Om vinterkyla
Ryggmärgsbråck
  1. vittosvart
    #1

    Om vinterkyla

    En liten undran...hur gör ni andra med rullstol i vinterkylan? Sveper ni in er/barnen i filt eller termobyxor? Har en tonåring som _vägrar_ och vill vara som andra!
  2. 1
    Om vinterkyla En liten undran...hur gör ni andra med rullstol i vinterkylan? Sveper ni in er/barnen i filt eller termobyxor? Har en tonåring som _vägrar_ och vill vara som andra!
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2

    Känner igen mig,

    jag ville också vara som alla andra i den åldern. Låt honom vara det, man måste ju faktiskt inte vara ute under den tiden på året så mycket. Om det nu inte är så att han är en kille som vill vara ute i snön för då får han ju lov att ha på sig ordentligt. Det finns väl varma kläder man kan köpa som inte ser ut som \"sjukhuskläder\" om du förstår vad jag menar. Jag förstår dilemmat men som sagt, jag förstår honom så väl också.
  4. 2
    Känner igen mig, jag ville också vara som alla andra i den åldern. Låt honom vara det, man måste ju faktiskt inte vara ute under den tiden på året så mycket. Om det nu inte är så att han är en kille som vill vara ute i snön för då får han ju lov att ha på sig ordentligt. Det finns väl varma kläder man kan köpa som inte ser ut som \"sjukhuskläder\" om du förstår vad jag menar. Jag förstår dilemmat men som sagt, jag förstår honom så väl också.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar