Oj jag hinner inte med!
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Oj jag hinner inte med!

    Det känns som att jag _väldigt_ sällan har tid att skriva här nu för tiden. Jag har nämligen ett annat projekt på gång som tar en del tid... Berättar mer sen. :)

    Ville iaf bara visa att jag finns här i bakgrunden. Jag läser det mesta men har tyvärr inte tid att svara alltid. Skickar ett gäng kramar till er alla och era underbara barn! Tänk att det är första advent om bara några dagar!! Gah, jag måste hämta upp allt pynt från förrådet och göra fint nån dag! :)

    Kram
  2. 1
    Oj jag hinner inte med! Det känns som att jag _väldigt_ sällan har tid att skriva här nu för tiden. Jag har nämligen ett annat projekt på gång som tar en del tid... Berättar mer sen. :)

    Ville iaf bara visa att jag finns här i bakgrunden. Jag läser det mesta men har tyvärr inte tid att svara alltid. Skickar ett gäng kramar till er alla och era underbara barn! Tänk att det är första advent om bara några dagar!! Gah, jag måste hämta upp allt pynt från förrådet och göra fint nån dag! :)

    Kram
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2

    Alltså

    Har man sagt A får man säga B. Inte hålla oss på sträckbänken nu, du vet ju hur nyfikna vi är! =)

    Advent, ja jösses, hur ska man hinna med det i år? Och att jag sitter här nu och surfar istället för att julpynta är för att killarna sover i en varsin babysitter bredvid mig och jag gungar dom med varsin fot. Lyxvarianten av sova idag, men det är bara för att vi ska bort sen och jag vill att dom ska vara utsövda innan.

  4. 2
    Alltså Har man sagt A får man säga B. Inte hålla oss på sträckbänken nu, du vet ju hur nyfikna vi är! =)

    Advent, ja jösses, hur ska man hinna med det i år? Och att jag sitter här nu och surfar istället för att julpynta är för att killarna sover i en varsin babysitter bredvid mig och jag gungar dom med varsin fot. Lyxvarianten av sova idag, men det är bara för att vi ska bort sen och jag vill att dom ska vara utsövda innan.

  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    tog upp

    julpyntet igår men får inte sätta upp det ännu. måste vänta till på fredeag,lördag....D tycker man skall vänta till på söndag men det kliar i fingrarna på mig..jag vill, jag vill...
    det går fort, det är ju redan onsdag..
  6. 3
    tog upp julpyntet igår men får inte sätta upp det ännu. måste vänta till på fredeag,lördag....D tycker man skall vänta till på söndag men det kliar i fingrarna på mig..jag vill, jag vill...
    det går fort, det är ju redan onsdag..
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4

    Det låter som om vi måste

    våldgästa henne imorgon och tortera henne med kladdkaka tills hon talar ut :-)

  8. 4
    Det låter som om vi måste våldgästa henne imorgon och tortera henne med kladdkaka tills hon talar ut :-)

  9. _basilika_
    #5

    Halloj,

    kula tt se dig hoppas tiden kommer åter snart!
    Kram!
  10. 5
    Halloj, kula tt se dig hoppas tiden kommer åter snart!
    Kram!
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6

    Nej men hallå där!!

    SÅ där får man INTE säga här... hålla på å göra oss nyfikna!
    Säger som Indra; Har man sagt A får man säga B!!!
    *dör snart av nyfikenhet!*
  12. 6
    Nej men hallå där!! SÅ där får man INTE säga här... hålla på å göra oss nyfikna!
    Säger som Indra; Har man sagt A får man säga B!!!
    *dör snart av nyfikenhet!*
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7

    Haha, NEEEJ!

    Tortera mig inte med kladdkaka!! Snälla!! :D

    Synd att jag ska ut på promenad med en kompis imorgon annars hade ni gärna fått våldgästa mig! :) Vi kanske kan dra ihop ett hemma-hos-fika hos någon av oss under nästa vecka?
  14. 7
    Haha, NEEEJ! Tortera mig inte med kladdkaka!! Snälla!! :D

    Synd att jag ska ut på promenad med en kompis imorgon annars hade ni gärna fått våldgästa mig! :) Vi kanske kan dra ihop ett hemma-hos-fika hos någon av oss under nästa vecka?
  15. Medlem sedan
    Sep 2000
    #8

    Ha ha

    Malin och Johan kommer nog förbi hos mig i morgon. Haka på om ni kan (du och Cilla)!

    Nästa vecka låter bra annars! Vi måste ju passa på innan Cilla börjar jobba. Fast nu när jag kollar i min kalender så har vi ju besök till veckan. Aj aj. Måndag eller fredag borde dock gå!
  16. 8
    Ha ha Malin och Johan kommer nog förbi hos mig i morgon. Haka på om ni kan (du och Cilla)!

    Nästa vecka låter bra annars! Vi måste ju passa på innan Cilla börjar jobba. Fast nu när jag kollar i min kalender så har vi ju besök till veckan. Aj aj. Måndag eller fredag borde dock gå!
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9

    *S*

    Om vi ska hinna INNAN jag börjar jobba så får vi sätta fart...
    Börjar jobba heltid på torsdag nästa vecka.
    Vilken tid våldgästar Malin och Johan dig??

    Jag ska på klädbytardag på förmiddagen med en kompis, vid två hämtas Jesper och sedan jobbar jag...
    Hmmm, inser nog min begränsning där... kommer inte alltså.. *S*
  18. 9
    *S* Om vi ska hinna INNAN jag börjar jobba så får vi sätta fart...
    Börjar jobba heltid på torsdag nästa vecka.
    Vilken tid våldgästar Malin och Johan dig??

    Jag ska på klädbytardag på förmiddagen med en kompis, vid två hämtas Jesper och sedan jobbar jag...
    Hmmm, inser nog min begränsning där... kommer inte alltså.. *S*

Liknande trådar

  1. Hinner inte med
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-09, 15:07
  2. Hinner inte med er!
    By Dame in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 18:56
  3. Jag hinner inte med er... :(
    By Lurpan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-25, 20:48
  4. hinner inte med
    By millis bf31/10 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 19:52
  5. Hinner inte med ;)
    By anna71 in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 10:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar