feber som kommer och går
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    feber som kommer och går

    är de vanligt att febern kommer varannan dag?? nathalie hade feber i tisdags natt och så kom den tillbaka i natt och då med 40 graders feber och feberkramp. hon är jätte förkyld och hostig.
    men kan febern bete sej så konstigt??? nån som vet??
  2. 1
    feber som kommer och går är de vanligt att febern kommer varannan dag?? nathalie hade feber i tisdags natt och så kom den tillbaka i natt och då med 40 graders feber och feberkramp. hon är jätte förkyld och hostig.
    men kan febern bete sej så konstigt??? nån som vet??
  3. Åsa m Agnes-02 o Edith-03
    #2

    Jag vet inte,

    men jag har hört att feber kan bete sig lite konstigt ibland. Hoppas att Nathalie snart mår bättre, feberkramper låter inte roligt! :/
  4. 2
    Jag vet inte, men jag har hört att feber kan bete sig lite konstigt ibland. Hoppas att Nathalie snart mår bättre, feberkramper låter inte roligt! :/
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3

    Tror att det kan vara så om...

    .... det är ett virus. Har varit med om liknande med mina 3 barn. I samtliga fall har det handlat om ett virus. Hoppas att hon kryar på sig, stackarn !

    Kram
  6. 3
    Tror att det kan vara så om... .... det är ett virus. Har varit med om liknande med mina 3 barn. I samtliga fall har det handlat om ett virus. Hoppas att hon kryar på sig, stackarn !

    Kram
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4

    Nog inte

    så ovanligt. Tycker ofta jag har det så när jag är sjuk, att febern kommer och går. Jag skulle avvakta till tisdag om det inte förvärras på något sätt. Krya på Natalie!
  8. 4
    Nog inte så ovanligt. Tycker ofta jag har det så när jag är sjuk, att febern kommer och går. Jag skulle avvakta till tisdag om det inte förvärras på något sätt. Krya på Natalie!
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5

    Karl hade så

    det var ett virus som flera barn på dagis hade. Nåt slags vartannadags-feber-virus. Han fick lite prickar runt munnen på slutet.
  10. 5
    Karl hade så det var ett virus som flera barn på dagis hade. Nåt slags vartannadags-feber-virus. Han fick lite prickar runt munnen på slutet.
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    Jo det kan den..

    vi har haft en sån förkylning just. Dock var den inte så långvarig här.
  12. 6
    Jo det kan den.. vi har haft en sån förkylning just. Dock var den inte så långvarig här.

Liknande trådar

  1. Feber som kommer och går skulle ni bli
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-28, 12:04
  2. Hög feber, låg feber, hög igen
    By heke4 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-29, 21:33
  3. Feber när det kommer tänder?
    By Little in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-06, 17:01
  4. Feber som kommer och går
    By Molle in forum Barnsjukdomar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 05:59
  5. feber som kommer och går
    By My in forum Barnsjukdomar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 18:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar