Så besviken och samtidigt glad.
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Så besviken och samtidigt glad.

    Fick idag se dagis korten på barnen. Oscar var jättefin på sina kort, men igår fick vi ett brev hem där det stod att hans kort hade gått i retur. Så nu måste jag ringa till Panda Foto och fråga varför.
    Däremot blev jag besviken när på Felix kort. Han var jättefin på kortet, men dom hade ätit glass innan kortet togs och han hade fått en chokladsås fläck på tröjan. Och fläckan var nästan det första jag såg.
    Skall bli spännande att se hur dom stora bilderna ser ut. Än sålänge har jag bara sett korten dagis får.
    Fattar inte varför dom var tvungna att ha kalas innan korten var tagna.
  2. 1
    Så besviken och samtidigt glad. Fick idag se dagis korten på barnen. Oscar var jättefin på sina kort, men igår fick vi ett brev hem där det stod att hans kort hade gått i retur. Så nu måste jag ringa till Panda Foto och fråga varför.
    Däremot blev jag besviken när på Felix kort. Han var jättefin på kortet, men dom hade ätit glass innan kortet togs och han hade fått en chokladsås fläck på tröjan. Och fläckan var nästan det första jag såg.
    Skall bli spännande att se hur dom stora bilderna ser ut. Än sålänge har jag bara sett korten dagis får.
    Fattar inte varför dom var tvungna att ha kalas innan korten var tagna.
  3. Ann m Isa & Em
    #2

    Vad trist!

    Lite oreda i håret och kläder på sniskan är ju lite av charmen med dagiskort men en stor fläck skulle nog inrritera mig med.Knasigt att ha kalas innan fotograferingen.
  4. 2
    Vad trist! Lite oreda i håret och kläder på sniskan är ju lite av charmen med dagiskort men en stor fläck skulle nog inrritera mig med.Knasigt att ha kalas innan fotograferingen.
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3

    Ja, fläcken retar mig..

    jättemycke. Fröknarna tyckte det var en bra ide att fördriva väntetiden med ett kalas. De sa till barnen att äta försiktigt och att luta sig långt i över bordet. Men det hjälpte inte. Ja ja det är inte mycket att göra åt det nu.
    Förmodligen kommer vi att skicka tillbaka några av bilderna, tycker inte att de bilderna är jättefina. Dom är tagna i en konstig vinkel så att hans ben ser jättestora ut.
  6. 3
    Ja, fläcken retar mig.. jättemycke. Fröknarna tyckte det var en bra ide att fördriva väntetiden med ett kalas. De sa till barnen att äta försiktigt och att luta sig långt i över bordet. Men det hjälpte inte. Ja ja det är inte mycket att göra åt det nu.
    Förmodligen kommer vi att skicka tillbaka några av bilderna, tycker inte att de bilderna är jättefina. Dom är tagna i en konstig vinkel så att hans ben ser jättestora ut.

Liknande trådar

  1. Glad och ledsen samtidigt
    By Uttern in forum Dyslexi & dyskalkyli
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-02-27, 09:04
  2. Besviken och glad!
    By camlind in forum _0907 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-20, 19:54
  3. glad och ledsen samtidigt
    By ojsan med 4:an in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-25, 12:52
  4. Mkt besviken och lite glad
    By Smirk in forum Melodifestivalen
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-17, 21:52
  5. Glad - och besviken
    By Mia A in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 15:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar