Ang min skada *OT*
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Ang min skada *OT*

    För er som svarat mig nedanför TACK! Det värmde att läsa och få höra era reaktioner!

    \"Hård plastkrage\" Masrut, sån där man brukar få när man åker ambulans efter ex en bilolycka, förstår du va jag menar då? Som huvudet ligger o balanserar i?

    Problemet är att en sån här skada är så individuell så det finns inga garantier att den hjälper.
    Dvs jag kommer ALDRIG bli bra utan den gör kanske ev så jag slipper steloperation men den kan oxå göra zipp nada :(

    Usch så mycket tankar o funderingar jag vet varken ut el in....

    Hur kul är det att stå på jobbet i en sån? Köra bil? Gosa med Aurora? Älska med mannen?
    Jag brukar normalt inte tala om för folk om min dagliga värk och här kommer det bara lysa \"halvinvalid\" el nåt om mig :(

    Hoppas ni förstår va jag menar?

    KRAM
  2. 1
    Ang min skada *OT* För er som svarat mig nedanför TACK! Det värmde att läsa och få höra era reaktioner!

    \"Hård plastkrage\" Masrut, sån där man brukar få när man åker ambulans efter ex en bilolycka, förstår du va jag menar då? Som huvudet ligger o balanserar i?

    Problemet är att en sån här skada är så individuell så det finns inga garantier att den hjälper.
    Dvs jag kommer ALDRIG bli bra utan den gör kanske ev så jag slipper steloperation men den kan oxå göra zipp nada :(

    Usch så mycket tankar o funderingar jag vet varken ut el in....

    Hur kul är det att stå på jobbet i en sån? Köra bil? Gosa med Aurora? Älska med mannen?
    Jag brukar normalt inte tala om för folk om min dagliga värk och här kommer det bara lysa \"halvinvalid\" el nåt om mig :(

    Hoppas ni förstår va jag menar?

    KRAM
  3. Medlem sedan
    Sep 2004
    #2

    nä men usch

    va jobbigt:-( Lider verkligen med dig! måste du ha den dygnet runt? kanske kan du pausa från den när du är hemma, eller det kanske är det som är grejen-att du måste ha den JÄMT!
    Usch.. Men tänk om det hjälper:-) Underverk har ju skett: Se på lilla Aurora:-)

    *styrkekram*
  4. 2
    nä men usch va jobbigt:-( Lider verkligen med dig! måste du ha den dygnet runt? kanske kan du pausa från den när du är hemma, eller det kanske är det som är grejen-att du måste ha den JÄMT!
    Usch.. Men tänk om det hjälper:-) Underverk har ju skett: Se på lilla Aurora:-)

    *styrkekram*
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3

    Fy

    Förstår att du är i valet och kvalet,men kan du inte prova den bara för någon vecka och se om det skulle göra någon effekt på värken eller måste du ha den så länge?

    Usch,lider verkligen med dej.Här går man själv och klagar över en liten fotvårta som pinar mej...Ingenting mot din nacke om man säger så....

    Kram
  6. 3
    Fy Förstår att du är i valet och kvalet,men kan du inte prova den bara för någon vecka och se om det skulle göra någon effekt på värken eller måste du ha den så länge?

    Usch,lider verkligen med dej.Här går man själv och klagar över en liten fotvårta som pinar mej...Ingenting mot din nacke om man säger så....

    Kram
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Tack

    dygnet runt är det som gäller då :(

    kram
  8. 4
    Tack dygnet runt är det som gäller då :(

    kram
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Jag ska testa

    jag ska testa ut en och börja använda efter jul så får vi se om jag kan vänja mig så får vi se va som händer.... usch, kan inte tänka klart när det gäller sånt här....

    kram
  10. 5
    Jag ska testa jag ska testa ut en och börja använda efter jul så får vi se om jag kan vänja mig så får vi se va som händer.... usch, kan inte tänka klart när det gäller sånt här....

    kram
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6

    usch

    Det låter hemsk det där! Förstår att stödkrage inte är så lockande - speciellt som du inte ens vet om det hjälper!!
    Hoppas att det blir bättre eller att du får din steloperation!
  12. 6
    usch Det låter hemsk det där! Förstår att stödkrage inte är så lockande - speciellt som du inte ens vet om det hjälper!!
    Hoppas att det blir bättre eller att du får din steloperation!
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7

    Åh fy

    vad hobbigt! Det är ju så trist när det syns på en att man har ont, speciellt de dagar man inte vill prata om det. Det är ju svårt att dölja en krage, så frågor kommer du nog få. Tillslut lär man sig nog några bra svar! Kram
  14. 7
    Åh fy vad hobbigt! Det är ju så trist när det syns på en att man har ont, speciellt de dagar man inte vill prata om det. Det är ju svårt att dölja en krage, så frågor kommer du nog få. Tillslut lär man sig nog några bra svar! Kram
  15. Medlem sedan
    Sep 2000
    #8

    Då kan du...

    ..stå på balkongen och erbjuda stänkare mitt i natten till dina grannar.
    Eller är det bara i Beck-filmerna de gör sånt. ;D

    Nä, skämt åsido. Det verkar ju sådär lagom skoj att ha en sån. Jag som är så fruktansvärt bekväm av mig och inte alls vill ha saker som stör min rörelsefrihet... jag skulle bli knäpp.
    Hoppas det går bra.
  16. 8
    Då kan du... ..stå på balkongen och erbjuda stänkare mitt i natten till dina grannar.
    Eller är det bara i Beck-filmerna de gör sånt. ;D

    Nä, skämt åsido. Det verkar ju sådär lagom skoj att ha en sån. Jag som är så fruktansvärt bekväm av mig och inte alls vill ha saker som stör min rörelsefrihet... jag skulle bli knäpp.
    Hoppas det går bra.
  17. Medlem sedan
    Jun 2004
    #9

    Förstår

    vad du menar... Man vill ju inte alltid prata om såna saker och har man en sån krage går det ju inte att undvika frågor. Du får hitta på några fräcka svar att ha på lager till främlingar med frågor:)

    Lider verkligen med dig och förstår att det känns jobbigt att inte ens vara säker på att den kommer göra nån nytta. Men tänk om den gör det - då kanske det är värt det?

    KRAM
  18. 9
    Förstår vad du menar... Man vill ju inte alltid prata om såna saker och har man en sån krage går det ju inte att undvika frågor. Du får hitta på några fräcka svar att ha på lager till främlingar med frågor:)

    Lider verkligen med dig och förstår att det känns jobbigt att inte ens vara säker på att den kommer göra nån nytta. Men tänk om den gör det - då kanske det är värt det?

    KRAM
  19. Anonym
    #10

    Vad jobbigt

    att de inte kan ge några garantier, då hade det ju varit ett mycket enklare val...Men det är ju bra att prova, man vänjer sig ju vid det mesta.
    kram
  20. 10
    Vad jobbigt att de inte kan ge några garantier, då hade det ju varit ett mycket enklare val...Men det är ju bra att prova, man vänjer sig ju vid det mesta.
    kram
  21. Medlem sedan
    Nov 2001
    #11

    usch...

    om du fått veta att det kommer att hjälpa så hade valet nog varit \"lättare\".
    svårt det där...
    läste att du ska prova ut en o ge det en chans, vilket jag tycker låter toppen.
    är övertygad om att du klarra det utan att bli knäpp. fast mellan varven måste du nog få \"sparka o slå\" lite på saker...
    klart jobbigt med alla blickar o frågor men jag är övertygad om att du hittar ett bra svar som är lagom \"avspisande\" så att säga.
    jag hejjar iaf på dig o håller tummarna stenhårt för att kragen hjälper!
    kramar i massor
  22. 11
    usch... om du fått veta att det kommer att hjälpa så hade valet nog varit \"lättare\".
    svårt det där...
    läste att du ska prova ut en o ge det en chans, vilket jag tycker låter toppen.
    är övertygad om att du klarra det utan att bli knäpp. fast mellan varven måste du nog få \"sparka o slå\" lite på saker...
    klart jobbigt med alla blickar o frågor men jag är övertygad om att du hittar ett bra svar som är lagom \"avspisande\" så att säga.
    jag hejjar iaf på dig o håller tummarna stenhårt för att kragen hjälper!
    kramar i massor

Liknande trådar

  1. FB-skada?
    By Misell in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-08-25, 17:09
  2. Wii-skada?
    By lisamea in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 21:59
  3. Det som kan skada (HLR)
    By _Maa_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 10:19
  4. cp skada
    By Tite in forum Hjärnskador
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 21:20
  5. CP skada?
    By Änglamamma in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 18:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar