Nu doftar det..
_0411 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Nu doftar det..

    ..nybakade pepparkakor här i lägenheten. Jag och Oliver passade på efter lunch när Linn gått och lagt sig. Fast Oliver orkade inte så jättelänge och inte jag heller om jag ska vara ärlig *s*. Det finns mer pepparkaksdeg i kylen men det får bli en annan dag. Jag känner mig lite trött i ryggen och bör väl ta det lugnt med fogarna så mycket det går. Nu har vi i alla fall så det räcker till Olivers födelsedagsfirande. Han fyller 4 år på tisdag, men ska firas mest på söndag. Min stora pojke! Några pepparkakor blir det nog till mellis också *mums*. I morgon ska vi baka lussekatter. Nämen ååh så sugen jag blev nu :o)

    Hoppas ni får en trevlig helg alla!! Kramar!
  2. 1
    Nu doftar det.. ..nybakade pepparkakor här i lägenheten. Jag och Oliver passade på efter lunch när Linn gått och lagt sig. Fast Oliver orkade inte så jättelänge och inte jag heller om jag ska vara ärlig *s*. Det finns mer pepparkaksdeg i kylen men det får bli en annan dag. Jag känner mig lite trött i ryggen och bör väl ta det lugnt med fogarna så mycket det går. Nu har vi i alla fall så det räcker till Olivers födelsedagsfirande. Han fyller 4 år på tisdag, men ska firas mest på söndag. Min stora pojke! Några pepparkakor blir det nog till mellis också *mums*. I morgon ska vi baka lussekatter. Nämen ååh så sugen jag blev nu :o)

    Hoppas ni får en trevlig helg alla!! Kramar!
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2

    Åh vad gott

    med pepparkakor och lussebullar, mm... :)

    Jag smakade min systers goda pepparkaksdeg när jag var där igår, Edvin också, vi tyckte båda det var jammi!

    Imorrn ska vi också göra lussebullar är det tänkt, om vi hinner. Vi ska nog gå en tur i kyrkan någonstans, med fika, jag tycker det är lite mysigt att göra vid juletid. På e.m/kvällen är det julskyltning som gäller.

    Har städat och pyntat idag, vad den här tiden är underbar!

    Ha en trevlig helg du med :) (vila fogarna lite)
  4. 2
    Åh vad gott med pepparkakor och lussebullar, mm... :)

    Jag smakade min systers goda pepparkaksdeg när jag var där igår, Edvin också, vi tyckte båda det var jammi!

    Imorrn ska vi också göra lussebullar är det tänkt, om vi hinner. Vi ska nog gå en tur i kyrkan någonstans, med fika, jag tycker det är lite mysigt att göra vid juletid. På e.m/kvällen är det julskyltning som gäller.

    Har städat och pyntat idag, vad den här tiden är underbar!

    Ha en trevlig helg du med :) (vila fogarna lite)

Liknande trådar

  1. Det doftar vår här.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-04, 17:05
  2. doftar jul
    By UlLi in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 17:22
  3. Doftar ...
    By Pappa Joe in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 17:50
  4. nu doftar det...
    By fin_ in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-09, 14:17
  5. *doftar, doftar*
    By .Lina. in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 13:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar