Finnar och utslag
_0509 Septemberbarn
  1. jh
    #1

    Finnar och utslag

    Hej! Pillade bort en sån där liten ytlig fettbubbla på min dotters haka för tre veckor sen! Klämde INTE utan bara försiktigt drog av den. Hon märkte det inte överhuvudtaget. MEN nu har hon varit röd och haft som en finne där sen dess! Jag känner mig som värsta marodören! Varför skulle jag pilla från början?! Vad kan man göra? Läker ju aldrig ut???
  2. 1
    Finnar och utslag Hej! Pillade bort en sån där liten ytlig fettbubbla på min dotters haka för tre veckor sen! Klämde INTE utan bara försiktigt drog av den. Hon märkte det inte överhuvudtaget. MEN nu har hon varit röd och haft som en finne där sen dess! Jag känner mig som värsta marodören! Varför skulle jag pilla från början?! Vad kan man göra? Läker ju aldrig ut???
  3. Lisa H m E-00, Y-03 o Arvid 050922
    #2

    Tvätta?

    Jag vet inte hur länge det kan vara kvar. Fettplopparna har de ju rätt länge, iallafall min barn... Ser det infekterat ut kan du ju tvätta med lite alsolsprit kanske?
    Hör med BVC!
    Det ordnar sej ska du se.

    Lisa
  4. 2
    Tvätta? Jag vet inte hur länge det kan vara kvar. Fettplopparna har de ju rätt länge, iallafall min barn... Ser det infekterat ut kan du ju tvätta med lite alsolsprit kanske?
    Hör med BVC!
    Det ordnar sej ska du se.

    Lisa

Liknande trådar

  1. Finnar?
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-17, 16:46
  2. Finnar!
    By Ulrika med Jonathan in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 12:55
  3. Finnar/utslag på skinkorna
    By \"Finnen\" in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 11:14
  4. Finnar och utslag
    By jh in forum _0509 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 10:34
  5. Finnar, finnar, finnar *hjälp*
    By Finniga morsan in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 11:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar