Äsch!
_0411 Novemberbarn
  1. Maria m Wilmer o Ebbe
    #1

    Äsch!

    jag hade bestämt mig för att sälja av lite barnkläder på tradera, men när jag började sortera så ville jag inte göra mig av med något... Jag vill gärna ha en liten till, men det vill inte maken. Och även om det skulle bli en liten till, så kommer jag inte vilja använda alla gamla kläder det vet jag, men ändå... Att det ska vara så svårt att skiljas från små tröjor o byxor :)
  2. 1
    Äsch! jag hade bestämt mig för att sälja av lite barnkläder på tradera, men när jag började sortera så ville jag inte göra mig av med något... Jag vill gärna ha en liten till, men det vill inte maken. Och även om det skulle bli en liten till, så kommer jag inte vilja använda alla gamla kläder det vet jag, men ändå... Att det ska vara så svårt att skiljas från små tröjor o byxor :)
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    Jag är likadan!

    Har haft flera sopsäckar med barnkläder, men tillslut så började jag och rensa, och sparade bara dom som jag absolut vill ha kvar! Jag vill också ha en till, men om sisådär 6 år, och då kommer jag inte att vilja använda alla gamla kläder, det vet jag!
    Nu har jag alla kläder jag vill spara i EN låda, och resten skickade jag till ett ryskt barnhem. Det var så skönt att äntligen rensa! Men visst är det det svårt att skiljas från bebiskläderna, det vet jag :)
  4. 2
    Jag är likadan! Har haft flera sopsäckar med barnkläder, men tillslut så började jag och rensa, och sparade bara dom som jag absolut vill ha kvar! Jag vill också ha en till, men om sisådär 6 år, och då kommer jag inte att vilja använda alla gamla kläder, det vet jag!
    Nu har jag alla kläder jag vill spara i EN låda, och resten skickade jag till ett ryskt barnhem. Det var så skönt att äntligen rensa! Men visst är det det svårt att skiljas från bebiskläderna, det vet jag :)
  5. Monica med Zacharias 1/11-04 + 3 till
    #3

    Åh, jag har inte gjort mig av med nästan

    någonting heller från när barnen var små. Det som är riktigt slitet eller har fläckar som inte går bort har jag slängt, men nästan allt annat ligger kvar på vinden. Och ändå är många av kläderna inte såna som vi använder på de små barnen idag....men jag plockade faktiskt fram en klänning till Claudia från vinden häromdagen när vi tog fram ljusstakarna inför advent...
    Men de där allra första bebisplaggen skulle jag aldrig kunna göra mig av med! De är ju helt underbara!
  6. 3
    Åh, jag har inte gjort mig av med nästan någonting heller från när barnen var små. Det som är riktigt slitet eller har fläckar som inte går bort har jag slängt, men nästan allt annat ligger kvar på vinden. Och ändå är många av kläderna inte såna som vi använder på de små barnen idag....men jag plockade faktiskt fram en klänning till Claudia från vinden häromdagen när vi tog fram ljusstakarna inför advent...
    Men de där allra första bebisplaggen skulle jag aldrig kunna göra mig av med! De är ju helt underbara!

Liknande trådar

  1. Äsch!
    By Erika 17/10 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 17:27
  2. Äsch
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-20, 15:20
  3. Äsch då...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-02, 22:44
  4. Äsch...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-28, 22:44
  5. äsch när jag
    By myzoxe in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-15, 13:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar