Märkligt!
Höftluxationer
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Märkligt!

    Jag kan inte läsa inläggen under av Kersti Maria! Det står bara välj inlägg där texten skall stå :(.
  2. 1
    Märkligt! Jag kan inte läsa inläggen under av Kersti Maria! Det står bara välj inlägg där texten skall stå :(.
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2

    Och ännu märkligare!!!

    Nu är hennes inlägg borta! Är jag helt tokig eller eftersom de försvann??? Förstår ingenting!
  4. 2
    Och ännu märkligare!!! Nu är hennes inlägg borta! Är jag helt tokig eller eftersom de försvann??? Förstår ingenting!
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3

    Haha, då är

    jag oxå tokig, såg oxå hennes inlägg ju. Var inne en sväng för att se om det hade hänt nåt nytt på sidan. Men oftast ekar det ju tomt här... Hur mås det? Har du drabbats av julstessen än ;-)
    *kram*
  6. 3
    Haha, då är jag oxå tokig, såg oxå hennes inlägg ju. Var inne en sväng för att se om det hade hänt nåt nytt på sidan. Men oftast ekar det ju tomt här... Hur mås det? Har du drabbats av julstessen än ;-)
    *kram*
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4

    verkligen tomt här

    Hade hoppats kunna få stöd här då vi är mitt uppe i en jobbig behandling, men här är ju ingen aktivitet. Var borde jag hålla till?

    /A
  8. 4
    verkligen tomt här Hade hoppats kunna få stöd här då vi är mitt uppe i en jobbig behandling, men här är ju ingen aktivitet. Var borde jag hålla till?

    /A
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5

    Jag läser här...

    ... nästan varje dag bara för att se om det är något nytt eller någon som behöver stöd eller nåt, så skriv du bara, jag är inte ensam heller om att läsa, det vet jag.

    Vad är det som ni går igenom?

    Kram
  10. 5
    Jag läser här... ... nästan varje dag bara för att se om det är något nytt eller någon som behöver stöd eller nåt, så skriv du bara, jag är inte ensam heller om att läsa, det vet jag.

    Vad är det som ni går igenom?

    Kram
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    Jag läser oxå varje dag!!

    Min dotter låg i skena 12 v o vem vet vad bebisen i magen har o inte...Stöttar gärna så skriv.
  12. 6
    Jag läser oxå varje dag!! Min dotter låg i skena 12 v o vem vet vad bebisen i magen har o inte...Stöttar gärna så skriv.
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7

    Läser också varje dag!

    Eftersom min Myra inte ligger i skena längre (hon fyller två i januari) så har jag inte så mycket att skriva längre. Men jag svarar gärna på frågor och stöttar om det behövs!!! Det verkar som vi är fler som tittar in hela tiden så har du frågor så får du nog ett gäng svar :).
  14. 7
    Läser också varje dag! Eftersom min Myra inte ligger i skena längre (hon fyller två i januari) så har jag inte så mycket att skriva längre. Men jag svarar gärna på frågor och stöttar om det behövs!!! Det verkar som vi är fler som tittar in hela tiden så har du frågor så får du nog ett gäng svar :).
  15. Medlem sedan
    Jan 2001
    #8

    Nej!

    Ingen julstess ännu :). Men den kommer väl... Är bara ledig två dagar innan julafton så då skall väl allt göras!
    Annars så mår vi bra. Myra fyller ju hela 2 år i januari och det känns lite märkligt att skrutten redan är så stor. I övrigt är det full fart med hela familjen hela tiden.

    Hur är det med er???

    Kram!!!
  16. 8
    Nej! Ingen julstess ännu :). Men den kommer väl... Är bara ledig två dagar innan julafton så då skall väl allt göras!
    Annars så mår vi bra. Myra fyller ju hela 2 år i januari och det känns lite märkligt att skrutten redan är så stor. I övrigt är det full fart med hela familjen hela tiden.

    Hur är det med er???

    Kram!!!
  17. Medlem sedan
    Jan 2001
    #9

    Förresten!

    Skönt att höra att det inte bara var jag som var tokig i sådana fall... Alltså fanns inläggen ett tag!

    Kram
  18. 9
    Förresten! Skönt att höra att det inte bara var jag som var tokig i sådana fall... Alltså fanns inläggen ett tag!

    Kram
  19. Medlem sedan
    Nov 2005
    #10

    det va mitt fel

    Jag var först här och kikade runt, skrev nåt inlägg om vår gamla hemsida etc.
    SEN, efter det, så gick jag in på den mycket spännande sidan \"test\" för att klura ut hur man beter sig med anonyma inlägg osv.
    men på något vis hade jag kommit tillbaka till denna sida.
    Tyckte inte mina mail passade in här riktigt så jag anmälde dem för abuse på en gång, och det var någon snäll person som förbarmade sig ganska omgående.
  20. 10
    det va mitt fel Jag var först här och kikade runt, skrev nåt inlägg om vår gamla hemsida etc.
    SEN, efter det, så gick jag in på den mycket spännande sidan \"test\" för att klura ut hur man beter sig med anonyma inlägg osv.
    men på något vis hade jag kommit tillbaka till denna sida.
    Tyckte inte mina mail passade in här riktigt så jag anmälde dem för abuse på en gång, och det var någon snäll person som förbarmade sig ganska omgående.

Liknande trådar

  1. Märkligt!
    By Hemliga Busan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-06-12, 21:58
  2. Märkligt...
    By Mian m7 in forum Missfall
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 07:52
  3. Märkligt..
    By seife in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 09:35
  4. Det är väl märkligt
    By Nitte in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 20:39
  5. Märkligt
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-28, 10:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar