öm äggstock
Svårt att bli gravid
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    öm äggstock

    har jag på höger sida.. Det är nog ett ägg där som ska släppa när som helst.. =) Fick värsta flytningarna nu på jobbet... Ville inte ägglossa då ju, eller på tåget hem. Fy så retligt.. Längtade hem idag hihi.... Så nu e jag hemma och vi gjort vårt... =)) *glad lite*
    Det ömmar bara i höger äggstock. ajjj... känns svullet på nått sätt... Är på dag 12 men det känns som jag är på dag 40 suck..
    kram på er tjejer
  2. 1
    öm äggstock har jag på höger sida.. Det är nog ett ägg där som ska släppa när som helst.. =) Fick värsta flytningarna nu på jobbet... Ville inte ägglossa då ju, eller på tåget hem. Fy så retligt.. Längtade hem idag hihi.... Så nu e jag hemma och vi gjort vårt... =)) *glad lite*
    Det ömmar bara i höger äggstock. ajjj... känns svullet på nått sätt... Är på dag 12 men det känns som jag är på dag 40 suck..
    kram på er tjejer
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Men

    Det är precis så jag har känt de två gåner jag hade ÄL. Så det är nog ingen fara. ÄL är nog på intågande.
  4. 2
    Men Det är precis så jag har känt de två gåner jag hade ÄL. Så det är nog ingen fara. ÄL är nog på intågande.
  5. pingu
    #3

    Det var snabba ryck =)

    Hoppas det tar sig!
    Kram
  6. 3
    Det var snabba ryck =) Hoppas det tar sig!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4

    ok vad bra

    *pustar ut* mensvärk har jag nu iaf... Lite irriterad typ svettas då å då... oj.. Ja då känner jag gärna detta hihi... =) Trött... somnade idag och så funderade jag på sen när jag vaknade om jag varit på jobbet. *suckar* =) Fattade liksom inte att kl var tio över två. haha. kram
  8. 4
    ok vad bra *pustar ut* mensvärk har jag nu iaf... Lite irriterad typ svettas då å då... oj.. Ja då känner jag gärna detta hihi... =) Trött... somnade idag och så funderade jag på sen när jag vaknade om jag varit på jobbet. *suckar* =) Fattade liksom inte att kl var tio över två. haha. kram
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5

    tack japps hihi

    hoppas man får en fin julklapp. Vill inte ha en röd jul i år igen. kram
  10. 5
    tack japps hihi hoppas man får en fin julklapp. Vill inte ha en röd jul i år igen. kram

Liknande trådar

  1. ont mot vänster äggstock
    By Anonym in forum Komplikationer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 17:35
  2. ont i äggstock, när ha sex??
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-18, 09:05
  3. Obehagskänsla vid äggstock
    By Gingsan in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-01, 19:28
  4. Ont i äggstock
    By marie69a in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-05, 18:47
  5. Gravid med en äggstock?
    By sara_al in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 08:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar