
    #7

    åh, det visste inte jag!

    garttis från mig och astrid också!
  14. 7
    åh, det visste inte jag! garttis från mig och astrid också!
  15. Åsa m Alex`94, Molly`98 & Klara 021129
    #8

    Tack!

    Ska visa Molly att mina Aff-vänner grattat henne. Då blir hon glad och tycker det är såååå fantastiskt att få grattis på alla håll och kanter.

    Hon hade frågat om vi kunde komma och sjunga vid sängen imorse men hon hann vakna innan vi kom så rätt som det var hörde jag en liten fnissig tjej komma smygande i hallen...
    Hon gick sedan in och la sig på soffan i vardagsrummet där vi sjöng för henne.

    Vi har en liten tradition att det som fyller år får dricka sitt te eller annat ur en speciel mugg. Den muggen får endast användas på födelsedagen och det är alla barnen väldigt noga med. Muggen är \"hiskelig\" men känns speciell. Jag hade muggen när jag var liten och fyllde år så den har ju några år på nacken... Lite mysig grej!!
  16. 8
    Tack! Ska visa Molly att mina Aff-vänner grattat henne. Då blir hon glad och tycker det är såååå fantastiskt att få grattis på alla håll och kanter.

    Hon hade frågat om vi kunde komma och sjunga vid sängen imorse men hon hann vakna innan vi kom så rätt som det var hörde jag en liten fnissig tjej komma smygande i hallen...
    Hon gick sedan in och la sig på soffan i vardagsrummet där vi sjöng för henne.

    Vi har en liten tradition att det som fyller år får dricka sitt te eller annat ur en speciel mugg. Den muggen får endast användas på födelsedagen och det är alla barnen väldigt noga med. Muggen är \"hiskelig\" men känns speciell. Jag hade muggen när jag var liten och fyllde år så den har ju några år på nacken... Lite mysig grej!!
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9

    Grattis Astrid, Molly och Tea

    Hoppas ni får jättefina och mysiga födelsedagar alla 3!
    *varma kramar från oss*
  18. 9
    Grattis Astrid, Molly och Tea Hoppas ni får jättefina och mysiga födelsedagar alla 3!
    *varma kramar från oss*
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10

    Grattis Astrid, Tea och Molly! *imt*

  20. 10
    Grattis Astrid, Tea och Molly! *imt*
  21. Medlem sedan
    May 2003
    #11

    Grattis grattis!!! :o) *imt*

    \'
  22. 11
    Grattis grattis!!! :o) *imt* \'
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12

    Grattis Grattis!

    Hoppas att ni får många paket.

    Kramar från oss
  24. 12
    Grattis Grattis! Hoppas att ni får många paket.

    Kramar från oss
  25. Medlem sedan
    Apr 2002
    #13

    Hurra hurra hurra hurra till A, T och M

    Grattis alla tjejer. Hoppas att ni får en fin födelsedag Astrid, Tea och Molly också.
  26. 13
    Hurra hurra hurra hurra till A, T och M Grattis alla tjejer. Hoppas att ni får en fin födelsedag Astrid, Tea och Molly också.
  27. Medlem sedan
    Aug 2003
    #14

    Och grattis Molly med!

    Kul med syskon som med fyller år. :-)
  28. 14
    Och grattis Molly med! Kul med syskon som med fyller år. :-)
  29. Medlem sedan
    Apr 2002
    #15

    Tack så mycket

    allihop.
    Tea har blivit firad idag på morgonen och sen åkte vi och bada i badhuset.
    Nu väntar vi på att några gäster ska komma sen i helgen blir hon firad ordentligt med stort kalas.
  30. 15
    Tack så mycket allihop.
    Tea har blivit firad idag på morgonen och sen åkte vi och bada i badhuset.
    Nu väntar vi på att några gäster ska komma sen i helgen blir hon firad ordentligt med stort kalas.
  31. Medlem sedan
    Apr 2002
    #16

    Grattis Molly o Astrid.

    Hoppas ni har lika bra födelsedag som jag har...
  32. 16
    Grattis Molly o Astrid. Hoppas ni har lika bra födelsedag som jag har...
  33. Medlem sedan
    Aug 2003
    #17

    Grattis tjejjer*imt*

    .
  34. 17
    Grattis tjejjer*imt* .
  35. Medlem sedan
    Jul 2002
    #18

    Grattis Astrid, Tea och Molly så klart

    Hoppas ni har en toppendag alla tre!
  36. 18
    Grattis Astrid, Tea och Molly så klart Hoppas ni har en toppendag alla tre!

Liknande trådar

  1. Astrid 2 år idag :)
    By milly-74 in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 13:08
  2. Idag fyller Astrid 1 år!
    By - Lillan - in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-03-02, 18:59
  3. 2 x Astrid-undersökning idag
    By Fru M in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 10:53
  4. Astrid fyller år!!
    By Åsa m A, M & K in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 10:30
  5. Astrid fyller år idag
    By Bian in forum _97 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 16:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar