tråkenkät (lånad)
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    tråkenkät (lånad)

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?

    2. Vad var det senaste du åt/drack?

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
  2. 1
    tråkenkät (lånad) 1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?

    2. Vad var det senaste du åt/drack?

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    egna svar

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    Jag, Lukas, Linus och sambon har varit till bvc och vägt och mätt Lukas. Han har bara gått upp 80 g på 10 dagar, det är tråkigt. Han som äter varannan timme mest hela tiden. Jag tror det beror på att jag är trött, stressad och mår uselt.
    Linnea kom just hem från dagis. Vi ska inte göra något speciellt resten av dagen. Jag funderar på att skicka iväg sambon och stora barnen till farfar och farmor kanske.

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    kaffe och en pepparkaka

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    tunna gråa byxor och en gul topp

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    känner mig aptråkig, har ont lite här och var, är lite putt på sambon.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    sambon ska jobba, jag är hemma med alla barn

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    han sover i egen säng i samma rum som Linnea, det går jättebra.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    jag pratar med Linnea nu, ska stänga ner här och prata mer med henne, fast hon spelar tvspel.
  4. 2
    egna svar 1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    Jag, Lukas, Linus och sambon har varit till bvc och vägt och mätt Lukas. Han har bara gått upp 80 g på 10 dagar, det är tråkigt. Han som äter varannan timme mest hela tiden. Jag tror det beror på att jag är trött, stressad och mår uselt.
    Linnea kom just hem från dagis. Vi ska inte göra något speciellt resten av dagen. Jag funderar på att skicka iväg sambon och stora barnen till farfar och farmor kanske.

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    kaffe och en pepparkaka

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    tunna gråa byxor och en gul topp

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    känner mig aptråkig, har ont lite här och var, är lite putt på sambon.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    sambon ska jobba, jag är hemma med alla barn

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    han sover i egen säng i samma rum som Linnea, det går jättebra.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    jag pratar med Linnea nu, ska stänga ner här och prata mer med henne, fast hon spelar tvspel.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    verne svarar

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    - Lämnat Vera på dagis. För första gången sen hon började förra sommarn ville hon ha med sig nalle och snutte till dagis?! Sen har jag jobbat hos en kund till 12 och jobbar nu med ett annat projekt hemma.
    Sen ska jag hämta Vera vid 4, handla, kanske baka fler pepparkakor, se bolibompa, läsa bok för bokmalen etc. och ikväll ska jag jobba mer med projektet. Man får mycket jobb gjort när maken veckopendlar ;)

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    choklad och kaffe efter lunchen (mörk choklad om någon mot förmodan kommer ihåg mitt antisocker-inlägg för ett tag sen :)

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    - Brun polotröja och jeans och Daniels tofflor

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    Väldigt bra, förutom lite ryggont

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    - Nä inte vad jag minns just nu. Jag har beställt ved, men vet inte när det kommer.

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    - Eget rum i en gammal kökssoffa-säng med ny madrass. Hon brukar komma tassande ca. 5 varje morgon och sova lite hos mig/oss

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    - Det var nog \"hejdå\" (eller \"hej hej\" iofs - det var till danskar) när jag stack från kund vid lunch

  6. 3
    verne svarar 1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    - Lämnat Vera på dagis. För första gången sen hon började förra sommarn ville hon ha med sig nalle och snutte till dagis?! Sen har jag jobbat hos en kund till 12 och jobbar nu med ett annat projekt hemma.
    Sen ska jag hämta Vera vid 4, handla, kanske baka fler pepparkakor, se bolibompa, läsa bok för bokmalen etc. och ikväll ska jag jobba mer med projektet. Man får mycket jobb gjort när maken veckopendlar ;)

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    choklad och kaffe efter lunchen (mörk choklad om någon mot förmodan kommer ihåg mitt antisocker-inlägg för ett tag sen :)

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    - Brun polotröja och jeans och Daniels tofflor

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    Väldigt bra, förutom lite ryggont

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    - Nä inte vad jag minns just nu. Jag har beställt ved, men vet inte när det kommer.

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    - Eget rum i en gammal kökssoffa-säng med ny madrass. Hon brukar komma tassande ca. 5 varje morgon och sova lite hos mig/oss

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    - Det var nog \"hejdå\" (eller \"hej hej\" iofs - det var till danskar) när jag stack från kund vid lunch

  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4

    Svarar

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    ** Slappdag idag, har skrotat runt lite här i lägenheten och småstädat. Ska till min systerson på eftermiddagen på 1-årskalas :)

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    ** Julmust, spaghetti o köttbullar. Sitter med en capuccino nu *mums*

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    ** Oops, hmm vågar jag svara? Ett par gröna pyjamasbyxor och makens stora vita t-shirt *rodnar*
    Men jag ska faktiskt hoppa i duschen nu och sen klä på mig! :)

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    ** Jodå, inte lika trött idag. Mår ganska bra.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    ** Vi får besök på lördagen av några kompisar, sen ut och äta på kvällen med göteborgsmammorna. SKoj!
    På söndag lite adventmys. Baka lussekatter kanske?

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    ** De sover i eget rum i stora sängar. Någon av dem kan komma in på morgonen och sova lite bredvid pappa.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    ** Nu går jag och duschar sa jag till maken. Har visst inte kommit iväg än *s*
  8. 4
    Svarar 1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    ** Slappdag idag, har skrotat runt lite här i lägenheten och småstädat. Ska till min systerson på eftermiddagen på 1-årskalas :)

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    ** Julmust, spaghetti o köttbullar. Sitter med en capuccino nu *mums*

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    ** Oops, hmm vågar jag svara? Ett par gröna pyjamasbyxor och makens stora vita t-shirt *rodnar*
    Men jag ska faktiskt hoppa i duschen nu och sen klä på mig! :)

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    ** Jodå, inte lika trött idag. Mår ganska bra.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    ** Vi får besök på lördagen av några kompisar, sen ut och äta på kvällen med göteborgsmammorna. SKoj!
    På söndag lite adventmys. Baka lussekatter kanske?

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    ** De sover i eget rum i stora sängar. Någon av dem kan komma in på morgonen och sova lite bredvid pappa.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    ** Nu går jag och duschar sa jag till maken. Har visst inte kommit iväg än *s*
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5

    Annie svarar

    (och lyssnar inte på barne som vägrar sova middag:-)

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?

    Roat barnen, tvättat,diskat, dammsugit, lekt med barnen, ätit,bytt blöjor, pratat i telefon, lagat mat, lekt mera..det vanliga alltså :-)
    När sambon kommer hem vid halv fem ska jag ut och äta kinamat med några kompisar, ska bli så kul :-)

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    Vatten

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    Bruna lite lösare byxor och rosa topp, men ska snart byta om till finare kläder inför middagen, kanske min nya sammetskjol, stövlar och grön topp, även om vi inte ska till en \"fin\" restaurang är det ju kul att få vara lite fin och utan matfläckar:-).

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    Mitt humör är väldigt växlande, glad,ledsen om vartannat...

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    Försöka hinna måla valvet i hallen...ser så tråkigt ut nu när vi flyttat hatthyllan som var där förut och fixa någon sorts bänk i valvet där man kan sitta och ta på sej skor*funderar*

    Ska såklart på julskyltningen oxå!*mysigt*

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    Egen 120-säng. Är hon orolig sover sambon hos henne, jag ammar ju Didrik mycket på nättena fortfarande.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    \"NU måste du prova att sova om du ska orka leka sen, älskar dig,sov gott! Till Joline som inte vill sova middag trots att hon är jättetrött. Hon har varit så go idag, och sagt \"tycker om dej mamma och lillebror\", \"älskar er\", pussats och kramats hela dagen*ler*


    Ha det bra allihopa!
  10. 5
    Annie svarar (och lyssnar inte på barne som vägrar sova middag:-)

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?

    Roat barnen, tvättat,diskat, dammsugit, lekt med barnen, ätit,bytt blöjor, pratat i telefon, lagat mat, lekt mera..det vanliga alltså :-)
    När sambon kommer hem vid halv fem ska jag ut och äta kinamat med några kompisar, ska bli så kul :-)

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    Vatten

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    Bruna lite lösare byxor och rosa topp, men ska snart byta om till finare kläder inför middagen, kanske min nya sammetskjol, stövlar och grön topp, även om vi inte ska till en \"fin\" restaurang är det ju kul att få vara lite fin och utan matfläckar:-).

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    Mitt humör är väldigt växlande, glad,ledsen om vartannat...

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    Försöka hinna måla valvet i hallen...ser så tråkigt ut nu när vi flyttat hatthyllan som var där förut och fixa någon sorts bänk i valvet där man kan sitta och ta på sej skor*funderar*

    Ska såklart på julskyltningen oxå!*mysigt*

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    Egen 120-säng. Är hon orolig sover sambon hos henne, jag ammar ju Didrik mycket på nättena fortfarande.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    \"NU måste du prova att sova om du ska orka leka sen, älskar dig,sov gott! Till Joline som inte vill sova middag trots att hon är jättetrött. Hon har varit så go idag, och sagt \"tycker om dej mamma och lillebror\", \"älskar er\", pussats och kramats hela dagen*ler*


    Ha det bra allihopa!
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Glömde....Åt: Sojakorv

    i grovt bröd med ketchup och senap
  12. 6
    Glömde....Åt: Sojakorv i grovt bröd med ketchup och senap
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7

    Malin har trååååkigt!

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    - Jobbat, skall jobba fram till 18 och då skall jag på föräldramöte på dagis...känner mig hemskt vuxen. Efter det skall jag slappa, är nämligen gräsänka i helgen då mannen tagit med Axel till farmor så att jag skall kunna vila i helgen, gullgubbe!

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    - Åt lunch, crepes m. svampfyllning och sallad, drack vatten.

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    - SOm vanligt: svarta army-mammma-byxor, svarta clarks-skor, svart mamma-tröja.

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    - Lite småkrämpor av grav. vilket kan bero på att jag är 3 år äldre denna gången, att jag inte sett insidan på ett gym på 3 år, eller också att denna grav helt enkelt är annorlunda ;o) Men jag mår ganska ok faktist, även om jag bävar lite för att bli tvåbarnsmamma efter allt jag läser här inne :o)

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    - Nej, gräsänka som jag är så skall jag bara pyssla om mig själv och ev. pyssla lite hemma och mysa till det lite inför vintern!

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    - Han har ju eget rum som han sover i sedan 2 månader (vi håller fortfarande på och fixar med det dock.) Han sover i en vit vikare-säng.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    - Satt här och pratade med min kollega att jag inte kan gå på en föreläsning om spelhallen som fick det stora inredningspriset för 2005 av Abelardo Gonzales, en av mina professorer i arkitektur under studietiden. MEN jag måste nog gå på föräldramötet....
  14. 7
    Malin har trååååkigt! 1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    - Jobbat, skall jobba fram till 18 och då skall jag på föräldramöte på dagis...känner mig hemskt vuxen. Efter det skall jag slappa, är nämligen gräsänka i helgen då mannen tagit med Axel till farmor så att jag skall kunna vila i helgen, gullgubbe!

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    - Åt lunch, crepes m. svampfyllning och sallad, drack vatten.

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    - SOm vanligt: svarta army-mammma-byxor, svarta clarks-skor, svart mamma-tröja.

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    - Lite småkrämpor av grav. vilket kan bero på att jag är 3 år äldre denna gången, att jag inte sett insidan på ett gym på 3 år, eller också att denna grav helt enkelt är annorlunda ;o) Men jag mår ganska ok faktist, även om jag bävar lite för att bli tvåbarnsmamma efter allt jag läser här inne :o)

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    - Nej, gräsänka som jag är så skall jag bara pyssla om mig själv och ev. pyssla lite hemma och mysa till det lite inför vintern!

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    - Han har ju eget rum som han sover i sedan 2 månader (vi håller fortfarande på och fixar med det dock.) Han sover i en vit vikare-säng.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    - Satt här och pratade med min kollega att jag inte kan gå på en föreläsning om spelhallen som fick det stora inredningspriset för 2005 av Abelardo Gonzales, en av mina professorer i arkitektur under studietiden. MEN jag måste nog gå på föräldramötet....
  15. Medlem sedan
    Aug 2000
    #8

    Anna E svarar

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    -- Jag har gått på en andra anställningsintervju på ett ställe där jag verkligen, verkligen, verkligen vill jobba! Jag tror dessutom att det gick bra... Håll tummarna för mig så att jag får ett positivt besked i nästa vecka.

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    -- Ett äpple

    3. Och den obligatoriska frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    Bytte nyss om från snygga bruna byxor, röd blus och snygg kavaj (intervjukläderna) till jeans och korallröd topp.

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    -- Uppspelt... :) Fysiskt ganska bra, lite trött bara och med lite träningsvärk.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    -- Maken fyller år och min bror ska sälja egenhändigt gjorda smycken på en marknad, så dit måste vi ju då. :)

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    -- I underslafen av en våningssäng. Storebror har överslafen.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    -- Det var nog \"tack\" eller nåt i den stilen då jag handlade.
  16. 8
    Anna E svarar 1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    -- Jag har gått på en andra anställningsintervju på ett ställe där jag verkligen, verkligen, verkligen vill jobba! Jag tror dessutom att det gick bra... Håll tummarna för mig så att jag får ett positivt besked i nästa vecka.

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    -- Ett äpple

    3. Och den obligatoriska frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    Bytte nyss om från snygga bruna byxor, röd blus och snygg kavaj (intervjukläderna) till jeans och korallröd topp.

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    -- Uppspelt... :) Fysiskt ganska bra, lite trött bara och med lite träningsvärk.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    -- Maken fyller år och min bror ska sälja egenhändigt gjorda smycken på en marknad, så dit måste vi ju då. :)

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    -- I underslafen av en våningssäng. Storebror har överslafen.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    -- Det var nog \"tack\" eller nåt i den stilen då jag handlade.
  17. Medlem sedan
    Nov 2002
    #9

    gabbiz svarar

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?

    -Jobbat och gnällt över min ledvärk.. Jag ska fortsätta med det fram till kl. 17. Sedan ska jag köra hem och hämta min lilla familj, vi ska till en kompis på middag ikväll. Jag känner VERKLIGEN inte för det, jag är så sjukt trött idag.

    2. Vad var det senaste du åt/drack?

    -Räkgratäng med ris till lunch. Drack Ramlösa.

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?

    -Lee-jeans och sneakers, brun v-ringad top med spetskant, brun kofta.

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?

    -Inte alls bra. Så trött att jag nästan somnar vid datorn, ont i handlederna och knäna, stel i höfterna och axlarna. Känner mig låg och lite ledsen, kanske för att jag har ont.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?

    -Sambon tar med Alvin till farmor och farfar imorgon, så jag är ensam hela helgen. Jag ska adventsmysa. :)

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?

    -Mest i vår säng, lite i egen stor säng i eget rum.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?

    -Sa till en man som ringde att den han sökte inte var inne för tillfället och tog ett meddelande. ;)

  18. 9
    gabbiz svarar 1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?

    -Jobbat och gnällt över min ledvärk.. Jag ska fortsätta med det fram till kl. 17. Sedan ska jag köra hem och hämta min lilla familj, vi ska till en kompis på middag ikväll. Jag känner VERKLIGEN inte för det, jag är så sjukt trött idag.

    2. Vad var det senaste du åt/drack?

    -Räkgratäng med ris till lunch. Drack Ramlösa.

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?

    -Lee-jeans och sneakers, brun v-ringad top med spetskant, brun kofta.

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?

    -Inte alls bra. Så trött att jag nästan somnar vid datorn, ont i handlederna och knäna, stel i höfterna och axlarna. Känner mig låg och lite ledsen, kanske för att jag har ont.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?

    -Sambon tar med Alvin till farmor och farfar imorgon, så jag är ensam hela helgen. Jag ska adventsmysa. :)

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?

    -Mest i vår säng, lite i egen stor säng i eget rum.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?

    -Sa till en man som ringde att den han sökte inte var inne för tillfället och tog ett meddelande. ;)

  19. Medlem sedan
    Jul 2002
    #10

    Ylva svarar

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra
    resten av dagen?
    tja en lathetens dag ;) Lämnat och hämtat Saga på dagis. Städat ur städskåpet och grovköket. Slappat med Svante och lästa MAMA. Tvättat en tvätt som är i tumlaren nu...

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    En halv banan som delades med Saga, en riskaka och fun light.

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    Svarta byxor och vitsvart randig tröja.

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    Bra det går utomordentligt bra att vara singel mamma med två ;) Saknar Brynne gör jag ju förståss.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    Ta fram allt julpryttel och göra fint här hemma. Åka till Malmö på julskyltning och sedan glögga med goda vänner. Brynne skall \"försöksgöra\" vår kalkonjulmiddag tror jag. Sedan skall jag om dethinns med och Soffan orkar *L* titta på lilla nyfödda Emmie.

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    I sitt rum i sin säng. En KURA säng från Ikea. 90 bred och en vändbar sak. Saga sover givetvis fortfarande där nere. Men skall inatt sova med mig och Svante i vår säng.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    Pratade med Saga som leker med Svante i sitt rum att alla småsaker måste upp på hyllan eller hennes bord.
  20. 10
    Ylva svarar 1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra
    resten av dagen?
    tja en lathetens dag ;) Lämnat och hämtat Saga på dagis. Städat ur städskåpet och grovköket. Slappat med Svante och lästa MAMA. Tvättat en tvätt som är i tumlaren nu...

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    En halv banan som delades med Saga, en riskaka och fun light.

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    Svarta byxor och vitsvart randig tröja.

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    Bra det går utomordentligt bra att vara singel mamma med två ;) Saknar Brynne gör jag ju förståss.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    Ta fram allt julpryttel och göra fint här hemma. Åka till Malmö på julskyltning och sedan glögga med goda vänner. Brynne skall \"försöksgöra\" vår kalkonjulmiddag tror jag. Sedan skall jag om dethinns med och Soffan orkar *L* titta på lilla nyfödda Emmie.

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    I sitt rum i sin säng. En KURA säng från Ikea. 90 bred och en vändbar sak. Saga sover givetvis fortfarande där nere. Men skall inatt sova med mig och Svante i vår säng.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    Pratade med Saga som leker med Svante i sitt rum att alla småsaker måste upp på hyllan eller hennes bord.
  21. Medlem sedan
    Aug 2002
    #11

    Lina svarar



    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    Jobbat och nu ska jag vila en stund innan jag ikväll ska på fackmöte

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    ett äpple

    3. Och den obligatoriska frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    svarta träningsbyxor, en svart t-shirt och en röd munkjacka

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    Trött, lite sammandragningar och ont i bäckenet

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    i morgon ska vi ut och äta med min sambos släkt och på dagen ska vi adventspyssla hela familje. På söndag blir det nog lucia konsert

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    Selma sover i
    eget rum sedan 2 år tillbaka och för några månader sedan fick hon en utdragbar säng

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det? Till dotter: Om du vill trycka på tangentbordet, ställer vi in den på miniräknare först

  22. 11
    Lina svarar

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    Jobbat och nu ska jag vila en stund innan jag ikväll ska på fackmöte

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    ett äpple

    3. Och den obligatoriska frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    svarta träningsbyxor, en svart t-shirt och en röd munkjacka

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    Trött, lite sammandragningar och ont i bäckenet

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    i morgon ska vi ut och äta med min sambos släkt och på dagen ska vi adventspyssla hela familje. På söndag blir det nog lucia konsert

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    Selma sover i
    eget rum sedan 2 år tillbaka och för några månader sedan fick hon en utdragbar säng

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det? Till dotter: Om du vill trycka på tangentbordet, ställer vi in den på miniräknare först

  23. Medlem sedan
    Jan 2002
    #12

    Jen svar

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    ** Varit hemma med en snorig liten Melanie, vi har bakat kladdkakor:)

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    ** Hm kakor... Lasagne till lunch

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    ** Mysis kläder

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    ** Lite sådär seg som man blir av att bara vara hemma.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    ** Blir nog lite julhandel och smycka inför advent:)

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    ** Hon sover i sitt rum, i sin säng, en gammal köks soffa som är utdragen till en 90 säng

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    ** Jag sa nyss till Melanie \"NEj, jag lovar, jag ska inte äta upp alla kakor, vi ska fika efter maten allesammans\"
  24. 12
    Jen svar 1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    ** Varit hemma med en snorig liten Melanie, vi har bakat kladdkakor:)

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    ** Hm kakor... Lasagne till lunch

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    ** Mysis kläder

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    ** Lite sådär seg som man blir av att bara vara hemma.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    ** Blir nog lite julhandel och smycka inför advent:)

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    ** Hon sover i sitt rum, i sin säng, en gammal köks soffa som är utdragen till en 90 säng

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    ** Jag sa nyss till Melanie \"NEj, jag lovar, jag ska inte äta upp alla kakor, vi ska fika efter maten allesammans\"
  25. Medlem sedan
    Aug 2002
    #13

    tråkiga svar på rolig enkät

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    :::Varit på banken och pratat med \"vår\" bankman (en väldigt trevlig och kompetent sådan). Sen hemma och ätit och senare i eftermiddag ska vi åka till outleten i Kungsbacka hela familjen. Jag ska köpa lite nya delar till min Höganäs-servis har jag tänkt (superbilligt där). Kanske lite annat om vi fyndar.

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    :::Matiga mackor från \"Subway\" ett ställe som ligger i samma hus som oss.

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    :::Som vanligt min tråkiga \"uniform\"; jeans och svart top

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    :::Rätt okej.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    :::Vi har femårig bröllopsdag i morgon så imorgon ska vi ut och fira hela kvällen. Barnen ska mormor passa ;-) På lördag ska vi hem till goda vänner på fest, på söndag kommer min pappa hit och hämtar min mamma (som ska vara här hela helgen och vara barnvakt).

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    :::I sin egen säng (växasäng) i sitt rum 3/4 delar av natten, resten av natten som en svettig snurra mellan oss..

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    :::Linnea, sluta skrik!
  26. 13
    tråkiga svar på rolig enkät 1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    :::Varit på banken och pratat med \"vår\" bankman (en väldigt trevlig och kompetent sådan). Sen hemma och ätit och senare i eftermiddag ska vi åka till outleten i Kungsbacka hela familjen. Jag ska köpa lite nya delar till min Höganäs-servis har jag tänkt (superbilligt där). Kanske lite annat om vi fyndar.

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    :::Matiga mackor från \"Subway\" ett ställe som ligger i samma hus som oss.

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    :::Som vanligt min tråkiga \"uniform\"; jeans och svart top

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    :::Rätt okej.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    :::Vi har femårig bröllopsdag i morgon så imorgon ska vi ut och fira hela kvällen. Barnen ska mormor passa ;-) På lördag ska vi hem till goda vänner på fest, på söndag kommer min pappa hit och hämtar min mamma (som ska vara här hela helgen och vara barnvakt).

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    :::I sin egen säng (växasäng) i sitt rum 3/4 delar av natten, resten av natten som en svettig snurra mellan oss..

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    :::Linnea, sluta skrik!
  27. Medlem sedan
    Oct 2002
    #14

    Cheyenne svarar:

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?

    - Jag har varit hos min mormor på förmiddagen och ätit lunch där. Sen har jag hämtat Emil på dagis och nu ska vi inte göra så mycket mer idag. Ska försöka städa lite dock. Det är ju advent i helgen.

    2. Vad var det senaste du åt/drack?

    - Jag åt en muffins förut och det senaste jag drack var vatten.

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?

    - Jeans och en grön tröja med bebiskräk på *asg*

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?

    - Jag mår väl hyfsat. Är väldigt trött då jag får dra ett tungt lass hemma nu när maken pendlar rätt långt. Han går halv fem på morgonen och kommer hem sju på kvällen. Jobbigt för honom också förstås.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?

    - Ja, jag ska på möhippa! Det ska bli urskoj! På söndag ska vi väl till kyrkan eftersom det är första advent och så har vi bjudit hem mina föräldrar på adventsfika. Jag och Emil ska baka pepparkakor imorgon.

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?

    - Han sover i egen säng som står bredvid vår säng oftast. Ibland sover han i vår säng. Oftast kommer han över i vår säng på morgonkvisten hursomhelst.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?

    \"Vill du ha köttbullar? Ja, det kan du väl få\" sa jag till Emil.
  28. 14
    Cheyenne svarar: 1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?

    - Jag har varit hos min mormor på förmiddagen och ätit lunch där. Sen har jag hämtat Emil på dagis och nu ska vi inte göra så mycket mer idag. Ska försöka städa lite dock. Det är ju advent i helgen.

    2. Vad var det senaste du åt/drack?

    - Jag åt en muffins förut och det senaste jag drack var vatten.

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?

    - Jeans och en grön tröja med bebiskräk på *asg*

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?

    - Jag mår väl hyfsat. Är väldigt trött då jag får dra ett tungt lass hemma nu när maken pendlar rätt långt. Han går halv fem på morgonen och kommer hem sju på kvällen. Jobbigt för honom också förstås.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?

    - Ja, jag ska på möhippa! Det ska bli urskoj! På söndag ska vi väl till kyrkan eftersom det är första advent och så har vi bjudit hem mina föräldrar på adventsfika. Jag och Emil ska baka pepparkakor imorgon.

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?

    - Han sover i egen säng som står bredvid vår säng oftast. Ibland sover han i vår säng. Oftast kommer han över i vår säng på morgonkvisten hursomhelst.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?

    \"Vill du ha köttbullar? Ja, det kan du väl få\" sa jag till Emil.
  29. Medlem sedan
    May 2004
    #15

    Tråk-Lisa svarar

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    ::Lämnat barn, handlat, förberett middagen, pluggat, surfat, betalat räkningar. Ska laga mat, prata m barn och man, äta, bolibompa, lägga barn, plugga och SOVA.

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    ::Mandlar.

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    :: Svarta mjuka byxor, blågrönturkos topp, svart kofta, raggsockor.

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    ::Fysiskt helt ok; mensen snart slut, skavsåret nästan läkt. Psykiskt: Lite stressad men glad.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    ::Nej bara adventsfixa och ev. gå på ngn julmarknad. V har gympa och ska kanske på bio m mormor. Min man jobbar hela helgen.

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    ::Eget rum. Resårmadrass direkt på golvet. 105 bred.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    ::\"Titta Buzz flyger\" om Valters Buzz Lightyeardocka som Ivar och jag lekte med.

  30. 15
    Tråk-Lisa svarar 1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    ::Lämnat barn, handlat, förberett middagen, pluggat, surfat, betalat räkningar. Ska laga mat, prata m barn och man, äta, bolibompa, lägga barn, plugga och SOVA.

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    ::Mandlar.

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    :: Svarta mjuka byxor, blågrönturkos topp, svart kofta, raggsockor.

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    ::Fysiskt helt ok; mensen snart slut, skavsåret nästan läkt. Psykiskt: Lite stressad men glad.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    ::Nej bara adventsfixa och ev. gå på ngn julmarknad. V har gympa och ska kanske på bio m mormor. Min man jobbar hela helgen.

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    ::Eget rum. Resårmadrass direkt på golvet. 105 bred.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    ::\"Titta Buzz flyger\" om Valters Buzz Lightyeardocka som Ivar och jag lekte med.

  31. Nilla med David och Maja
    #16

    Nilla svarar

    1. Idag har jag suttit på skolan och jobbat hela dagen. resten av kvällen skall jag äta, vara med mina barn och beställa mat.
    2. Ett äpple var det senaste jag åt.

    3. Mysbrallor och v-ringad tröja.
    4. Mår helt ok just nu.
    5. Julstöka skall vi göra i helghen. Baka och ta fram pynt.

    6.Maja sover både i sin säng och i vår.
    7. Till David sade jag sist: Jag får göra det efter vi har ätit (ta ner bollen från bokhyllan.
  32. 16
    Nilla svarar 1. Idag har jag suttit på skolan och jobbat hela dagen. resten av kvällen skall jag äta, vara med mina barn och beställa mat.
    2. Ett äpple var det senaste jag åt.

    3. Mysbrallor och v-ringad tröja.
    4. Mår helt ok just nu.
    5. Julstöka skall vi göra i helghen. Baka och ta fram pynt.

    6.Maja sover både i sin säng och i vår.
    7. Till David sade jag sist: Jag får göra det efter vi har ätit (ta ner bollen från bokhyllan.
  33. Medlem sedan
    Dec 2002
    #17

    Mallaco svarar

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    ** Vi har kört ett lass med ved till landet, jag, barnen och deras morfar. Där har jag burit, staplat och förflyttat i pisseregn. Det har mest blivit bilåkande annars.
    Nu ska vi snart äta och sedan ska jag göra INGENTING innan Medium ikväll, kanske en dusch om jag orkar stå.

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    ** Big MC ´co (fy inge nyttigt ;P men gott när man gjort kropsarbete i regnet.)

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    ** Blå ribbad t-shirt, ljusa myspys byxor och sambon tofflor eftersom mina \"sprungit och gömt sig\"

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    ** Bra, har ju då gjort något nyttigt med kroppen idag :) trött, men som oftast glad.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    ** På lördag blir det en sväng på skärgårdsmarknaden och på kvällen ska jag och några glada GBG mammor ut och äta. På söndag är det traditonel 1:a advents fika hos mina föräldrar.

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    ** Själv i sitt rum, i växasäng, men ibland kommer hon in till oss på natten.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    ** Jag skällde lite på min far idag. Han är inte helt 100 och hade igentligen tänkt att åka till landet själv och frågan är om han hade klarat det arbete som vi gjorde helt själv utan att bli riktigt dålig på kupen. Jag sa åt honom att han har 4 ungar + 2 respektive som ställer upp bara han säger till . Han erkände att han var dålig på att fråga efter hjälp.

    Kul med enkäter!

    Kram
  34. 17
    Mallaco svarar 1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    ** Vi har kört ett lass med ved till landet, jag, barnen och deras morfar. Där har jag burit, staplat och förflyttat i pisseregn. Det har mest blivit bilåkande annars.
    Nu ska vi snart äta och sedan ska jag göra INGENTING innan Medium ikväll, kanske en dusch om jag orkar stå.

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    ** Big MC ´co (fy inge nyttigt ;P men gott när man gjort kropsarbete i regnet.)

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    ** Blå ribbad t-shirt, ljusa myspys byxor och sambon tofflor eftersom mina \"sprungit och gömt sig\"

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    ** Bra, har ju då gjort något nyttigt med kroppen idag :) trött, men som oftast glad.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    ** På lördag blir det en sväng på skärgårdsmarknaden och på kvällen ska jag och några glada GBG mammor ut och äta. På söndag är det traditonel 1:a advents fika hos mina föräldrar.

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    ** Själv i sitt rum, i växasäng, men ibland kommer hon in till oss på natten.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    ** Jag skällde lite på min far idag. Han är inte helt 100 och hade igentligen tänkt att åka till landet själv och frågan är om han hade klarat det arbete som vi gjorde helt själv utan att bli riktigt dålig på kupen. Jag sa åt honom att han har 4 ungar + 2 respektive som ställer upp bara han säger till . Han erkände att han var dålig på att fråga efter hjälp.

    Kul med enkäter!

    Kram
  35. Medlem sedan
    Sep 2002
    #18

    Jodå... lite förkylda svar

    1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    * Sovit, vallat barn

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    * Mineralvatten

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    * Mjukiskläder

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    * Förkyld som attan, lycklig med tillvaron men skittrött.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    * Jepp Turkey dinner hos amerikansk kompis på lördag, julpynt o glöggfika på slndag. Plus sångavslutning för Agnes imorgon som Ludvig ska vara med på.

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    * Egen säng i eget rum hela nätterna. Somnaar själv. Är välkommen in till oss om han vaknar, men han brukar välja att vara kvar i sitt rum.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    * Det gör ont överallt. Till sambon när han undrade hur jag mådde
  36. 18
    Jodå... lite förkylda svar 1. Vad har du gjort hittils idag? Vad skall du göra resten av dagen?
    * Sovit, vallat barn

    2. Vad var det senaste du åt/drack?
    * Mineralvatten

    3. Och den \"obligatoriska\" frågan - vad har du för kläder på dig just nu?
    * Mjukiskläder

    4. Hur mår du just nu, fysiskt och humörsmässigt?
    * Förkyld som attan, lycklig med tillvaron men skittrött.

    5. Skall ni hitta på ngt speciellt i helgen?
    * Jepp Turkey dinner hos amerikansk kompis på lördag, julpynt o glöggfika på slndag. Plus sångavslutning för Agnes imorgon som Ludvig ska vara med på.

    6. Var sover ert vårbarn nuförtiden, i ert rum eller i eget el. med syskon? I hurudan säng?
    * Egen säng i eget rum hela nätterna. Somnaar själv. Är välkommen in till oss om han vaknar, men han brukar välja att vara kvar i sitt rum.

    7. Vad var det senaste du sa åt någon, och till dem var det?
    * Det gör ont överallt. Till sambon när han undrade hur jag mådde
  37. Medlem sedan
    Sep 2002
    #19

    Och jag åt

    Grillad hokifile med avokado/romröra och bulgur samt tomatsallad med ruccola
  38. 19
    Och jag åt Grillad hokifile med avokado/romröra och bulgur samt tomatsallad med ruccola
  39. Medlem sedan
    Jan 2002
    #20

    Nämen...

    Guud vilken god mat..:)
    Lät så gott, ville bara säga det!

  40. 20
    Nämen... Guud vilken god mat..:)
    Lät så gott, ville bara säga det!

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Tråkmorgon så påtar ihop en tråkenkät...
    By Amazing in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-08-09, 19:39
  2. Tråkenkät - för den som orkar
    By Gabriel Oscarsson in forum Sex & erotik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-12-10, 14:14
  3. Tråkenkät!
    By Alexandra * 3 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 14:55
  4. En TråkEnkät för de som vill:
    By Becka + 3 barn in forum _0307 Julibarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2005-11-25, 10:16
  5. Lånad tid...
    By anita5 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-25, 06:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar