Breast sucess
Mammasnack
  1. Tuttlös
    #1

    Breast sucess

    el. nåt sånt hittade jag på nätet, tabletter för större el. iaf lite fylligare bröst.
    Nån som provat dessa?
    Berätta
  2. 1
    Breast sucess el. nåt sånt hittade jag på nätet, tabletter för större el. iaf lite fylligare bröst.
    Nån som provat dessa?
    Berätta
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Jag vet att det fanns något sådant....

    för några år sedan och det var bara båg. Om du vill ha större eller fylligare bröst finns det gel inlägg till bh:n som skall vara jättebra som pushar dina egna till lite fylligare form.
  4. 2
    Jag vet att det fanns något sådant.... för några år sedan och det var bara båg. Om du vill ha större eller fylligare bröst finns det gel inlägg till bh:n som skall vara jättebra som pushar dina egna till lite fylligare form.
  5. Kattis
    #3

    Låter som ett dåligt aprilskämt...

    ...tycker jag :-) Jag kan inte se hur man skulle kunna få större bröst genom att käka tabletter, om det överhuvudtaget finns sådana erbjudanden på nätet så är det garanterat lurendrejeri!
  6. 3
    Låter som ett dåligt aprilskämt... ...tycker jag :-) Jag kan inte se hur man skulle kunna få större bröst genom att käka tabletter, om det överhuvudtaget finns sådana erbjudanden på nätet så är det garanterat lurendrejeri!
  7. Medlem sedan
    Dec 1998
    #4

    Hehehe

    Satt och flinade glatt åt den där annonsen i morse och funderade igen på att bli bedragare... Marknaden verkar ju vara hur stor som helst.

    Hur sjutton skulle det funka alltså? Få större bröst av att käka piller???
    Det enda jag kan tänka mig vore väl koncentrerade kalorier. Gårm an upp i vikt blir brösten också större. KAnske. Om man har tur..
  8. 4
    Hehehe Satt och flinade glatt åt den där annonsen i morse och funderade igen på att bli bedragare... Marknaden verkar ju vara hur stor som helst.

    Hur sjutton skulle det funka alltså? Få större bröst av att käka piller???
    Det enda jag kan tänka mig vore väl koncentrerade kalorier. Gårm an upp i vikt blir brösten också större. KAnske. Om man har tur..
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5

    *s*

    Tror du att kirurgerna hade håvat in så mycket pengar som dom gör ifall såna där mirakelpiller verkligen fungerade? :)
    Nej man kan räkna med att allt som låter för bra för att vara sant oftast är rent skräp :)
  10. 5
    *s* Tror du att kirurgerna hade håvat in så mycket pengar som dom gör ifall såna där mirakelpiller verkligen fungerade? :)
    Nej man kan räkna med att allt som låter för bra för att vara sant oftast är rent skräp :)
  11. A-K
    #6

    tja...

    om det är någon slags hormoner i tabletterna så..visst borde det fungera..

    Mina bröst blir större under 1 perio per månad...ja innan mensen i ca 2 veckor...och det borde ju vara hormonellt...

    sååå det behöver ju faktist inte vara ett aprilskämt....


  12. 6
    tja... om det är någon slags hormoner i tabletterna så..visst borde det fungera..

    Mina bröst blir större under 1 perio per månad...ja innan mensen i ca 2 veckor...och det borde ju vara hormonellt...

    sååå det behöver ju faktist inte vara ett aprilskämt....


  13. Medlem sedan
    Jan 2015
    #7
    Piller för bröstförstoring - http://sv.procplus.net Efter bara några veckors behandling började jag märka skillnad på mina bröst, de blev rundare och fastare. Nu har jag använt era tabletter 3 månader och jag känner mig mycket mer självsäker än tidigare.
  14. 7
    Piller för bröstförstoring - http://sv.procplus.net Efter bara några veckors behandling började jag märka skillnad på mina bröst, de blev rundare och fastare. Nu har jag använt era tabletter 3 månader och jag känner mig mycket mer självsäker än tidigare.
  15. Medlem sedan
    Jan 2009
    #8
    Okänt nick som skriver om fantastiska preparat - hm - jag skulle tro att det är återförsäljaren själv som lagt in detta svar.
    Ha det gott!
  16. 8
    Okänt nick som skriver om fantastiska preparat - hm - jag skulle tro att det är återförsäljaren själv som lagt in detta svar.

Liknande trådar

  1. Breast control
    By nemo71 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-18, 12:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar