ÄNTLIGEN!!!!!
Höftluxationer
  1. bejbis
    #1

    ÄNTLIGEN!!!!!

    19/12 åker gipset av efter att min pärla behövt ha det i 8 veckor. Egentligen var höften redan bra efter 4 veckor men för att vara helt på den säkra sidan ville läkarna ha den i 4 till. Vilken julklapp jag får!!
    Längtar så otroligt. Gipstiden har inte varit så jobbig som jag trodde den skulle vara. Nu ska det handlas MYCKET fina kläder till Nathalie=)
  2. 1
    ÄNTLIGEN!!!!! 19/12 åker gipset av efter att min pärla behövt ha det i 8 veckor. Egentligen var höften redan bra efter 4 veckor men för att vara helt på den säkra sidan ville läkarna ha den i 4 till. Vilken julklapp jag får!!
    Längtar så otroligt. Gipstiden har inte varit så jobbig som jag trodde den skulle vara. Nu ska det handlas MYCKET fina kläder till Nathalie=)
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Mysigt

    Kommer ihåg det så väl.Allt blir så gosigt.En liten julklänning kanske det blir hos er då! Mys på ialla fall. Snart är ni i mååååål.
  4. 2
    Mysigt Kommer ihåg det så väl.Allt blir så gosigt.En liten julklänning kanske det blir hos er då! Mys på ialla fall. Snart är ni i mååååål.
  5. Anna m. Leo -03 och Antonia
    #3

    Är väldigt avundsjuk!!!

    Åh, så underbart. Här är det minst tre månader, kanske sex, som gäller och det känns som en evighet. Jag är så hemskt avundsjuk på dig och alla som får ha sina bebisar fritt sprattlande. Njuuut!!!!

    Kram, A
  6. 3
    Är väldigt avundsjuk!!! Åh, så underbart. Här är det minst tre månader, kanske sex, som gäller och det känns som en evighet. Jag är så hemskt avundsjuk på dig och alla som får ha sina bebisar fritt sprattlande. Njuuut!!!!

    Kram, A
  7. Medlem sedan
    Jan 1999
    #4

    Skönt att få ett datum :)

    och jag känner igen mig i shoppandet ;-) Här handlades det också för fullt efter borttagning av skenan.
  8. 4
    Skönt att få ett datum :) och jag känner igen mig i shoppandet ;-) Här handlades det också för fullt efter borttagning av skenan.
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5

    Härligt!!!

    Vad kul för er!!! Minns hur fantastiskt det var att få ett slutdatum :).

    Shoppa loss!!! Det är ni värda.

    Kram!
  10. 5
    Härligt!!! Vad kul för er!!! Minns hur fantastiskt det var att få ett slutdatum :).

    Shoppa loss!!! Det är ni värda.

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6

    kul

    då är det inte långt kvar. Det känns så mysigt när man väl får hålla sin bebis utan någonting ivägen. grattis kan man väl få säga.
  12. 6
    kul då är det inte långt kvar. Det känns så mysigt när man väl får hålla sin bebis utan någonting ivägen. grattis kan man väl få säga.
  13. bejbis
    #7

    tack

    Julklänningar plus mycket mer kommer det garanterat att bli. Tack för alla fina ord!!
  14. 7
    tack Julklänningar plus mycket mer kommer det garanterat att bli. Tack för alla fina ord!!

Liknande trådar

  1. Äntligen fredag äntligen.. ♥
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 11:20
  2. Äntligen äntligen frammåt!!
    By -LillaMy- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 09:02
  3. Äntligen äntligen funkar det...!
    By Libra in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-16, 21:12
  4. Äntligen glad, äntligen positivt!
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 22:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar