Vet ni inte vad ni ska köpa i julklapp?
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Vet ni inte vad ni ska köpa i julklapp?

    Kika in här då:

    http://www.julklappstips.com/

    Jag tycker att det var en kanonsida med tips till alla verkligen! :)
  2. 1
    Vet ni inte vad ni ska köpa i julklapp? Kika in här då:

    http://www.julklappstips.com/

    Jag tycker att det var en kanonsida med tips till alla verkligen! :)
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Tack snälla snälla Emla:)

    Jag överdriver inte om jag säger att det var PRECIS vad jag behövde:) Har idétorka och dessutom är det såå skönt att kunna klara av det mesta över nätet:)
  4. 2
    Tack snälla snälla Emla:) Jag överdriver inte om jag säger att det var PRECIS vad jag behövde:) Har idétorka och dessutom är det såå skönt att kunna klara av det mesta över nätet:)
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3

    Samma här..

    ..jag tänkte direkt att jag måste dela med mig av länken när jag kom in på sidan, det var guld värt för mig som inte har en aning om vad jag skall köpa till någon nästan :)
    Hoppas du hittar fina saker!
  6. 3
    Samma här.. ..jag tänkte direkt att jag måste dela med mig av länken när jag kom in på sidan, det var guld värt för mig som inte har en aning om vad jag skall köpa till någon nästan :)
    Hoppas du hittar fina saker!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    åhhh... ska in och nosa bums!

    har lite julklappspanik fast det bara är andre december... du är en klippa emla!
  8. 4
    åhhh... ska in och nosa bums! har lite julklappspanik fast det bara är andre december... du är en klippa emla!
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    En guldgruva för de som är sent ute...

    ...nämligen jaaaaag! :S Har inte köpt _en enda_ julkapp ännu. *darr och ångest* Ska surfa som attans nu! :)
  10. 5
    En guldgruva för de som är sent ute... ...nämligen jaaaaag! :S Har inte köpt _en enda_ julkapp ännu. *darr och ångest* Ska surfa som attans nu! :)
  11. Medlem sedan
    Apr 2005
    #6

    Ehum..

    ..inte vi heller...
    Vi beställde jultidningar från en söt liten grabb som stod utanför vår dörr för någon månad sedan, men dom har inte kommit + att det inte ens var hälften av klapparna..
    Hojta till om du hittar ngt bra förslag till sambon ;)
  12. 6
    Ehum.. ..inte vi heller...
    Vi beställde jultidningar från en söt liten grabb som stod utanför vår dörr för någon månad sedan, men dom har inte kommit + att det inte ens var hälften av klapparna..
    Hojta till om du hittar ngt bra förslag till sambon ;)
  13. Medlem sedan
    Apr 2005
    #7

    Jodu..

    ..men det är lika bra att börja nu för det är leveranstid på det mesta när man inte orkar gå och trängas i affärer (som jag *s*)
    :)
  14. 7
    Jodu.. ..men det är lika bra att börja nu för det är leveranstid på det mesta när man inte orkar gå och trängas i affärer (som jag *s*)
    :)
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8

    jo...

    men jag har redan hittat en cykeldator till pappa och en stegräknare till mamma...
    nu vet jag iaf vad jag ska ge maken - en ny verktygslåda! jag har letat efter en hammare i hela jäkla lägenheten för att han inte kunde minnas vart han lagt den.. skulle inte förvåna mig om jag hittar en rostig hammare i trädgårdslandet i vår... och det hör faktiskt inte till ovanligheterna att han bara läggar ifrån sig verktygen och sen förväntar sig att jag ska veta vart de är... eller så önskar jag mig en själv av pappa som han inte får låna!!! *elakt flin*
  16. 8
    jo... men jag har redan hittat en cykeldator till pappa och en stegräknare till mamma...
    nu vet jag iaf vad jag ska ge maken - en ny verktygslåda! jag har letat efter en hammare i hela jäkla lägenheten för att han inte kunde minnas vart han lagt den.. skulle inte förvåna mig om jag hittar en rostig hammare i trädgårdslandet i vår... och det hör faktiskt inte till ovanligheterna att han bara läggar ifrån sig verktygen och sen förväntar sig att jag ska veta vart de är... eller så önskar jag mig en själv av pappa som han inte får låna!!! *elakt flin*

Liknande trådar

  1. Vad ska ni köpa för julklapp...
    By Ramona_G in forum _02 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2017-11-24, 16:46
  2. Vad ska ni köpa i julklapp
    By spider-woman in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-26, 13:58
  3. Köpa kläder i julklapp?
    By Klaudia 3barnsmor in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-05, 16:56
  4. vad ska ni köpa i julklapp
    By Millan med 4 in forum _98 Alla barn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-11-04, 06:14
  5. vad ska ni köpa i julklapp
    By tolovi in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 10:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar