Hej på er!
_0411 Novemberbarn
  1. Lena med Hampus + 3 till och bebis v.14
    #1

    Hej på er!

    Nu var det ett tag sen jag var här. Lite uppdatering om Hampus:

    Han kan nu ta några steg men är inte direkt överintresserad utan struntar mest i det. Klättrar upp i soffan och favoritgrejen är att trycka på lampknappen sådär några hundra ggr =) måttligt roligt för mamma och pappa.
    Han kan nu ta sig över hindret i trappan så en ordentlig grind måste på plats. Allt det här lärde han sig på några dagar, han började i helgen som var medans jag ej var hemma.

    Själv har jag klarat av kurserna MaB och NaturB i skolan. Bara vänta på beskedet som borde komma innan jul om jag kommit in på sjuksköterskelinjen. Så som jag kämpat. Det firade vi med hämtmat =)
    Har knappt hunnit tänka på bebis i magen men nu kan jag slappna av. Är i v.14 nu och ultraljud blir den 28 december.

    Hoppas ni mår bra allihopa!!

    Kramisar
  2. 1
    Hej på er! Nu var det ett tag sen jag var här. Lite uppdatering om Hampus:

    Han kan nu ta några steg men är inte direkt överintresserad utan struntar mest i det. Klättrar upp i soffan och favoritgrejen är att trycka på lampknappen sådär några hundra ggr =) måttligt roligt för mamma och pappa.
    Han kan nu ta sig över hindret i trappan så en ordentlig grind måste på plats. Allt det här lärde han sig på några dagar, han började i helgen som var medans jag ej var hemma.

    Själv har jag klarat av kurserna MaB och NaturB i skolan. Bara vänta på beskedet som borde komma innan jul om jag kommit in på sjuksköterskelinjen. Så som jag kämpat. Det firade vi med hämtmat =)
    Har knappt hunnit tänka på bebis i magen men nu kan jag slappna av. Är i v.14 nu och ultraljud blir den 28 december.

    Hoppas ni mår bra allihopa!!

    Kramisar
  3. Monica med Zacharias 1/11-04 + 3 till
    #2

    Wow! Att du hinner och orkar plugga

    just nu - verkligen imponerad!
    Spännande med ultraljudet. Mitt i mellandagarna!
    Alla mår bra här utom äldste killen som har feber och hosta sedan i förrgår. Och han är en sån där som älskar skolan så han är inte glad över att behöva vara hemma....
  4. 2
    Wow! Att du hinner och orkar plugga just nu - verkligen imponerad!
    Spännande med ultraljudet. Mitt i mellandagarna!
    Alla mår bra här utom äldste killen som har feber och hosta sedan i förrgår. Och han är en sån där som älskar skolan så han är inte glad över att behöva vara hemma....
  5. Lena med Hampus + 3 till och bebis v.14
    #3

    hehe

    jag undrar själv hur jag orkar? Har varit nära att strunta i allt, fick det jobbigt ett tag då allt hopade sig. Det var då jag fick reda på hur mycket jag skulle göra innan den 24:e. Men lärarna sa att sluta tänka negativt då går det aldrig bra, bara att bita ihop. Och tänka sig det gick =) Läser 3 ämnen till som jag blir klar med den 16 december men inget jag eg. behöver ha betyg i.

    Och ultraljudet längtar man till =) har faktiskt inte hunnit njuta alls av graviditeten. Kanske kan man börja nu?
    Här har sjukdomarna oxå börjat, fast mest hög feber.
    Hoppas pojken din blir frisk snart. Roligt att han gillar skolan så mycket.
  6. 3
    hehe jag undrar själv hur jag orkar? Har varit nära att strunta i allt, fick det jobbigt ett tag då allt hopade sig. Det var då jag fick reda på hur mycket jag skulle göra innan den 24:e. Men lärarna sa att sluta tänka negativt då går det aldrig bra, bara att bita ihop. Och tänka sig det gick =) Läser 3 ämnen till som jag blir klar med den 16 december men inget jag eg. behöver ha betyg i.

    Och ultraljudet längtar man till =) har faktiskt inte hunnit njuta alls av graviditeten. Kanske kan man börja nu?
    Här har sjukdomarna oxå börjat, fast mest hög feber.
    Hoppas pojken din blir frisk snart. Roligt att han gillar skolan så mycket.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar