Världens lyckligaste!!!!
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Världens lyckligaste!!!!

    Efter 5 år och 9 månader ser jag äntligen ett + på stickan! Kan inte fatta det! Har gråtit om och om och om igen och fattar fortfarande inte. JAG HAR EN BEBIS I MAGEN!!!!!! *gråter av lycka*
  2. 1
    Världens lyckligaste!!!! Efter 5 år och 9 månader ser jag äntligen ett + på stickan! Kan inte fatta det! Har gråtit om och om och om igen och fattar fortfarande inte. JAG HAR EN BEBIS I MAGEN!!!!!! *gråter av lycka*
  3. jenpet
    #2

    Gråter lite jag med :)

    Grattis grattis grattis!!! Det var fanimej på tiden *s* Sköt om carlGustaf nu!!!
  4. 2
    Gråter lite jag med :) Grattis grattis grattis!!! Det var fanimej på tiden *s* Sköt om carlGustaf nu!!!
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3

    Ihhhhhhh...

    ***Grattis***

    Åh blir alldeles tårögd o glad av ditt inlägg...

    (oh så vi ska sitta o snyfta ikapp till OTH nu då, du med grav hormoner o jag med amningshormoner..hahaha)
  6. 3
    Ihhhhhhh... ***Grattis***

    Åh blir alldeles tårögd o glad av ditt inlägg...

    (oh så vi ska sitta o snyfta ikapp till OTH nu då, du med grav hormoner o jag med amningshormoner..hahaha)
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Äntligen!!!!!

    Åh gud, jag sitter här och tårarna bara rinner jag ser knappt vad jag skriver! Äntligen gumman ska du också få vara med om denna omtumlande resa som det är att vänta barn :) Jag är så otroligt glad och lycklig för din skull!!

    Många många kramar!

    /Mia
  8. 4
    Äntligen!!!!! Åh gud, jag sitter här och tårarna bara rinner jag ser knappt vad jag skriver! Äntligen gumman ska du också få vara med om denna omtumlande resa som det är att vänta barn :) Jag är så otroligt glad och lycklig för din skull!!

    Många många kramar!

    /Mia
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5

    GRATTIS!

    Grattar här med! Grattisar kan man inte få för mkt av! Jag blir så fruktansvärt glad för din skull! Så underbart att ni äntligen efter alla dess år fått ett +!!!!

    DU ÄR GRAVID B-Boom!! :D Fattar du?! ;D
    Nu jäklar håller jag tummarna superduperhårt att det håller hela vägen! För det _ska_ det göra!

    KRAMAR!!
  10. 5
    GRATTIS! Grattar här med! Grattisar kan man inte få för mkt av! Jag blir så fruktansvärt glad för din skull! Så underbart att ni äntligen efter alla dess år fått ett +!!!!

    DU ÄR GRAVID B-Boom!! :D Fattar du?! ;D
    Nu jäklar håller jag tummarna superduperhårt att det håller hela vägen! För det _ska_ det göra!

    KRAMAR!!
  11. Lena
    #6

    Gråter jag med

    Känns nästan som om det vore jag, gud så glad jag är för er skull!

    Det är verkligen på tiden!

    Kramar i mängder
  12. 6
    Gråter jag med Känns nästan som om det vore jag, gud så glad jag är för er skull!

    Det är verkligen på tiden!

    Kramar i mängder
  13. Medlem sedan
    Jan 2002
    #7

    Underbaaaaaaaaaaaaaaaart!

    Har följt dig i flera år på AFF och det här var ju bara TOPPEN!!

    Mega-grattis!!!
  14. 7
    Underbaaaaaaaaaaaaaaaart! Har följt dig i flera år på AFF och det här var ju bara TOPPEN!!

    Mega-grattis!!!
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #8

    Ååååh vad roligt!

    Jag har tittat in på sidan många gånger i dag må du tro och *så* glad jag är för din skull, det är verkligen fantastiska nyheter!

    Många grattis till er båda!
  16. 8
    Ååååh vad roligt! Jag har tittat in på sidan många gånger i dag må du tro och *så* glad jag är för din skull, det är verkligen fantastiska nyheter!

    Många grattis till er båda!
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9

    Gråter jag med!

    Jag var på Maxi när du ringde, tur var väl att jag inte hörde tfn.. Då hade jag skrikit rakt ut där..
    Är så glad för er skull!

    Vad var det jag sa.. Det var för mycket som var likadana för oss..
  18. 9
    Gråter jag med! Jag var på Maxi när du ringde, tur var väl att jag inte hörde tfn.. Då hade jag skrikit rakt ut där..
    Är så glad för er skull!

    Vad var det jag sa.. Det var för mycket som var likadana för oss..
  19. Tinselflickan
    #10

    Ååååååååååååå!!!!

    Underbart! Helt fantastiskt! Stort lycka till till er nu - det här är bara såååå kul!
  20. 10
    Ååååååååååååå!!!! Underbart! Helt fantastiskt! Stort lycka till till er nu - det här är bara såååå kul!
  21. Medlem sedan
    Jan 2003
    #11

    Vill också lyckönska dig!

    Du känner inte mig, men av någon anledning har jag \"följt\" dig jag med ett bra tag...Har en väninna som befinner sig i IVF-svängen sen ett tag (här i Frankrike) och jag började då läsa här för att skaffa kunskaper och info.
    Jag är glad när vem som helst lyckas, och nu var det din tur, sååå kul! Håller tummarna för att det går vägen hela vägen fram nu.
    Min väninna har fått klartecken för spraystart nu förresten...
  22. 11
    Vill också lyckönska dig! Du känner inte mig, men av någon anledning har jag \"följt\" dig jag med ett bra tag...Har en väninna som befinner sig i IVF-svängen sen ett tag (här i Frankrike) och jag började då läsa här för att skaffa kunskaper och info.
    Jag är glad när vem som helst lyckas, och nu var det din tur, sååå kul! Håller tummarna för att det går vägen hela vägen fram nu.
    Min väninna har fått klartecken för spraystart nu förresten...
  23. Medlem sedan
    Aug 2000
    #12

    Tror att

    du är en av de som allra flest på hela AFF (och hela gamla fN) mest av allt önskar detta :-) Du är alltid så positiv och hjälpsam mot alla som skriver här. Trots att ni själva har försökt så väldigt länge!

    Tusen grattis!
  24. 12
    Tror att du är en av de som allra flest på hela AFF (och hela gamla fN) mest av allt önskar detta :-) Du är alltid så positiv och hjälpsam mot alla som skriver här. Trots att ni själva har försökt så väldigt länge!

    Tusen grattis!
  25. LA
    #13

    JAAAAAAAA

    GRATTIS GRATTIS.....äntligen säger jag bara:)
    Har följt dig här länge å jag är så glad för lilla C-G.
    Ha det nu så bra och njuuuuut av bebisen i magen det är så underbart.
    Mvh
    LA
  26. 13
    JAAAAAAAA GRATTIS GRATTIS.....äntligen säger jag bara:)
    Har följt dig här länge å jag är så glad för lilla C-G.
    Ha det nu så bra och njuuuuut av bebisen i magen det är så underbart.
    Mvh
    LA
  27. Ylva m 2
    #14

    Skulle ju hamna direkt under B-boom imt

  28. 14
    Skulle ju hamna direkt under B-boom imt
  29. bono
    #15

    Åh vad glad jag blir

    Vad underbart att komma in här och få en sån här nyhet!!! Grattis!! Förstår att det måste kännas helt otroligt! Stor kram
  30. 15
    Åh vad glad jag blir Vad underbart att komma in här och få en sån här nyhet!!! Grattis!! Förstår att det måste kännas helt otroligt! Stor kram
  31. Medlem sedan
    Jun 2004
    #16

    Tack alla!

    Ja, det känns lite omtumlande. Vi har nog svårt att fatta det än.

    Har lite bruna flytningar, men jag tar en sak i taget. Så länge jag inte blöder färskt blod så är det väl OK, va?

    Har satt in en bild på testet på min sida, men den har inte blivit godkänd än. Ni kan titta här så länge: http://www.familjeliv.se/krypin/haley/galleri.php

    Tack för alla grattisar! Hade gärna svarat er en och en men väntar besök närsom. Kramar till alla!!!
  32. 16
    Tack alla! Ja, det känns lite omtumlande. Vi har nog svårt att fatta det än.

    Har lite bruna flytningar, men jag tar en sak i taget. Så länge jag inte blöder färskt blod så är det väl OK, va?

    Har satt in en bild på testet på min sida, men den har inte blivit godkänd än. Ni kan titta här så länge: http://www.familjeliv.se/krypin/haley/galleri.php

    Tack för alla grattisar! Hade gärna svarat er en och en men väntar besök närsom. Kramar till alla!!!
  33. Ting-e-ling *på bes*
    #17

    joo...

    bruna flytningar kan man ha och även röda blödningar, det har jag haft vid mina 2 graviditeter och de har slutat bra:)
    Det är vanligt att ha en liten blödning när man skulle haft sin mens.
    Hoppas det går väl.
  34. 17
    joo... bruna flytningar kan man ha och även röda blödningar, det har jag haft vid mina 2 graviditeter och de har slutat bra:)
    Det är vanligt att ha en liten blödning när man skulle haft sin mens.
    Hoppas det går väl.
  35. Feliciaett
    #18

    Makalöst!!

    Här sitter jag på jobbet med tårar på kinderna! Å, vad underbart att läsa!

    Massor av kramar!
  36. 18
    Makalöst!! Här sitter jag på jobbet med tårar på kinderna! Å, vad underbart att läsa!

    Massor av kramar!
  37. LA
    #19

    oj...

    det är ju ett väldigt klart positivt test oxå, för att vara på ruvardag 14:)
    tror inte du behöver oroa dig för flytningarna.
  38. 19
    oj... det är ju ett väldigt klart positivt test oxå, för att vara på ruvardag 14:)
    tror inte du behöver oroa dig för flytningarna.
  39. Medlem sedan
    Apr 2002
    #20

    grattis vännen

    ta hand om dig och lycka till nu. Klappa magen från oss.. Jag visste nog det *s* hoppas bebisen får stanna i nio månader typ. kram från oss
  40. 20
    grattis vännen ta hand om dig och lycka till nu. Klappa magen från oss.. Jag visste nog det *s* hoppas bebisen får stanna i nio månader typ. kram från oss
Sidan 1 av 6 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Världens lyckligaste!!
    By Jennie2009 in forum _1105 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-11-01, 12:50
  2. Världens lyckligaste
    By hekr in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 15:07
  3. Jag är världens lyckligaste!
    By -MOE- in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 15:34
  4. Världens lyckligaste
    By anna83 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 12:16
  5. Världens lyckligaste!!!!!!
    By b-boom in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 70
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 23:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar