Vad önskar ni er i julklapp?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Vad önskar ni er i julklapp?

    Jag har fått order om att skriva en önskelista, men det går dåligt. Vad har ni andra på era önskelistor?
  2. 1
    Vad önskar ni er i julklapp? Jag har fått order om att skriva en önskelista, men det går dåligt. Vad har ni andra på era önskelistor?
  3. cecilia
    #2

    Får inga julklappar...

    förutom av min man men vi köper överraskningar till varandra.
  4. 2
    Får inga julklappar... förutom av min man men vi köper överraskningar till varandra.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Pengar, pengar..och så presentkort!

    Så kul är jag i år =) Nä, jag vill välja själv vad jag vill ha för första gången, litar inte på att det blir helt rätt annars...
  6. 3
    Pengar, pengar..och så presentkort! Så kul är jag i år =) Nä, jag vill välja själv vad jag vill ha för första gången, litar inte på att det blir helt rätt annars...
  7. Terese
    #4

    Önskar mig..

    ..kläder egentligen.. men ingen törs (får?) köpa det till mig *S* och ingen gillar att ge presentkort heller *mutter* ;0)

    Så jag önskar mig assietter från Pentik som jag börjat samla på.

    Nåt smycke är ju aldrig helt fel heller =0)
  8. 4
    Önskar mig.. ..kläder egentligen.. men ingen törs (får?) köpa det till mig *S* och ingen gillar att ge presentkort heller *mutter* ;0)

    Så jag önskar mig assietter från Pentik som jag börjat samla på.

    Nåt smycke är ju aldrig helt fel heller =0)
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5

    Ok, vad tråkigt

    Jag brukar få lite böcker av min pappa, något fint och dyrt av svärmor, biljetter till något hemskt evenemang (typ Galenskaparnas show) av svärfar + fru, en skiva av svågern, någon billig konstig sak av mamma, och av syrran och maken får jag precis vad jag önskar mig. :-)
  10. 5
    Ok, vad tråkigt Jag brukar få lite böcker av min pappa, något fint och dyrt av svärmor, biljetter till något hemskt evenemang (typ Galenskaparnas show) av svärfar + fru, en skiva av svågern, någon billig konstig sak av mamma, och av syrran och maken får jag precis vad jag önskar mig. :-)
  11. Medlem sedan
    Apr 2000
    #6

    Pengar?

    Av släkten och mannen? Känns inte det konstigt?
  12. 6
    Pengar? Av släkten och mannen? Känns inte det konstigt?
  13. Medlem sedan
    Apr 2000
    #7

    Kläder är svårt

    Men om jag skriver exakt vad jag vill ha och i vilken stl och färg så brukar det funka. utom från mamma, för hon vill inte köpa exakt det man önskar sig utan tar något liknande istället, vilket pajar alltihop. :-/
  14. 7
    Kläder är svårt Men om jag skriver exakt vad jag vill ha och i vilken stl och färg så brukar det funka. utom från mamma, för hon vill inte köpa exakt det man önskar sig utan tar något liknande istället, vilket pajar alltihop. :-/
  15. bigmouth med edith
    #8

    Hårklippning och färgning

    önskade jag mig förra året, så det finansierade min pojkvän utan krus. Skulle behöva samma sak i år egentligen men vet att vi inte har så mycket pengar, så jag ska nog önska mig lite grejer från Body shop.
  16. 8
    Hårklippning och färgning önskade jag mig förra året, så det finansierade min pojkvän utan krus. Skulle behöva samma sak i år egentligen men vet att vi inte har så mycket pengar, så jag ska nog önska mig lite grejer från Body shop.
  17. Medlem sedan
    Sep 2005
    #9

    En Breitling eller

    Omega Constallation *s* *önsketänkande*

    *En parfym
    *Märkessmycken, ett halsband från Dior eller ett par örhängen från Chanel. (köper sällan sånt själv så det är perfekt att önska sig av sambon)
    *Neccesär till mitt smink.
    *Neccesär av större variant som jag kan ha schampoo, duschcreme och sånt i.
    *En fin vattekanna i glas
    *Ett par faktaböcker jag vill ha/behöver
    *En tavla som min mamma har målat i svartvit akvarell som har motiv av två två nakna kroppssiluhetter (stavning?) (hon vägrar ge mig den, men jag ger inte upp:))
    *Lite accessoarer och lite smågrejer till hemmet.

    Det var allt jag kommit på hittills, håll till godo :-)




  18. 9
    En Breitling eller Omega Constallation *s* *önsketänkande*

    *En parfym
    *Märkessmycken, ett halsband från Dior eller ett par örhängen från Chanel. (köper sällan sånt själv så det är perfekt att önska sig av sambon)
    *Neccesär till mitt smink.
    *Neccesär av större variant som jag kan ha schampoo, duschcreme och sånt i.
    *En fin vattekanna i glas
    *Ett par faktaböcker jag vill ha/behöver
    *En tavla som min mamma har målat i svartvit akvarell som har motiv av två två nakna kroppssiluhetter (stavning?) (hon vägrar ge mig den, men jag ger inte upp:))
    *Lite accessoarer och lite smågrejer till hemmet.

    Det var allt jag kommit på hittills, håll till godo :-)




  19. martino
    #10

    Vet inte alls faktiskt..

    men nån mössa eller tröja skulle vara trevligt.

    Såg att någon önskade sig pengar ovanför.....det känns konstigt när vuxna gör det tycker jag. En kompis till mig har födelsedags fest ikväll...och hon vill inte ha saker eller så för hon e så petig säger hon..men däremot vill hon ha pengar! ..baaah! Det känns ju inte konstig eller så :/
  20. 10
    Vet inte alls faktiskt.. men nån mössa eller tröja skulle vara trevligt.

    Såg att någon önskade sig pengar ovanför.....det känns konstigt när vuxna gör det tycker jag. En kompis till mig har födelsedags fest ikväll...och hon vill inte ha saker eller så för hon e så petig säger hon..men däremot vill hon ha pengar! ..baaah! Det känns ju inte konstig eller så :/
  21. martino
    #11

    Jaaaa jag med ju!

    En omega skulle sitta fint :)
  22. 11
    Jaaaa jag med ju! En omega skulle sitta fint :)
  23. Medlem sedan
    Apr 2000
    #12

    Så kan man ju inte göra!

    Man kan ju inte önska sig pengar av sina kompisar! Ge henne vad hon förtjänar istället, en rejäl örfil.
  24. 12
    Så kan man ju inte göra! Man kan ju inte önska sig pengar av sina kompisar! Ge henne vad hon förtjänar istället, en rejäl örfil.
  25. Balthazar
    #13

    Hehe, jag har faktiskt en Omega

    Som jag fick av min man för 5 år sen då han åkte till Schweiz och frågade vad jag ville ha. Choklad och en Omega sa jag på skoj och...
  26. 13
    Hehe, jag har faktiskt en Omega Som jag fick av min man för 5 år sen då han åkte till Schweiz och frågade vad jag ville ha. Choklad och en Omega sa jag på skoj och...
  27. Medlem sedan
    Sep 2002
    #14

    Jag tar gärna emot pengar av

    släkten (mamma) i present. Av min man däremot kan jag ju knappast få pengar då vi har gemensam ekonomi, det blir helt galet.
  28. 14
    Jag tar gärna emot pengar av släkten (mamma) i present. Av min man däremot kan jag ju knappast få pengar då vi har gemensam ekonomi, det blir helt galet.
  29. Medlem sedan
    Jan 2004
    #15

    Yoga matta och en radio till köket!

    Är trött på att yoga på trägolv och diska med endast mitt visslande som musik i bakgrunden!
  30. 15
    Yoga matta och en radio till köket! Är trött på att yoga på trägolv och diska med endast mitt visslande som musik i bakgrunden!
  31. martino
    #16

    Ja..men jag ska ändå inte gå

    är man så fånig kan hon sitta på sin fina fest å ha tråkigt själv.

    Det är så ofint att säga så tycker jag! Hon kan ju säga att hon inte vill ha något istället...eftersom folks presenter inte passar i hennes inredningstidnings miljö :)
  32. 16
    Ja..men jag ska ändå inte gå är man så fånig kan hon sitta på sin fina fest å ha tråkigt själv.

    Det är så ofint att säga så tycker jag! Hon kan ju säga att hon inte vill ha något istället...eftersom folks presenter inte passar i hennes inredningstidnings miljö :)
  33. martino
    #17

    Wohoo

    Vilken tur att du sa just Omega :) Skulle jag säga Omega....så får jag väl en flaska Omega3..om jag har tur..hehe
  34. 17
    Wohoo Vilken tur att du sa just Omega :) Skulle jag säga Omega....så får jag väl en flaska Omega3..om jag har tur..hehe
  35. Balthazar
    #18

    jag skulle inte tacka nej

    till ett par ordentliga carvingskidor och ett par lika ordentliga långfärdsskidor. och pjäxor.

    mm, drömmer om fjällen...
  36. 18
    jag skulle inte tacka nej till ett par ordentliga carvingskidor och ett par lika ordentliga långfärdsskidor. och pjäxor.

    mm, drömmer om fjällen...
  37. Medlem sedan
    Sep 2005
    #19

    Men om jag ger bort

    något som jag inte är hundra på att personen kommer gilla presenten, så brukar jag alltid lägga ner kvittot i ett igenklistrat kuvert som jag sedan frågar om hon vill ha.(händer bara vid såna tillfällen då personen ifråga säger att h*n inte önskar sig något) Skulle aldrig ge bort pengar till en kompis.
  38. 19
    Men om jag ger bort något som jag inte är hundra på att personen kommer gilla presenten, så brukar jag alltid lägga ner kvittot i ett igenklistrat kuvert som jag sedan frågar om hon vill ha.(händer bara vid såna tillfällen då personen ifråga säger att h*n inte önskar sig något) Skulle aldrig ge bort pengar till en kompis.
  39. Medlem sedan
    Sep 2005
    #20

    *Asg*/imt

    ..
  40. 20
    *Asg*/imt ..
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vad önskar ni er i julklapp?
    By issy in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-11-28, 10:44
  2. Vad önskar ni er i julklapp?
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2008-12-07, 15:23
  3. Vad önskar sig era 00-or i julklapp??
    By HeidiN72 in forum _00 Alla barn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-11-30, 00:41
  4. vad önskar du dig i julklapp?
    By femella in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 19:59
  5. Vad önskar ni er i julklapp?
    By Livin in forum _0606 Junibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 08:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar