någon som vet..
Läpp-, käk- och gomspalt
  1. hoppfull
    #1

    någon som vet..

    jag har helt vårdbidrag med mitt barn nu som går ut snart, jag undrar hur mycket sänkningen kan bli eller kanske vi inte har rätt till vårdbidrag alls längre, hon har blivit mycket bättre och behöver inte lika mycket tillsyn nattetid men trots det har vi mycket mer merarbete än friska barn, i tid räknat kanske det är 10-15 timmar iveckan, vad kan det bli?
  2. 1
    någon som vet.. jag har helt vårdbidrag med mitt barn nu som går ut snart, jag undrar hur mycket sänkningen kan bli eller kanske vi inte har rätt till vårdbidrag alls längre, hon har blivit mycket bättre och behöver inte lika mycket tillsyn nattetid men trots det har vi mycket mer merarbete än friska barn, i tid räknat kanske det är 10-15 timmar iveckan, vad kan det bli?
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Nyfiken

    Vi hade ett fjärdedels vårdbidrag första året för Sigrid,men sen fick vi det inte längre, även om jag sökte. Nu har vi fått det återigen i ett år eftersom vi fått en lillasyster med LKG. Jag blir så nyfiken på vad som gjort att ni fått helt vårdbidrag? Det kan väl inte bara bero på LKG? Om det är så, vilken tillsyn på natten behövs?
  4. 2
    Nyfiken Vi hade ett fjärdedels vårdbidrag första året för Sigrid,men sen fick vi det inte längre, även om jag sökte. Nu har vi fått det återigen i ett år eftersom vi fått en lillasyster med LKG. Jag blir så nyfiken på vad som gjort att ni fått helt vårdbidrag? Det kan väl inte bara bero på LKG? Om det är så, vilken tillsyn på natten behövs?

Liknande trådar

  1. Känner någon till någon blogg?
    By anonymt namn in forum Klumpfot
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 21:11
  2. Någon som känner någon eller själv
    By Anonymus in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 20:57
  3. Någon som känner någon eller själv
    By anonymus in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 19:25
  4. Någon frisör här eller någon annan som..
    By Grodan in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 08:27
  5. Någon från fk, eller någon annan som
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 17:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar