Julklappar till era små
_0508 Augustibarn
  1. Becca m E 15/8 (&K -03)
    #1

    Julklappar till era små

    Vad skall ni hitta på? ?
    Lilla E skall önska sig en lära-gå-stol av morfar, men så undrar mormor också(skilda). Här står det still...kanske något till rummet som skall göras iordning.
  2. 1
    Julklappar till era små Vad skall ni hitta på? ?
    Lilla E skall önska sig en lära-gå-stol av morfar, men så undrar mormor också(skilda). Här står det still...kanske något till rummet som skall göras iordning.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    matstol

    en tripptrapp önskar hon sig av mormor och morfar. Lite tjejkläder också eftersom hon mest har typiska killkläder efter storebror.
  4. 2
    matstol en tripptrapp önskar hon sig av mormor och morfar. Lite tjejkläder också eftersom hon mest har typiska killkläder efter storebror.
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Inget = )

    Nä, men ärligt talat finns ju allt kvar från Mika, så jag har ingen aning om vad hon ska få. Ska kanske lyxa till på några fina kläder som jag snålar på annars. Mika behöver inte heller speciellt m¨ånga saker (fyllde ju år i sep) men några tröjor ska hon få, en snowracer och så har jag fyndat lite kläder och saker på tradera till henne. Tradera rekommenderar jag till er alla, där kan man få många klappar för en billig peng! = ) Jag har börjat sälja saker där oxå, så jag behöver knappt lägga ut några pengar!
  6. 3
    Inget = ) Nä, men ärligt talat finns ju allt kvar från Mika, så jag har ingen aning om vad hon ska få. Ska kanske lyxa till på några fina kläder som jag snålar på annars. Mika behöver inte heller speciellt m¨ånga saker (fyllde ju år i sep) men några tröjor ska hon få, en snowracer och så har jag fyndat lite kläder och saker på tradera till henne. Tradera rekommenderar jag till er alla, där kan man få många klappar för en billig peng! = ) Jag har börjat sälja saker där oxå, så jag behöver knappt lägga ut några pengar!
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4

    För oss är det

    viktigt att både Pontus och Caroline får lika många julklappar - men för Carolines del blir det mer nyttogrejer om man säger så.

    Caroline ska få: kläder, tallrikar, mugg, haklapp, böcker, skor, badlekssakspåse (Pontus har en likadan), tandborste, förkläde, nagelsax, filt. Vi ska också köpa till hennes bokstäver som bildar hennes namn, en längdpinne att sätta upp på väggen i hennes rum. Pontus ska få köpa en leksak till Caroline också.

    Pontus är ganska klar han också. Han ska få kläder, dinosaurier, elmotorcykel (budat hem en billig på Tradera - så jag håller med Sara där ;-)), böcker, sagoCDskivor, målarkit... Vi funderar på att kompletera med en kälke, lite pysselsaker, gitarr, målarstafli...

    Kramar
  8. 4
    För oss är det viktigt att både Pontus och Caroline får lika många julklappar - men för Carolines del blir det mer nyttogrejer om man säger så.

    Caroline ska få: kläder, tallrikar, mugg, haklapp, böcker, skor, badlekssakspåse (Pontus har en likadan), tandborste, förkläde, nagelsax, filt. Vi ska också köpa till hennes bokstäver som bildar hennes namn, en längdpinne att sätta upp på väggen i hennes rum. Pontus ska få köpa en leksak till Caroline också.

    Pontus är ganska klar han också. Han ska få kläder, dinosaurier, elmotorcykel (budat hem en billig på Tradera - så jag håller med Sara där ;-)), böcker, sagoCDskivor, målarkit... Vi funderar på att kompletera med en kälke, lite pysselsaker, gitarr, målarstafli...

    Kramar
  9. Medlem sedan
    Dec 2004
    #5

    Vad ska man hitta på`????

    Vi var och köpte lite leksaker och kläder. Men det är så jättesvårt att hitta nåt. Hur mycket ska man lägga?
  10. 5
    Vad ska man hitta på`???? Vi var och köpte lite leksaker och kläder. Men det är så jättesvårt att hitta nåt. Hur mycket ska man lägga?
  11. Lina med Algot och Ellen
    #6

    Man blir så sugen

    att köpa en massa grejer, men jag ska försöka att låta bli. Jag vet ju att släkten kommer att köpa en massa till barnen också. Än så länge har jag köpt detta till Ellen: en stor Pippi-docka, en CD-skiva med barnsånger för de minsta, en tyg-bok, en vanlig bok. Vi får väl se om det hinner bli något mer..
  12. 6
    Man blir så sugen att köpa en massa grejer, men jag ska försöka att låta bli. Jag vet ju att släkten kommer att köpa en massa till barnen också. Än så länge har jag köpt detta till Ellen: en stor Pippi-docka, en CD-skiva med barnsånger för de minsta, en tyg-bok, en vanlig bok. Vi får väl se om det hinner bli något mer..

Liknande trådar

  1. 2000 kr till julklappar till ett barn
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 51
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 07:18
  2. En fråga till om julklappar
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-28, 18:26
  3. Julklappar till DE som behöver
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-09-10, 08:58
  4. julklappar till en 18 mån
    By kryttet in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 19:44
  5. 4 julklappar till
    By UlLi in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 20:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar