Liten uppdatering från oss
_0412 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Liten uppdatering från oss

    Jag har varit rätt osynlig här inne senaste månaderna, har bara varit in och läst då och då.
    Jag har pluggat en högskolekurs på distans som nu äntligen är klar och jag klarade tentan som jag inte alls hade trott!

    Linnéa är en liten och bestämd dam, endast 9 kg och ca 70 lång på 11-månadersdagen. Så nu blir det lite extra fett i maten. Bvc-sköterskan var dock inte orolig, hon rör ju på sig så mycket nu - springer för fullt här hemma. Sen var hon sjuk för ett tag sen och då åt hon jättedåligt.
    Pratar gör hon för fullt, så att man får skavsår i öronen när hon och storasyster sätter igång. \"Titta\", \"tutte\", \"mamma\", \"lampa\" och där\" är ord som man kan förstå.

    En annan anledning att jag inte varit här är att Felicia åkte på lunginflammation och bakterier i blodet och var så dålig att vi fick ligga på sjukhus en vecka.
    Nu är hon frisk igen och längtar efter tomten, men det var en kämpig period då hon varken ville äta eller dricka.
    Det är såna tillfällen då man inser vilken tur man har som har bra sjukvård...

    Kram
  2. 1
    Liten uppdatering från oss Jag har varit rätt osynlig här inne senaste månaderna, har bara varit in och läst då och då.
    Jag har pluggat en högskolekurs på distans som nu äntligen är klar och jag klarade tentan som jag inte alls hade trott!

    Linnéa är en liten och bestämd dam, endast 9 kg och ca 70 lång på 11-månadersdagen. Så nu blir det lite extra fett i maten. Bvc-sköterskan var dock inte orolig, hon rör ju på sig så mycket nu - springer för fullt här hemma. Sen var hon sjuk för ett tag sen och då åt hon jättedåligt.
    Pratar gör hon för fullt, så att man får skavsår i öronen när hon och storasyster sätter igång. \"Titta\", \"tutte\", \"mamma\", \"lampa\" och där\" är ord som man kan förstå.

    En annan anledning att jag inte varit här är att Felicia åkte på lunginflammation och bakterier i blodet och var så dålig att vi fick ligga på sjukhus en vecka.
    Nu är hon frisk igen och längtar efter tomten, men det var en kämpig period då hon varken ville äta eller dricka.
    Det är såna tillfällen då man inser vilken tur man har som har bra sjukvård...

    Kram
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Ojoj lilla skruttan då

    tur att hon e frisk nu! Redig liten tjej som gör sig förståd :)

    Kram
  4. 2
    Ojoj lilla skruttan då tur att hon e frisk nu! Redig liten tjej som gör sig förståd :)

    Kram
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    Uj då!

    Vilken tur att allt är bra nu igen iaf! Kram från oss och grattis till klarad tenta!
  6. 3
    Uj då! Vilken tur att allt är bra nu igen iaf! Kram från oss och grattis till klarad tenta!
  7. Maria m Linn
    #4

    Oj då

    vad det kan gå. skönt att hon mår bra nu. Det är säkert att hon varit dålig som gör det där med vikten. Kramar
  8. 4
    Oj då vad det kan gå. skönt att hon mår bra nu. Det är säkert att hon varit dålig som gör det där med vikten. Kramar

Liknande trådar

  1. Liten uppdatering från mig
    By -Annie- in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-03-30, 19:56
  2. Liten uppdatering från oss
    By JCP i Schweiz in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 07:50
  3. Liten uppdatering från mig.
    By miom in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 11:23
  4. Liten uppdatering från mig! :)
    By Tindragull in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 21:33
  5. Liten uppdatering från oss på neo..
    By miss_annis in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-18, 19:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar