Ni med erfarenhet av gastroreflux
Sond- & knappmatning
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Ni med erfarenhet av gastroreflux

    Någon som fått den diagnosen konstaterad genom Ph-mätning men upplever att medicineringen inte har någon verkan? Alltså att barnet fortsätter ha symtom och att Ph balansen i magen inte jämnas ut.

    Vad har barnet för medicinering? Har ni testat olika? Och har barnet någon annan konstaterad diagnos?

    Skulle bli så himlans glad över svar och samlade erfarenheter av gastrorefluxer. Också intresserad av att få tips om var jag kan hitta information eller ställa min fråga.

    Ledsen mamma som har fått sätta dottern på kontinuerlig matning igen.
  2. 1
    Ni med erfarenhet av gastroreflux Någon som fått den diagnosen konstaterad genom Ph-mätning men upplever att medicineringen inte har någon verkan? Alltså att barnet fortsätter ha symtom och att Ph balansen i magen inte jämnas ut.

    Vad har barnet för medicinering? Har ni testat olika? Och har barnet någon annan konstaterad diagnos?

    Skulle bli så himlans glad över svar och samlade erfarenheter av gastrorefluxer. Också intresserad av att få tips om var jag kan hitta information eller ställa min fråga.

    Ledsen mamma som har fått sätta dottern på kontinuerlig matning igen.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    stor kram

    låter som att du har det tufft just nu, ville bara skicka stora kramar
  4. 2
    stor kram låter som att du har det tufft just nu, ville bara skicka stora kramar
  5. Gabrielle med Victoria
    #3

    Tack söta!

    Jo det är kämpigt nu. Gråter flera gånger varje dag. Känns som att den sista orken sipprat ut. Har tappat tålamodet med Victoria flera gånger idag och rutit. Det har ALDRIG hänt förut. Brukar vara så himla balanserad och pedagogisk med henne:(

    Jättekram tillbaka.
  6. 3
    Tack söta! Jo det är kämpigt nu. Gråter flera gånger varje dag. Känns som att den sista orken sipprat ut. Har tappat tålamodet med Victoria flera gånger idag och rutit. Det har ALDRIG hänt förut. Brukar vara så himla balanserad och pedagogisk med henne:(

    Jättekram tillbaka.

Liknande trådar

  1. 48 års erfarenhet
    By **Chamomilla** in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 08:48
  2. Gastroreflux hos barn..behöver råd!
    By Benjamins mamma in forum Kropp & hälsa
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-01, 13:14
  3. Ni som har erfarenhet av gastroreflux
    By gale in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 19:33
  4. Nån som har erfarenhet
    By Jenny bf 14/6 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 14:19
  5. Erfarenheter av gastroreflux?
    By gale in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar