Har haft en riktigt
_0505 Majbarn
  1. Madde m Julia
    #1

    Har haft en riktigt

    jobbig helg! Vill inte gå in på några detaljer men mina stora barns pappa är en riktig skit. De har ju varit där varannan helg, men nu i helgen blev jag tvungen att hämta dem och jag kommer inte att låta dem åka dit igen på ett bra tag.

    Tillråga på allt har jag blivit sjuk. Det var länge sedan jag kände mig så dålig. Klockan 2 har Julia 6-månaderskontroll och som en räddande ängel kom precis hennes pappa hem så han kan åka med henne och jag får vila lite.
  2. 1
    Har haft en riktigt jobbig helg! Vill inte gå in på några detaljer men mina stora barns pappa är en riktig skit. De har ju varit där varannan helg, men nu i helgen blev jag tvungen att hämta dem och jag kommer inte att låta dem åka dit igen på ett bra tag.

    Tillråga på allt har jag blivit sjuk. Det var länge sedan jag kände mig så dålig. Klockan 2 har Julia 6-månaderskontroll och som en räddande ängel kom precis hennes pappa hem så han kan åka med henne och jag får vila lite.
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Usch så tråkigt

    det är så trist när barnen kommer i kläm för att vuxna inte kan bete sig som folk. Hoppas det blir bättre!
  4. 2
    Usch så tråkigt det är så trist när barnen kommer i kläm för att vuxna inte kan bete sig som folk. Hoppas det blir bättre!
  5. Madde m Julia
    #3

    Tack! :)

    Ja det är verkligen tråkigt. Man önskar man kunde skydda sina barn mot allt jobbigt i livet, men det går ju tyvärr inte alltid.
  6. 3
    Tack! :) Ja det är verkligen tråkigt. Man önskar man kunde skydda sina barn mot allt jobbigt i livet, men det går ju tyvärr inte alltid.

Liknande trådar

  1. Idag har jag haft det riktigt kul!
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-06, 20:15
  2. Har haft en riktigt jobbig dag
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-11-24, 20:33
  3. Ida har haft sommarlov på riktigt!
    By Karin m I&O in forum _0207 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-06, 15:34
  4. Haft en riktigt BRA dag idag!*glad*
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 20:07
  5. Haft en riktigt bra dag idag!
    By Plottis & tjejerna in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-03, 23:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar